Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut onnistuvat haisemaan hielle jopa metrien päähän?

Vierailija
30.05.2024 |

Itse en haise edes millin päähän vaikka olisi kuinka kuuma.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä haiset. Et vaan itse huomaa sitä, koska olet tottunut omaan lemuusi. 

En todellakaan haise. Joskus kun olin todella kipeä enkä pystynyt peseytymään muutamaan päivään, niin en haissut silloinkaan pistävälle hielle vaan pelkästään tunkkaiselle. 

Ap

Vierailija
22/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja haisen vaikka laitan deodoranttia... ja käyn suihkussa joka päivä. Tosi kivaa.

Ostapa deodorantin sijaan antiperspiranttia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja haisen vaikka laitan deodoranttia... ja käyn suihkussa joka päivä. Tosi kivaa.

Käytkö aamulla?

Juu

Vierailija
24/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan haise. Joskus kun olin todella kipeä enkä pystynyt peseytymään muutamaan päivään, niin en haissut silloinkaan pistävälle hielle vaan pelkästään tunkkaiselle. 

Ap

Kuten sanottua: Sä et itse huomaa hajuasi, koska olet itsesi kanssa koko ajan. Muut kyllä huomaavat. 

Vierailija
25/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy voi olla joku seuraavista:

- Fyysinen rasitus

- Ylipaino tai huonot ruokailutottumukset

- Stressi

- Kuume

- Hormonaalinen häiriö

- Tietyt sairaudet, kuten diabetes

- Tietyt lääkehoidot

- Liikahikoilu

- Hiostava-/painostavailma

- Helle

Hikoilu johtuu siitä että ihmisen keho pyrkii jäähdyttämään itseään jotta se pysyisi tarpeeksi tai ainakin siedettävän viileänä elintoiminnoille.

Vierailija
26/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut sheivata ?

Jos kainalokarvoja meinaat, sheivaan ne aina.

Vierailija
27/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissihikiakat ne vasta pahalle haiseekin. Kun eivät vaihda tissiliivejään riittävän usein. Eivät osta useampia kun rahat ei muuten riitä siideriin enää, joten sen sitten haistaa kaikki muutkin.  Menisivät töihin kelaloisinnan sijaan, niin riittäisi ne rahat muuhunkin kuin sidukkaan.

Vierailija
28/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy on varmaan kerran pilalle hikoontuneet paidankainalot. Jos huljuttelee vaatteensa vaan 40 asteessa, vaate alkaa haista aina kun se vähän lämpenee, vaikka kainalot itsessään ei juuri silloin haisis. Erityisen yleistä keinokuituvaatteissa. Mä käsittelen puseroita välillä etikkaliotuksessa, tahranpoistoaineessa ja 60 pesussa, sillä tokenee.

Vierailija
29/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdessä vaiheessa munuaislääkitys, joka sai hien haisemaan ihan järkyttävälle. Melkein itseäkin oksetti jos oli hikoillut vähänkään enemmän ja sattui löyhäyttämään kainaloa sopivasti. Onneksi se vaihdettiin pian toiseen. 

Vierailija
30/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kyllä pysyä kotona kaikki haisuliinit.

Vierailija
31/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuten sanottua: Sä et itse huomaa hajuasi, koska olet itsesi kanssa koko ajan. Muut kyllä huomaavat. 

Hajuaistissani ei ole vikaa ja haistaisin kyllä takuuvarmasti pienenkin hienhajun liiankin hyvin. En vaan haise.

Ap

Vierailija
32/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostapa deodorantin sijaan antiperspiranttia. 

Tää vois toimii

Vierailija
33/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Fyysinen rasitus

- Stressi

- Kuume

- Hormonaalinen häiriö

- Tietyt lääkehoidot

- Liikahikoilu

- Helle

Hikoilu johtuu siitä että ihmisen keho pyrkii jäähdyttämään itseään jotta se pysyisi tarpeeksi tai ainakin siedettävän viileänä elintoiminnoille.

Aiheena ei ollut hikoilu yleisesti, vaan erityisen haiseva hiki. Ei helle liity mitenkään siihen haiseeko hiki vai ei. Suurimmalla osalla ei erityisemmin haise, vaikka olisi +50 astetta lämmintä. 

Vierailija
34/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita antiperspiranttia.

Vierailija
35/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä kun kerran törmäsin ihmiseen joka haisi niin pahalle että kokonainen kauppakeskus haisi! (Vuosaaren Kolumbus)

Kusi paske ja hiki yhdistelmä ei ollu mukava haju. 

Vierailija
36/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Fyysinen rasitus

- Stressi

- Kuume

- Hormonaalinen häiriö

- Tietyt lääkehoidot

- Liikahikoilu

- Helle

Aiheena ei ollut hikoilu yleisesti, vaan erityisen haiseva hiki. Ei helle liity mitenkään siihen haiseeko hiki vai ei. Suurimmalla osalla ei erityisemmin haise, vaikka olisi +50 astetta lämmintä. 

Tuore hiki ei haise, vaan vanha hiki ja siinä pesivät bakteerit. Sen takia hien haju viittaa siihen, että kropan hikoilevia osia ei pestä tarpeeksi usein tai vaatteita, joissa hikoillaan.

Vierailija
37/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamulla ja työpäivän jälkeen suihkussa. Laitan joka pesun jälkeen apteekin antiperspiranttia. Hiukset pesen joka toinen päivä ja välipäivänä kuivashampoota. Hikoilen herkästi erityisesti kasvoista ja haistan itsekin ikävän eltaantuneen rasvan lemun kasvojeni iholla. Käytän apteekin ihonhoitotuotteita. Vaatteeni vaihdan aina puhtaisiin ja pesen pyykkini 60 asteessa.  Työni on liikkuvaa ja en ehdi käydä päivän aikana pikapesulla tai muutoinkaan katsella peiliin.  Työssäni täytyy olla tuoksuton ja ihoni ominaistuoksuni ei ole miellyttävä. Ikää on jo 60 ja hormonihoitoa en saa käyttää.

Vapaalla en hikoile eikä hiki haise, saankohan eläkepaperit, kun tuoksuinen häiritsee työybteisöäni. Kärsin itsekin, mutta työtahtia ei ole mahdollista muokata.

Vierailija
38/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Fyysinen rasitus

- Stressi

- Kuume

- Hormonaalinen häiriö

- Tietyt lääkehoidot

- Liikahikoilu

- Helle

Tuore hiki ei haise, vaan vanha hiki ja siinä pesivät bakteerit. Sen takia hien haju viittaa siihen, että kropan hikoilevi

Väärin. Ei auta vaikka pesisi itsensä tunnin välein, jos taustalla on esim. sairaus, joka saa hien löyhkäämään. 

Vierailija
39/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliininen miehekäs mies ilmoittaa itsestään hajun perusteella.

Vierailija
40/59 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesun ja puhtaiden vaatteiden jälkeen haisen heti vartin päästä. Pakko lähtee kämpiltä pois muualle haisemaan kun lämpötila kämpillä on noin 28 plusastetta. Sorry siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän