Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt saada tänä kesänä miehen. Auttakaa muuttumaan

Vierailija
30.05.2024 |

Jokin on vialla, koska vain lähinnä laitapuolen kulkijat lähestyy esim.ravintolassa (Olen sielä töissä) En kerro miltä näytän  koska se johdattelisi vain vastauksia.  Eli millaiset hiukset?  Minkä väriset?  Minkälainen meikki? Minkä tyylistä vaatetusta?  Mikä vetoaa teihin miehet?  Olen ollut nyt 2 vuotta sinkkuna ilman minkäänlaista viritystä. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda hiukset, vaatteet ja meikit. Laita vartalosi kuntoon, hymyä huuleen  ja pilkettä silmään. Siinä se.

Vierailija
42/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista tärkeintä on kropan kunto eli jos et ole hoikka ja treenattupeppuinen niin hoida nämä kuntoon.

Älä tyydy olemaan "normaalipainoinen" vaan pyri BMI19-21 lukemiin. Usko pois niin se kannattaa.

Ei tuollaiset painoindeksit kaikille, tai edes suurimmalle osalle sovi. Näyttää laihalta ja naiselliset muodot katoaa. Toki jotkut luonnostaan kapearakenteiset voi olla upeita noin hoikkina, mutta ei kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että myös meitä tummahiuksisia lähestytään. Ja harmaahiuksisia - nykyään olen jo harmaahiuksinen. 

Ehkä ne tummat ei vaan pukeneet tätä kirjoittajaa niin hyvin kuin vaaleat? 

T. Toinen luomubrunette jota kyllä lähestytään. 

Vierailija
44/46 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin neuvoa että tummat ulkomaalaiset miehet ovat kiinnostuneita jos osaat vähän enkkua.

Mä itse kävin monta vuotta sitten enkuissa se oli aika lyhyt matka mut silti jäi jotain sanoja mieleen.

Vierailija
45/46 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin huono lähtökohta on se, että muutat ulkonäköäsi miesten vuoksi. Mistä itse tykkäät? Ala panostamaan terveyteesi ja ihon ja hiustenhoitoon. Mikään meikki ei näytä hyvältä jos iho ei ole kunnossa ja mikään hiusväri ei näytä hyvältä jos hiukset ovat huonossa kunnossa.

Vierailija
46/46 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi