En löydä miestä
Tulin tänään siihen tulokseen että en 99,9% varmuudella löydä itselleni koskaan miestä. Liian isot estot ja suojamuurit. Ei oo traumoja miehistä jos joku niin ajattelee.
N32, ikisinkku
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L A I H D U T A
Bmi nyt jo 19.
Ap
Jos BMI oikeasti on 19 niin olet jokohyvin nirso tai liian passiivinen.
Montako deittisovellusta on käytössä ja miten usein pyydät miehiä treffeille?
Passiivinen oonkin, johan sanoin et mulla on niin suuret estot tutustua lähemmin. Pari deittisovellusta, en pyydä koskaan miehiä treffeille, kunhan katselen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L A I H D U T A
Bmi nyt jo 19.
Ap
Mitä tarkoittaa bmi?
Basic Male Indifference
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis oikeasti löytäisit miehen, mutta omat sisäiset demonisi estävät tutustumisen.
No en nyt muutenkaan löytäisi koska oon aina töissä (lähes joka päivä ylitöitä). Vapaa-aika menee palautuessa.
Ap
Millaista duunia teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L A I H D U T A
Bmi nyt jo 19.
Ap
Passiivinen oonkin, johan sanoin et mulla on niin suuret estot tutustua lähemmin. Pari deittisovellusta, en pyydä koskaan miehiä treffeille, kunhan katselen.
Ap
Ei me voida sua auttaa.
Sun on pakko rohkaistua ja alkaa aktiivisemmaksi. Aloita keskusteluja ja pyri pyytämään treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L A I H D U T A
Bmi nyt jo 19.
Ap
Ap
Ei me voida sua auttaa.
Sun on pakko rohkaistua ja alkaa aktiivisemmaksi. Aloita keskusteluja ja pyri pyytämään treffeille.
Jep, näin se on.
Ap
Itse olen ikisinkku 34 m. Onhan meitä. Myös huipussa kunnossa, mutten kai osaa lähestyä naisia. Et ole sentään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä naisten pariutumiseen liittyviä "ongelmia". Kiinnostuneita miehiä on kyllä liikaakin, muttei itse kelpuuta yhtäkään syystä x.
En minä ainakaan ole torjunut ainuttakaan miestä yli kuuteen vuoteen ja olen silti ollut koko ajan sinkku. On todellakin olemassa naisia, joista yksikään mies ei ole kiinnostunut.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L A I H D U T A
Bmi nyt jo 19.
Ap
Miten jotkut kuvittelee että joku kiinnostuu pelkästä painoindeksistä? Kun olin nuorena tuon painoinen, minusta kiinnostui vain yksi mies ja hänkin sanoi, että olen liian laiha ja haukkui laudaksi.
Miksi pitää löytää joku omakseen? Ihan kuin ihmiset olisi jotakin tavaroita, joita omistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota arabimies ja olet onnellinen.
Olet kyllä onnellinen, mutta saatat saada turpaan päivittäin.
Josko työstäisit niitä asioita jotka aiheuttavat suojamuureja. Lue esim. tunnelukoista.
Parisuhde vaatii aikaa. Kerta oot jo nyt loppuunpalamisen partaalla mieti hyvä ihminen tarviitko lisää polttopuuta.
Mihin sä miestä tarviit jos oot aina töissä?
Täällä N35 enkä ole minäkään löytänyt. Kaikki kokemukseni miehistä on vain Tinderistä ja sieltä olen löytänyt vain pelimiehiä jotka eivät tietenkään halua sitoutua. Olen jo hyväksynyt sen että ikisinkkuna hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä naisten pariutumiseen liittyviä "ongelmia". Kiinnostuneita miehiä on kyllä liikaakin, muttei itse kelpuuta yhtäkään syystä x.
En minä ainakaan ole torjunut ainuttakaan miestä yli kuuteen vuoteen ja olen silti ollut koko ajan sinkku. On todellakin olemassa naisia, joista yksikään mies ei ole kiinnostunut.
N42
Palstan perusteella treffikutsuja pitäisi tulla joka paikassa, kun vaan käväiseekään kodin ulkopuolella. No, ei minua ainakaan kukaan koskaan ole lähestynyt missään.
Silloin nuorena kun jaksoi baareissa käydä, saivat kaverini huomiota, itse en.
Deittisovellusta kokeilin sen verran, että sain suhteen, jossa toinen vähän väliä lipsautti, etten ole mikään ykkösvalinta.
Aitoa kiintymystä ja minuun kohdistunutta ihastusta en ole tainnut koskaan kokea.
Ota kiltti ja kunnon mies. Sellaisia ei ole vaikea löytää koska ne on kaikki rumia ja alle 170 cm miehiä joten tuolta kadulta sellaisen löydät helposti. Mene vaan miehen luokse ja esittelet itsesi ja sitten sanot että olet valinnut sen mieheksesi. Helppoa kuin heinänteko.
Vierailija kirjoitti:
Täällä N35 enkä ole minäkään löytänyt. Kaikki kokemukseni miehistä on vain Tinderistä ja sieltä olen löytänyt vain pelimiehiä jotka eivät tietenkään halua sitoutua. Olen jo hyväksynyt sen että ikisinkkuna hautaan.
Yllättävää, nainen valitsee niitä samoja miehiä, joita kaikki muutkin naiset haluaa, ja sitten valittaa kun ei löydy miehet halua sitoutua. Tottakai sellanen mies jolla on varaa valita panee kaikkia mahdollisia. Sitten 95 prosenttia miehistä on siellä ilman mätsejä.
Baby Mama Index