Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En yhtään loukkaannu, jos mieheni sanoo nähneensä kauniin naisen. Entä te?

Vierailija
30.05.2024 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on kauniita ihmisiä paljon. Osa ulkonäkö keskeisistä ihmisistä tyytyy puolisonsa, eikä koskaan kehu näitä kauniiksi. Muita kehuvat. Ikävä tilanne, jossa tuskin kukaan haluaa olla. 

Vierailija
42/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on kauniita ihmisiä paljon. Osa ulkonäkö keskeisistä ihmisistä tyytyy puolisonsa, eikä koskaan kehu näitä kauniiksi. Muita kehuvat. Ikävä tilanne, jossa tuskin kukaan haluaa olla. 

Rippuvuus tai kiintymyssuhdeongelmaiset ovat parisuhteiden syöpä ja pohjasakkaa. Tulokset puhuvat puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi kommentoida kenenkään naisen ulkonäköä vaimolleni.

Jos olen maininnut jotain nätiksi, niin loukkaantuu ja jos mainitsen jonkun ulkonäöstä vähemmän mairittelevaa, niin loukkaantuu.

Siispä en enää kommentoi kenenkään ulkonäköä sanallakaan.

Vierailija
44/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi kommentoida kenenkään naisen ulkonäköä vaimolleni.

Jos olen maininnut jotain nätiksi, niin loukkaantuu ja jos mainitsen jonkun ulkonäöstä vähemmän mairittelevaa, niin loukkaantuu.

Siispä en enää kommentoi kenenkään ulkonäköä sanallakaan.

Tästä ilmiöstä puhuimmekin mieheni kanssa tänään. Ap

Vierailija
45/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkevä mies sano tuollaista vaimolleen. 

Vierailija
46/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu. Tiedä vaikka olisin yksi niistä miehesi kauniina pitämistä naisista, todennäköisesti olenkin. Pus.

Vierailija
47/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako sanoa jos jollain vieraalla naisella on niin herkullinen pylly ettei saa katsetta irti?

No en ole tekemisissä henkilöiden kanssa, jotka käyttävät tuollaisia sanoja. Ap

Aika ehdoton ja mustavalkoinen siis ap olet.

Vierailija
48/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta loukkaannun jos näen miehen tuijottavan jonkun rintoja/takamusta ja hän väittää ettei nähnytkään moisia. 

Rehelliseltä mieheltä siedän paljonkin, mutta pikkuasioista valehtelua en kestä.

Vierailija
49/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakin on narsisti mies siis. Itse pääsin onneksi pakoon. Kenelläkään muulla ei ole tarvetta mainostaa nähneensä jonkin kauniin ihmisen kun narskulla. Jotta sinulla on varmasti sellainen olo, että kävelet heikoilla jäillä ja suhde voi hajota koska vaan. Oikein mukavaa psykologista sodankäyntiä.

Vierailija
50/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta loukkaannun jos näen miehen tuijottavan jonkun rintoja/takamusta ja hän väittää ettei nähnytkään moisia. 

Rehelliseltä mieheltä siedän paljonkin, mutta pikkuasioista valehtelua en kestä.

Epäluotettavuus, epärehellisyys ja valheellisuus on täysi turnoff.

Vierailija
51/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullakin on narsisti mies siis. Itse pääsin onneksi pakoon. Kenelläkään muulla ei ole tarvetta mainostaa nähneensä jonkin kauniin ihmisen kun narskulla. Jotta sinulla on varmasti sellainen olo, että kävelet heikoilla jäillä ja suhde voi hajota koska vaan. Oikein mukavaa psykologista sodankäyntiä.

Sitäpä juuri. Vallankäyttöä ja manipulointia.

Vierailija
52/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen sielu sinulla. Ap

Vierailija
53/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuukohan miten tuon sanoo, onko se sellainen että mies haluaa sen naisen vai joku toteamus että kaunis nainen laittaa kukkia puutarhaan. Siinä on silti riski väärinkäsitykseen. Ellei todella tiedä mitä toinen meinaa.

Vierailija
54/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi outoa, jos kumppani kommentoisi näkemiensä ihmisten ulkonäköä, olisi kommentoinnin kohde sitten kaunis tai ruma. 

Niinkö? Etkö koskaan kiinnitä huomiota erityisen kauniiseen/komeaan ihmiseen? Ap

Eiköhän jokainen aika useinkin kohtaa viehättävän ihmisen, mutta ei se nyt ole ilmoitusluontoinen asia. Ketä se hyödyttää? Näet varmaan lintujakin joka päivä, ilmotatko niistäkin kumppanillesi?

Vierailija
55/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen loukkaantunut koska kyseessä ei ollut minusta kaunis nainen. Silloin aina hieman kyseenalaistan mieheni maun, mutta yleensä hän on kyllä oikeassa. 

Tämä. En minä mikään tyhmä ole kun näköpiirissä on kaunis ihminen ja luule, että mies ei sitä huomioisi. Itsekkin tietenkin ihastelen ja aina joskus sanonkin miehelle. Mutta jos mies kehuu jotain mielestäni ihan tavallista kauniiksi, niin pakosta jotenkin loukkaantuu, että tuoko on susta kaunis? Tulee siis tunne, että kaikki taitaa kelvata.....

Vierailija
56/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä loukkaantua pitäisi? Minäkin näen kauniita ihmisiä harva se päivä. 

Vierailija
57/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen loukkaantunut koska kyseessä ei ollut minusta kaunis nainen. Silloin aina hieman kyseenalaistan mieheni maun, mutta yleensä hän on kyllä oikeassa. 

Tämä. En minä mikään tyhmä ole kun näköpiirissä on kaunis ihminen ja luule, että mies ei sitä huomioisi. Itsekkin tietenkin ihastelen ja aina joskus sanonkin miehelle. Mutta jos mies kehuu jotain mielestäni ihan tavallista kauniiksi, niin pakosta jotenkin loukkaantuu, että tuoko on susta kaunis? Tulee siis tunne, että kaikki taitaa kelvata.....

Miten voit loukkaantua tuollaisesta?

Vierailija
58/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja rakas exäni kateltiin miehiä ja naisia sekä kommentoimme heitä kahdestaan. Olipa tolla naisella hyvä perse tai isot tissit, siinä on komee mies, mies kun veistos jne. eikä tämä haitannut kunpaakaan.

Jos suhde on vahvalla pohjalla juuri näin voi tehdä. Epävarmoissa suhteiisa ihminen tulee vaan entistä epävarmemmaksi, jos puoliso edes vilkaisee jotain vanhaa mummuakin. 

Vierailija
59/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja rakas exäni kateltiin miehiä ja naisia sekä kommentoimme heitä kahdestaan. Olipa tolla naisella hyvä perse tai isot tissit, siinä on komee mies, mies kun veistos jne. eikä tämä haitannut kunpaakaan.

Jos suhde on vahvalla pohjalla juuri näin voi tehdä. Epävarmoissa suhteiisa ihminen tulee vaan entistä epävarmemmaksi, jos puoliso edes vilkaisee jotain vanhaa mummuakin. 

Jokainen tyylillään. Monesti tuohon liittyy narsistista käytöstä historiassa jommallakummalla tai molemmilla. Tietynlaista ovien auki pitoa joko tietoisesti tai alitajuisesti hylkäämisen pelon vuoksi. Toki se julkisesti käännetään ylösalaisin kuten teit.

Vierailija
60/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta loukkaantuisiko miehesi jos rupeaisit puhumaan näkemistäsi komistuksista?