Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt saada tänä kesänä miehen. Auttakaa muuttumaan

Vierailija
30.05.2024 |

Jokin on vialla, koska vain lähinnä laitapuolen kulkijat lähestyy esim.ravintolassa (Olen sielä töissä) En kerro miltä näytän  koska se johdattelisi vain vastauksia.  Eli millaiset hiukset?  Minkä väriset?  Minkälainen meikki? Minkä tyylistä vaatetusta?  Mikä vetoaa teihin miehet?  Olen ollut nyt 2 vuotta sinkkuna ilman minkäänlaista viritystä. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan yhden vinkin. Minulla on vähän yli hartian mittaiset tummanvaaleat hiukset. Olen yleensä pitänyt hiuksia kiinni. Aloin pitää sileitä hiuksiani auki ja olen kyllä ihmeissäni,kun olen alkanut saada ihailevia katseita. Olen muuttanut myös pukeutumista naisellisempaan suuntaan. Ostin mekkoja ja puolihameita kesäkaudelle ja itsestä tuntuu nätiltä ja uskon,että itseluottamus vetää myös puoleensa. Vapauta sisäinen naisesi!

Vierailija
22/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen päättänyt tehdä saman jo kuudetta kesää ja tulin tänne vinkkien perässä.

N41

Onko sulla nyt pientäkään käryä miksi olet vielä sinkku, miten täällä jaetut vinkit on auttanut sinua pääsemään tavoitteeseesi?

Olen sinkku, koska miehet eivät ole kiinnostuneita musta. Mua ei lähesty edes laitapuolen kulkijat. Syytä en tiedä, mutta jotain vastenmielistä mussa on oltava.

N41

Eli tossa oli ne viat mitä just luettelit, et pidä itseäsi kiinnostavana, pidät itseäsi vastenmielisenä, ja kukaan ei lähesty eli viestit sanattomasti että älä lähesty. Sun varmaan kannattaa harkita jotain itsetunto kirjan lukemista, vaikkapa kimmo takanen tunne lukkosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille naisille, jotka haluavat miehen niin sitä vastoin että kysytte täältä neuvoja miehiltä. Kysykää itseltänne... 

Minkälaisen miehen minä haluan? Miksi haluan miehen? Mitä haluan miehen kanssa tehdä? Yms... Tuskin tekään mitään luuseri miestä haluatte. 

Vierailija
24/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan yhden vinkin. Minulla on vähän yli hartian mittaiset tummanvaaleat hiukset. Olen yleensä pitänyt hiuksia kiinni. Aloin pitää sileitä hiuksiani auki ja olen kyllä ihmeissäni,kun olen alkanut saada ihailevia katseita. Olen muuttanut myös pukeutumista naisellisempaan suuntaan. Ostin mekkoja ja puolihameita kesäkaudelle ja itsestä tuntuu nätiltä ja uskon,että itseluottamus vetää myös puoleensa. Vapauta sisäinen naisesi!

Tätä vähän epäilinkin.

Vierailija
25/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen brunette, kukaan ei lähesty. Blondina saattoi tulla useampi mies juttelemaan illan aikana baarissa. Ja ei ole kiinni iästä, olen ollut blondi ja brunette eri ikäisenä. 

Vierailija
26/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä kommentoida, että kyllä, nainen joka haluaa olla nainen ja nauttii olla nainen ja naisellinen, se viehättää.

Vierailija
27/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ei heilaa helluntaina, niin ei ole muitakaan ongelmia tulossa koko vuotena!"

Vierailija
28/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että myös meitä tummahiuksisia lähestytään. Ja harmaahiuksisia - nykyään olen jo harmaahiuksinen. 

Vierailija
29/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että myös meitä tummahiuksisia lähestytään. Ja harmaahiuksisia - nykyään olen jo harmaahiuksinen. 

Sä olet varmaan muutenkin kaunis. Mä en

Vierailija
30/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen look on paras.

Vierailija
31/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, itse haluaisin vinkkejä miten saada olla kesä ilman miestä. Ja talvi. Ja kevät. Loppu elämä.

Vierailija
32/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisimme mahdollisimman paljon macho nuorukaisia iraqista näyttämään kaapin paikan täkäläisille vässyköille?

Vierailija
33/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisimme mahdollisimman paljon macho nuorukaisia iraqista näyttämään kaapin paikan täkäläisille vässyköille?

Niitähän on tullut 2015 lähtien laiva lasteittain vuosi tasolla, älä hätäile kyllä me suomalaiset häviämme pois kotimaastamme.

Vierailija
34/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4B, 4B, 4B... 

Vierailija
35/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, itse haluaisin vinkkejä miten saada olla kesä ilman miestä. Ja talvi. Ja kevät. Loppu elämä.

Opettele se resting bitch face ens alkuun ja ruvet kannattamaan natsifemistisiä arvoja kovaan ääneen sekä huutamaan että kaikki miehet on raiskareita, ruokavalio vaihtuu johonki snägäri ruokaan tai johonki oksettavaan ötökkä ruokavalioon, paljon hiilareita, sokeria, vähän liikuntaa, et käy suihkussa, poika tukka tai kalju, käytä jotain tantta hameita, opettele semmosta justiinan olemusta pekka & pätkä sarjasta.

Vierailija
36/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja lävärit vetää laitapuolen kulkijoita puoleensa.

Vierailija
37/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös just ollut uutisissa, että naiset ottavat karhun mieluummin kuin miehen?

Vierailija
38/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukori kaupassa kainaloon ja täts it, simppeliä, eikö vain.

Vierailija
39/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ennen tämä keskustelun miesten kommenttien lukemista oikein edes ajatellut, mikä minussa niin kiinnostaa. Vaikka olen 40+, saan huomiota miehiltä välillä kiusallisuuteen asti.

Pukeudun naisellisesti, joskin persoonallisesti. Hame on aina, samoin hiukset jonkinlaisella tukkalaitteella. Vyötärövöistä tykkään, silloin mekko laskeutuu yleensä kauniisti mutta ilmeisesti myös vyötärö-peppu-ero korostuu. Olen aina huoliteltu kun lähden ovesta ulos, kevyt meikki. Hymyilen paljon, sen teen tietoisesti ikäänkuin itseäni varten. Elämässä on aina kaikkea hankalaa ja haluan ohjata itseäni olemaan tarttumista liiaksi niihin. En pidä itseäni kovin itsevarmana naisena suhteessa muihin ihmisiin tai miehiin, mutta tyylistäni en tingi. Ja no, ihmiset tulevat juttelemaan. 

Vierailija
40/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kelpaisi omanlainen ihminen.

1) käyt töissä ja pidät työstäsi

2) hallitset talousasiasi, eli sinulla ei ole merkittävästi velkaa tai ei ollenkaan

3) harrastat vähintään terveyttä ylläpitävää liikuntaa

4) et ole vihainen, katkera, kateellinen, hämmentynyt, eikä sinua ahdista

5) sinulla on vähäpätöisiä riippuvuuksia

6) olet sosiaalisesti luova ja leikkisä

7) haluat perheen, olisit henkisesti hyvä puoliso ja vanhempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi