S-Market boikottiin!
Taneli Mäkelä on ylittänyt kaikki ärsytyskynnykset.
Kommentit (42)
Hyvä Taneli!
Olen juuri lähdössä S-markettiin.
Heikkoa boikotoida mitään missään, koska Suomessa on vain kaksi kauppaa S tai K. Ellei pääse automarkettiin joka on myös S tai C (eli K). Tai L. Kokeetonta luomua ei näy ruokana, ehkä pikkupakkauksia jotain superfoodia (mikä on sekin hyvä), mutta ei ole ruokaa kuten kana tai peruna.
Huomenna menen sinne ja ostan päättäjäisten kunniaksi kaikenlaisia herkkuja!
En helteellä jaksa kävellä kauempana olevaan K-markettiin. Ja kalliimpikin se on.
Onneksi en oo nähny tätä mainosta.
Miksi te katsotte mainostelevisiota, jos mainokset ärsyttävät?
Mulla on vuosikymmenet kaukosäätimessä ollut mute-näppäin, jota käytän mm. mainostauoilla.
En ole kertaakaan tajunnut, mitä se Taneli oikein mainostaa ja höpisee, mutta häntä on kiva katsoa ja kuunnella. S-Marketissa en käy.
HUH!
Olikin vain taneli! Minä jo säikähdin että samariini on istutettu takaisin kassalle piippaamaan! Se olisikin ollut sitten kaupanvaihto edessä....
Olen kyllä monta kertaa ihmetellyt näitä mainoksia, niissähän tavallaan haukutaan tavallista ja köyhää ihan törkeästi.
Taneli luettelee siinä suurella ylimielisyydellä jotain "meillä on tässä kaviaaria ja vaimo on näittinä ja lapset hiljaa ja me olemme tällaisia kunnon ihmisä", tai siis tuollaiseen tyyliin.
...ja sitten se kysyy sen "kuinkan se teidän perheen juhla/arki" ja sekin sellaisella tyylillä, että "hei mitenkä teidän tyhmien ja köyhien, joilla ei ole tällaista kunnollista ja hienoa" oikein sujuu, että ottakaapa mallia.
Tämä ei ole fetapiirakka, Tämä on Keijo-Annelin nimipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä monta kertaa ihmetellyt näitä mainoksia, niissähän tavallaan haukutaan tavallista ja köyhää ihan törkeästi.
Taneli luettelee siinä suurella ylimielisyydellä jotain "meillä on tässä kaviaaria ja vaimo on näittinä ja lapset hiljaa ja me olemme tällaisia kunnon ihmisä", tai siis tuollaiseen tyyliin.
...ja sitten se kysyy sen "kuinkan se teidän perheen juhla/arki" ja sekin sellaisella tyylillä, että "hei mitenkä teidän tyhmien ja köyhien, joilla ei ole tällaista kunnollista ja hienoa" oikein sujuu, että ottakaapa mallia.
Ihan sama fiilis, se heittää siinä jotain katsokaapa suomenruotsalaiseten hienoa joulupöytää, että miltäs se teidän köyhien tavallisten pöytä näyttää, kun ei ole ihan tällaista kuitenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Huomenna menen sinne ja ostan päättäjäisten kunniaksi kaikenlaisia herkkuja!
S-Market on maalaisten pikkukauppa, sieltä ei herkkuja löydy.
Lähi Prismassani on nyt -15% käyttötavaroista päivät. Ei ole siis kannattavaa boikotoida S-ketjua.
joo pahimmat mainokset ihmiskunnan historiassa
Mainosten perusteella pitäisi laittaa kaikki suomalaiset kaupat boikottiin. Ulkomailla osataan tehdä mainoksia. Suomessa mainokset on tylsiä. Nauhoita televisiosta ja kelaa mainokset yli.
Onneksi katson vain suoratoistopalveluita niin tämäkin ärsyyntyminen jäänyt väliin.
Mä katson vaan matkahuollon mainosta.