Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisella pitäisi olla käsilaukku kun reppuun mahtuu niin paljon paremmin tavaraa?

Vierailija
30.05.2024 |

Kirjastokirjat,ruokaostokset ym.

Minulla on aina reppu ja jotkut kovin asiaa kummastelevat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina reppu :)

T.N32

Vierailija
2/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsilaukku ja reppu. Repussa on eväät töihin. Kun käyn kaupassa niin laitan ostokset reppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppu ei näy kunnolla, siksei

Vierailija
4/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole paljon tavaraa, ja tyhjää reppua olisi typerää kuljettaa mukana. Minulla on käsi- tai olkalaukku, ja siellä pussimallinen reppu,  jonka saa tarvittaessa käyttöön.

Vierailija
5/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin just käsilaukun reppuun. On pyöräillessä paljon helpompi

Vierailija
6/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän enimmäkseen reppua eikä kukaan ole kummastellut.

Vierailija
7/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minula mahtuu kaikki tarvittava taskuihin. Kaupasta voi ostaa muovipussin jos käy kaupassa.

Vierailija
8/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä reppu on epäkäytännöllinen, koska silloin kaikki tavarat on hankalasti seläntakana. Käsilaukusta saa kätevästi esiin lompakon tai nenäliinan tai mitä nyt tarvitseekin. Minä myös kuuntelen usein äänikirjoja kaupungilla kulkiessani, jolloin on kätevää kun kännykästä saa säädettyä äänenvoimakkuutta melutason mukaan. Mun korvanapeissa ei ole äänenvoimakkuuden säätöä.

Vierailija
9/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuljeta niin paljon tavaraa mukana että tarvitsisin repun. Yleensä mahtuvat taskuun, joskus "herrasteluvaatteisiin" pukeutuessa joudun turvautumaan käsilaukkuun koska niissä on mitättömät taskut. Kauppaostokset taas eivät mahtuisi reppuun, pitäisi olla rinkka, mutta nopeampi on pakata kahteen kassiin.

Vierailija
10/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen Shoppailemaan tai baariin  otan käsilaukun.

Jos apteekkiin ja ruokakauppaan otan repun.

Repussa vähän inhottaa ettå sitä on taskuvarkaiden helppo kaivella,vuodenaikojen salliessa pidänkin lompakon takin taskussa.

Vierailija
11/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä normaalisti tarvitse niin paljon tavaraa mukaan, että tarvitsisin sitä varten repun. Käsilaukut myös nätimpiä ja naisellisempia. Reppua käytän esim. retkeillessä tai lentokoneessa käsimatkatavarana. 

Vierailija
12/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

peppu ei näy kunnolla, siksei

Nykyään tosiaan osa sellaisista oikein laiskanoloisinsta "yo brother" oppilaista pitää sitä reppua niin alhaalla, että se peittää pepun ja hakkaa takareisiin.

No ei pidä kaikkea kopioida lapsilta, mutta toisaalta ei pidä hylätä jo lapsena oivallettuja hyviä ratkaisuja, kuten selkäreppua ja kaula-avainta ja siirtyä väkisin johonkin epäkäytännöllisempään, vain sen takia kun "aikuisen kuuluu".

13/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukkuun mahtuu kaikki mitä kannan mukanani. Käsilaukusta puhelin, avain, maksukortti tms. on helpompi ottaa kuin repusta. Käytän käsilaukussa kyllä olkahihnaa eli ei tarvitse kantaa kädessä tai kyynärtaipeessa.

Vierailija
14/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kevalta repussa.

Vierailija
15/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä reppu on epäkäytännöllinen, koska silloin kaikki tavarat on hankalasti seläntakana. Käsilaukusta saa kätevästi esiin lompakon tai nenäliinan tai mitä nyt tarvitseekin. Minä myös kuuntelen usein äänikirjoja kaupungilla kulkiessani, jolloin on kätevää kun kännykästä saa säädettyä äänenvoimakkuutta melutason mukaan. Mun korvanapeissa ei ole äänenvoimakkuuden säätöä.

Nämä ovatkin vaikka housun tai takin taskussa ja ne "ei niin usein tarvittavat tavarat" siellä repussa.

Vierailija
16/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veska tarpeen mukaan. Siksi on eri vaihtoehtoja olemassa;)

Vierailija
17/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu on myös hyvä, kun sinne saa kätevästi vaikka lämmintä vaatetta tai sadevarusteita tai muuta, eilenkin torstaina kun tuli pilvistä ja mereltä tuuli, niin kaikki olivat terassilla kesävarusteineen aivan jäässä ja joutuivat poistumaan.

Vierailija
18/18 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olkalaukku ja reppu. Käyttö riippuu siitä missä kuljen ja mitä tarvii mukana kuljettaa.