En löydä miestä
Tulin tänään siihen tulokseen että en 99,9% varmuudella löydä itselleni koskaan miestä. Liian isot estot ja suojamuurit. Ei oo traumoja miehistä jos joku niin ajattelee.
N32, ikisinkku
Kommentit (56)
Miksi haluat miehen, AP? Mikset vaan ole yksin?
Vierailija kirjoitti:
Täällä N35 enkä ole minäkään löytänyt. Kaikki kokemukseni miehistä on vain Tinderistä ja sieltä olen löytänyt vain pelimiehiä jotka eivät tietenkään halua sitoutua. Olen jo hyväksynyt sen että ikisinkkuna hautaan.
Etsit vääriä miehiä, käyttäydyt väärin deittaillessa tai tästä puuttuu jotain olennaista infoa.
1. Ne hyvännäköiset menestyneet pitkät miehet, joilla on paljon valinnanvaraa eivät halua sitoutua. Miksi pitäisi kun kaadettavaa riittää?
2. Itselläni meni useampaan naiseen täysin mielenkiinto, kun huomasin että he eivät panosta tapaillessa mihinkään vaan odottavat miehen hoitavan kaiken. Samat naiset yleensä käytti kaiken ajan tapaillessa elämästään valittamiseen. Jos jo heti alusta lähtien olet valittava riippakivi joka ei tee mihinkään aloitetta tai ota mistään vastuuta, niin minkälainen olisit suhteessa? -Ei kiitos.
3. Jos sinulla on jo lapsia, niin olet automaattisesti valtaenemmistölle miehiä (>90%) vain hetkellistä viihdettä, etenkin niille joilla on paljon valinnanvaraa.
Et taida viihtyä illanviettopaikoissa ja et muutenkaan juo alkoholia?
Miksi mies olisi niiin tavoittelemisen arvoinen juttu? Hanki kavereita, liiku, nauti elämästä äläkä haikaile miesten perään. Hakemalla et löydä kuin kompromisseja. Hakematta saattaa joku löytyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä N35 enkä ole minäkään löytänyt. Kaikki kokemukseni miehistä on vain Tinderistä ja sieltä olen löytänyt vain pelimiehiä jotka eivät tietenkään halua sitoutua. Olen jo hyväksynyt sen että ikisinkkuna hautaan.
Etsit vääriä miehiä, käyttäydyt väärin deittaillessa tai tästä puuttuu jotain olennaista infoa.
1. Ne hyvännäköiset menestyneet pitkät miehet, joilla on paljon valinnanvaraa eivät halua sitoutua. Miksi pitäisi kun kaadettavaa riittää?
2. Itselläni meni useampaan naiseen täysin mielenkiinto, kun huomasin että he eivät panosta tapaillessa mihinkään vaan odottavat miehen hoitavan kaiken. Samat naiset yleensä käytti kaiken ajan tapaillessa elämästään valittamiseen. Jos jo heti alusta lähtien olet valittava riippakivi joka ei tee mihinkään aloitetta tai ota mistään vastuuta, niin minkälainen olisit suhtee
1. Miksi oletat että menestynyt mies ei koskaan halua sitoutua parisuhteeseen tai hankkia lapsia? Tutkimusten mukaan työelämässä korkeassa asemassa olevilla miehillä on jopa todennäköisemmin perhettä. 2. Oletko itse ollut näille naisille panostamisen arvoinen? 3. Jos miehellä on itsellään lapsiluku täynnä, hän tuskin haluaa lapsetonta naista joka on mahdollisesti aikeissa hankkia lapsia. Oikeassa elämässä myös yh-äidit tuntuu löytävän vakavia parisuhteita, vaikka jotkut täällä muuta väittävätkin.
Voisitko Ap ottaa minuun yhteyttä 046 942 2853. Minulla on tämä sama ongelma kuin sinulla, etten löydä naista vaikka kuinka etsin. Olen komea eikä ole muutakaan sellaista estettä. Olen kanssa ikisinkku M31.
Aina on ollut ja tulee olemaan meitä vanhoja piikoja. Ei se ole niin vakavaa.
jos taas haluat miehen ja tiedostat miksei onnistu, niin tee asialle jotain. Niin ne muutkin naiset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 31 -vuotias mies ja haluan sitoutua. En löydä naista vaikka kovasti haluankin. Ota yhteyttä jos kiinnostut 046 942 2853
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis oikeasti löytäisit miehen, mutta omat sisäiset demonisi estävät tutustumisen.
No en nyt muutenkaan löytäisi koska oon aina töissä (lähes joka päivä ylitöitä). Vapaa-aika menee palautuessa.
Ap
Niin no se on niitä valintoja haluaako mielummin noin vahvasti keskittyä uraan vai saada toinen puolisko vierelle.
Älkää hemmetissä ottako yhteyttä noihin nettisaalistajiin!!
Vierailija kirjoitti:
Ota kiltti ja kunnon mies. Sellaisia ei ole vaikea löytää koska ne on kaikki rumia ja alle 170 cm miehiä joten tuolta kadulta sellaisen löydät helposti. Mene vaan miehen luokse ja esittelet itsesi ja sitten sanot että olet valinnut sen mieheksesi. Helppoa kuin heinänteko.
Ulkonäkö ja kiltteys eivät ole sidoksissa toisiinsa. Se on vaan palstaharhaa. Tai itse asiassa itsepetosta, jota palstamiehet kertovat itselleen. Kun lukee heidän kommenttejaan, eivät vaikuta kilteiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Itselläni meni useampaan naiseen täysin mielenkiinto, kun huomasin että he eivät panosta tapaillessa mihinkään vaan odottavat miehen hoitavan kaiken. Samat naiset yleensä käytti kaiken ajan tapaillessa elämästään valittamiseen. Jos jo heti alusta lähtien olet valittava riippakivi joka ei tee mihinkään aloitetta tai ota mistään vastuuta, niin minkälainen olisit suhtee
Höpö höpö. Kaikki tuntemani pitkät ja hyvännäköiset miehet ovat nimenomaan parisuhteessa. Toki varattuja. Tilastojen mukaan muuten suurin osa miehistä on pitkiä, että eivät ole mikään harvinaisuus.
Minä taas miehenä olen tullut siihen tulokseen, että naiset ovat oikeasti paljon tyhmempiä ja avuttomampia, kuin ulkoisesti ja kulttuurellisesti voisi olettaa. Tosiaan niin avuttomia, ettei edes pariutuminen tahdo onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, nainen valitsee niitä samoja miehiä, joita kaikki muutkin naiset haluaa, ja sitten valittaa kun ei löydy miehet halua sitoutua. Tottakai sellanen mies jolla on varaa valita panee kaikkia mahdollisia. Sitten 95 prosenttia miehistä on siellä ilman mätsejä.
Minua kaikkein huonoiten kohteli ujo mies, jolla ei ollut naisista mitään kokemusta. Ei se tarkoita, että mies kohtelee naista hyvin jos ei ole muuta valinnanvaraa. Ehkä jopa päin vastoin, kun on heikko itsetunto ja kompensoi sitä henkisellä väkivallalla.
Mitä se tähän liittyy? Ei se 5% vähemmistö kohtele naisia sen huonommin kuin loput 95%. He ovat vain naisten suosiossa ja jos eivät lupaa muuta kuin hetken iloa ja pitävät lupauksena , niin mitä valittamista siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Jämät jää yksin. Mieti sitä.
M
Tämä. Ronkelit runkkaa. Mieti sitä, ap :D
Minua kaikkein huonoiten kohteli ujo mies, jolla ei ollut naisista mitään kokemusta. Ei se tarkoita, että mies kohtelee naista hyvin jos ei ole muuta valinnanvaraa. Ehkä jopa päin vastoin, kun on heikko itsetunto ja kompensoi sitä henkisellä väkivallalla.