En yhtään loukkaannu, jos mieheni sanoo nähneensä kauniin naisen. Entä te?
Kommentit (63)
Olisi outoa, jos kumppani kommentoisi näkemiensä ihmisten ulkonäköä, olisi kommentoinnin kohde sitten kaunis tai ruma.
Vierailija kirjoitti:
Olisi outoa, jos kumppani kommentoisi näkemiensä ihmisten ulkonäköä, olisi kommentoinnin kohde sitten kaunis tai ruma.
Niinkö? Etkö koskaan kiinnitä huomiota erityisen kauniiseen/komeaan ihmiseen? Ap
Pari kertaa olen loukkaantunut koska kyseessä ei ollut minusta kaunis nainen. Silloin aina hieman kyseenalaistan mieheni maun, mutta yleensä hän on kyllä oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on outoa?
Ei tuota täälläkään ongelmaa. Voi myös itse sanoa miehelleni, että näinpä komean miehen. Ei siinä sen kummempaa.
Miksi tuollaisesta loukkaantuisi?
En myöskään pidä outona, että mies kommentoi näkemäänsä ja kuulemaansa. Sitten oudoksuttaisi (ja loukkaisi) jos mies alkaisi editttää toiveita että muuta itseni jonkun muun näköiseksi (tai kuuloiseksi tai muuten toisenlaiseksi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Etkö koskaan kiinnitä huomiota erityisen kauniiseen/komeaan ihmiseen? Ap
Pitäsikö? Moni normaali arvostaa aitoutta. Ei pelkkää ulkokuorta. Toki epävakaalla asia voi olla toisin.
Kyllähän sitä joka päivä näkee kauniita ihmisiä, mutta miksi ihmeessä se pitäisi saattaa myös kumppanin tietoon? Jotenkin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisesta loukkaantuisi?
En myöskään pidä outona, että mies kommentoi näkemäänsä ja kuulemaansa. Sitten oudoksuttaisi (ja loukkaisi) jos mies alkaisi editttää toiveita että muuta itseni jonkun muun näköiseksi (tai kuuloiseksi tai muuten toisenlaiseksi)
Tämä. Sellaisiakin miehiä on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin olisi outoa jos sen erikseen ilmoittaisi.
Taitaa se kuitenkin hiertää kun asiasta pitää aloittaa keskustelu.
Tuntuisi pahalta, koska mulla on tosi huono itsetunto. En mä halua kuulla, miten joku muu on kaunis. Miksi edes sanoisi mulle sellaista? En minäkään sanoisi komeista miehistä. Miksi sanoisin? Ei se mun mielestä ole kunnioittavaa.
En pahastu. Ollaan molemmat biseksuaaleja ja kommentoidaan monesti positiiviseen sävyyn jos vastaan tulee hyvännäköinen ihminen. Ei toki mainita näitä kommentteja kohteelle. Mutta mitä pahaa siinä on, että näkee kauneutta ja komeutta ympärillään? Just positive wibes.
Ap provoilee. Hakee selvästi jotain kuviota millä pääsee maalaamaan ihmisiä omistushaluisikso, ehdottomiksi, mustavalkoisiksi ja sairaalloisen mustasukkaisiksi.
Joku oman elämänsä luuseri sarjapettäjä kuitenkin.
Olisin hämmästynyt, koska puolisoni ei kertaakaan yhdessäolomme aikana ole kommentoinut ihmisten ulkonäköä. Ei edes minun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä joka päivä näkee kauniita ihmisiä, mutta miksi ihmeessä se pitäisi saattaa myös kumppanin tietoon? Jotenkin outoa.
Näin just. Ei tulisi mieleenkään hehkuttaa miehelle, että ah kuinka komean miehen näinkään! Miksi ihmeessä? Sellaisella yritetään aiheuttaa joku reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsikö? Moni normaali arvostaa aitoutta. Ei pelkkää ulkokuorta. Toki epävakaalla asia voi olla toisin.
Olipa outo kommentti. Millä tavalla ulkonäkö sulkee pois aitouden? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomion kiinnittäminen on eri asia kuin sen julkituominen kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä? Me puhumme tällaisia ehkä kerran vuodessa. Ap
Pystymme puhumaan aiheesta. Ap