Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt saada tänä kesänä miehen. Auttakaa muuttumaan

Vierailija
30.05.2024 |

Jokin on vialla, koska vain lähinnä laitapuolen kulkijat lähestyy esim.ravintolassa (Olen sielä töissä) En kerro miltä näytän  koska se johdattelisi vain vastauksia.  Eli millaiset hiukset?  Minkä väriset?  Minkälainen meikki? Minkä tyylistä vaatetusta?  Mikä vetoaa teihin miehet?  Olen ollut nyt 2 vuotta sinkkuna ilman minkäänlaista viritystä. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikittömyys

Vierailija
2/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorene, laihdu, kasvata hiukset ja tissit, kavenna vyötäri, sheivaa, heruta, niele, näillä alkuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas?

Juurihan täällä naisten voimin kerrottiin, että kaikki miehet ovat naisille hengenvaarallisia.

Että?

Vierailija
4/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri miehiin vetoaa eri asiat. Itseeni vetoaa:

Kauniit kasvot, ja vartalo jossa lantio on leveämpi kuin vyötärö, ja peppu pyöreä.

Jos naiselta nuo löytyy, niin olen lähes varmasti kiinnostunut. Paino ei ole niin justiinsa, voi olla 50kg tai 80kg, en ole  siitä kranttu. 

Vierailija
5/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat miehen? Mikset vaan ole yksin?

Vierailija
6/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen päättänyt tehdä saman jo kuudetta kesää ja tulin tänne vinkkien perässä.

N41

Vierailija
7/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan lukea rivien välistä. Selaa rauhassa vinkkivideo ja liityt yksi kerrallaan alta löytyville sivustoille. Pidä kirjaa Skypeen päätyneiden miesten plussista sekä miinuksista. Päästä jatkoon eniten plussia kerännyt. Googlaa miesten nimet ettet vahingossakaan päädy huonoon seuraan. 

Video:

Sivut:

https://westernmatch.com

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com

Vierailija
8/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan miehen ja nyt näyttää lupaavalta! Minulla on ihailija ja katsotaan, mitä kesä tuo tullessaan. Ja olen 50 plus ja mies usean vuoden nuorempi. 

Vierailija
9/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen päättänyt tehdä saman jo kuudetta kesää ja tulin tänne vinkkien perässä.

N41

Ilmaisia:

https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega

https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist

https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

Vierailija
10/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

Onko sulla nyt pientäkään käryä miksi olet vielä sinkku, miten täällä jaetut vinkit on auttanut sinua pääsemään tavoitteeseesi?

Vierailija
11/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan, usko itseeni ei vaan ole noin korkealle kuin aloittajalla.  Mutta pidän peukkuja meille kaikille. Seuraan myös mielenkiinnolla vinkkejä.

Vierailija
12/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Onko sulla nyt pientäkään käryä miksi olet vielä sinkku, miten täällä jaetut vinkit on auttanut sinua pääsemään tavoitteeseesi?

Olen sinkku, koska miehet eivät ole kiinnostuneita musta. Mua ei lähesty edes laitapuolen kulkijat. Syytä en tiedä, mutta jotain vastenmielistä mussa on oltava.

N41

Vierailija
13/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas?

Juurihan täällä naisten voimin kerrottiin, että kaikki miehet ovat naisille hengenvaarallisia.

Että?

Tämä! Älkää miehet ikinä vilkaisko naisia missään älkää ainakaan puhuko kenellekään, saati mitään muuta kontaktia! Vaikka nainen ei sillä kertaa siitä 'Hei'stä kuolisikaan on viimeistään aamulla poliisi ovellasi tappo- tai raizk äys syytteineen.

Vierailija
14/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista tärkeintä on kropan kunto eli jos et ole hoikka ja treenattupeppuinen niin hoida nämä kuntoon.

Älä tyydy olemaan "normaalipainoinen" vaan pyri BMI19-21 lukemiin. Usko pois niin se kannattaa.

Vierailija
15/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka tulette tänne kertomaan, että aiotte nyt hankkia miehen mutta ette ole sitä vuosiin kuitenkaan saaneet aikaiseksi:

Ikä? Ylipainon määrä, roikkuuko maha pimpin päällä niin että sitä joutuu kaivelemaan sieltä esille? Yleinen ulkonäkö ja elintavat, onko räväkät hiukset, tatuointeja, palaako tupakkaa, paljonko menee siideriä ja silloin kun sitä menee niin osaatko käyttäytyä? Vaatimustasosi, etsitkö jotain sellaista jota et voi saada? Eli jos olet edellä kuvaillun kaltainen ja etsit hyvätuloista sinkkua yritysjohtajaa, niin sorry, huonot mahikset. Jos et ole mitään edellä kuvatuista, niin onko asenteessasi vikaa, mikään ei kelpaa? Haluatko vain hyvät puolet mutta et kestä mitään huonoja puolia? Siinäkin tapauksessa sorry, ei tule koskaan onnistumaan. Ja näin edelleen.

Vierailija
16/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kerron, että meihin vetoaa erityisen paljon se, että naisen kanssa on rento keskustella, ja että hän osoittaa kiinnostusta miehen mielenkiintoisin. Esim, minä pidän historiasta. Naisen ei tarvitse olla antiikkihullu, mutta pitäisin hyvin positiivisena asiana, jos hän edes välillä omasta halustaan ehdottaisi jotain kivaa. Esim 'lähdetäänkö Roomaan tai risteilylle purjelaivalla niinkuin Kolumbus?"

Ei tarvitse oikeasti lähteä, mutta se idea. Nainen haluaa olla yhtä miehen kanssa. Silloin nainen saa rakastavan miehen.

Vierailija
17/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirnuamaan kikulia suulla oikein syvälle ja perusteellisesti, samalla katse miehen silmiin. Alkaa mies kuin mies menettämään järkeään vuoksesi. Hyvällä tavalla siis.

Vierailija
18/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset naiset kiinnostaa. Perinteiset on aina kelvannu. Ala siis konservatiiviksi :)

Vierailija
19/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Älä ole lihava. Älä ikinä ole lihava

-Juttele miehille

Vierailija
20/46 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista tärkeintä on kropan kunto eli jos et ole hoikka ja treenattupeppuinen niin hoida nämä kuntoon.

Älä tyydy olemaan "normaalipainoinen" vaan pyri BMI19-21 lukemiin. Usko pois niin se kannattaa.

Olet kyllä aivan totaalisen pihalla. Nykypäivän seksisymboleita ovat Instagramin "slim thicc" naiset, joilla on lihasta ja pyllyä. Heistä yksikään ei todellakaan ole mitään BMI19-21 kokoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän