Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut onnistuvat haisemaan hielle jopa metrien päähän?

Vierailija
30.05.2024 |

Itse en haise edes millin päähän vaikka olisi kuinka kuuma.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhaju ei ole niin paha, mutta nussitun pillun haju tulee läpi tiukoistakin farkuista, jos ei ole päässyt kunnon alapesulle heti yhdynnän jälkeen. Tai alapesu on jäänyt kokonaan tekemättä.

Mädäntyneen sperman haju karkoittaa toiset urokset pois parittelemasta kertaalleen pannun naaraan lähistöltä.

Siinä on se evoluution idea. Ensimmäisen uroksen geenit pääsevät leviämään ja jatkamaan sukua

Vierailija
42/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähäinen nesteytys. Myös liiallinen alkoholilla nesteyttäminen aiheuttaa pistävän hajun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy voi olla joku seuraavista:

- Fyysinen rasitus

- Ylipaino tai huonot ruokailutottumukset

- Stressi

- Kuume

- Hormonaalinen häiriö

- Tietyt sairaudet, kuten diabetes

- Tietyt lääkehoidot

- Liikahikoilu

- Hiostava-/painostavailma

- Helle

Hikoilu johtuu siitä että ihmisen keho pyrkii jäähdyttämään itseään jotta se pysyisi tarpeeksi tai ainakin siedettävän viileänä elintoiminnoille.

Aiheena ei ollut hikoilu yleisesti, vaan erityisen haiseva hiki. Ei helle liity mitenkään siihen haiseeko hiki vai ei. Suurimmalla osalla ei erityisemmin haise, vaikka olisi +50 astetta lämmintä. 

Hiki on itsessään hajutonta. Haju johtuu ihmisen iholla elävistä miljardeista bakteereista ja mikrobeista jotka auttavat meitä ihmisiä pysymään terveinä ja hengissä. Ilman hajusteita terveen ihmisen hajubooli muistuttaa enemmistöllä maailman väestöstä kissanpissan hajua mutta syytä sille miksi juuri se ei tiedetä, oma ei-tieteellinen teoriani on että sen tarkoitus on ollut hämätä kissapetoja silloin kun vielä kaikki ihniset asuivat Afrikan savanneilla ja opettelivat kävelemään. Jotkut myös saattavat erään harvinaisen sairauden takia haista mädälle kalalle, pilaantuneelle kananmunalle tai hikiselle kengälle.

Vierailija
44/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot voi välillä desinfioida, niin lakkaa se hiki haisemasta!

Vierailija
45/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko on kuollut toisen hien hajuun? 

Vierailija
46/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on ainakin tosi pitäviä hienhajuisia dödöjä tai suihkeita

Vierailija
47/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haissut teinistä asti. Valitan. Inhottava loppuiän riesa. Kainalot haisevat hielle heti saippuapesun jälkeen, vaikka karvat olisi ajeltu. Välillä pitää pyyhkiä desinfioinitaineella saippuapesun jälkeen ja sitten vahvaa antiperspiranttideodoranttia päälle. Tämä on jokin biologinen juttu.

Vierailija
48/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy voi olla joku seuraavista:

- Fyysinen rasitus

- Ylipaino tai huonot ruokailutottumukset

- Stressi

- Kuume

- Hormonaalinen häiriö

- Tietyt sairaudet, kuten diabetes

- Tietyt lääkehoidot

- Liikahikoilu

- Hiostava-/painostavailma

- Helle

Hikoilu johtuu siitä että ihmisen keho pyrkii jäähdyttämään itseään jotta se pysyisi tarpeeksi tai ainakin siedettävän viileänä elintoiminnoille.

Aiheena ei ollut hikoilu yleisesti, vaan erityisen haiseva hiki. Ei helle liity mitenkään siihen haiseeko hiki vai ei. Suurimmalla osalla ei erityisemmin haise, vaikka olisi +50 astetta lämmintä. 

Hiki on itsessään hajutonta. Haju johtuu ihmisen iholla elävistä miljardeista bakteereista ja mikrobeista jotka auttavat

Ihmekkös että kissat tunkevat päätään pakkomielteisesti hikiseen kainaloon ja tarravat kynsillään kiinni kun yritän siirtää karvakasasen pois kainalosta.

Vierailija
49/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tekevät töitä. Mene ap töihin!

Vierailija
50/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni painaa n.150 kg ja ikinä en ole huomannut hänen haisevan hielle, en kesällä enkä talvella. Itse sen sijaan haisen kuin rankkitynnyri kesähelteellä.

Vierailija
51/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko on kuollut toisen hien hajuun? 

Lähellä on ollut monta kertaa, kun joutuu pidättämään hengitystä niin pitkään, että happi meinaa loppua.

Ap

Vierailija
52/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä haiset. Et vaan itse huomaa sitä, koska olet tottunut omaan lemuusi. 

En todellakaan haise. Joskus kun olin todella kipeä enkä pystynyt peseytymään muutamaan päivään, niin en haissut silloinkaan pistävälle hielle vaan pelkästään tunkkaiselle. 

Ap

Kuten sanottua: Sä et itse huomaa hajuasi, koska olet itsesi kanssa koko ajan. Muut kyllä huomaavat. 

Kyl mä ainakin haistan oman hien ja rasvaiset hiukset.

Vierailija
53/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä diettaan ja teen ruumiillista työtä. Lihakset sulaa väkisinkin ja siitä tulee kova ammoniakin haju.

Vierailija
54/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja haisen vaikka laitan deodoranttia... ja käyn suihkussa joka päivä. Tosi kivaa.

Pesetkö kainalot suihkugeelillä ennen deodorantin laittamista? Odotatko että deodorantti kuivuu ennenkuin laitat paidan päälle? Kysyn koska olennainen ero lopputulokseen.

Vierailija
55/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä haiset. Et vaan itse huomaa sitä, koska olet tottunut omaan lemuusi. 

En todellakaan haise. Joskus kun olin todella kipeä enkä pystynyt peseytymään muutamaan päivään, niin en haissut silloinkaan pistävälle hielle vaan pelkästään tunkkaiselle. 

Ap

Kuten sanottua: Sä et itse huomaa hajuasi, koska olet itsesi kanssa koko ajan. Muut kyllä huomaavat. 

Hajuaistissani ei ole vikaa ja haistaisin kyllä takuuvarmasti pienenkin hienhajun liiankin hyvin. En vaan haise.

Ap

Mulla taas ei ole koskaan jalat tai sukat haissut.

Vierailija
56/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja haisen vaikka laitan deodoranttia... ja käyn suihkussa joka päivä. Tosi kivaa.

Pesetkö kainalot suihkugeelillä ennen deodorantin laittamista? Odotatko että deodorantti kuivuu ennenkuin laitat paidan päälle? Kysyn koska olennainen ero lopputulokseen.

Kyllä. Pyöräilen joka päivä, joten ehkä se lisää hikoilua.

Vierailija
57/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELÄKÖÖN KIVESHIKI!

Vierailija
58/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit

Pesemättömyyttä se on.

Vierailija
59/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen tahallani. Haluan, että muita v******.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme