Onko mies ihastunut vai herrasmies?
Vastaan itse, että eihän tuota voi kai tietää, mutta kertokaa ajatuksianne.
Yksi mies on naapurustossa hyvin lämminhenkinen minua kohtaan. Meillä on lapset samassa koulussa, leikkivät välillä pihalla. Molemmat ollaan eronneita.
Mies on osa esim. yhtä WhatsApp-ryhmää, jossa ei koskaan vastaa viesteihin, mutta jutellessa hän aina muistaa yksityiskohtaisesti, mitä olen viestittänyt. Minulla ei ole autoa, ja hän on hyvää hyvyyttään kyydinnyt esim. lastani välillä harrastukseen jos itsellään on ollut matka siihen suuntaan. Viime viikonloppuna odottelimme bussia lapsen kanssa toiselle puolelle kaupunkia olevaan harrastukseen, ja mies muutti suunnitelmiaan kyyditäkseen meidät koko matkan perille.
Jos olen pihalla, hän usein tulee juttelemaan ja tervehtii kaukaakin. Kerran hänen pihallaan oli muovinen uima-allas, jonne oma lapsi sai mennä. Lähdin vahtimaan lapsia, ja hetkessä mies oli tuonut minulle tuolin, lehtiä ja juotavaa vahtihommiin.
Nyt kun tätä kirjoitan, niin mahdotonta tuohon on vastata, mutta kysyn kuitenkin :D
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika näyttää. Älä pilaa panikoimalla. Ystävyyttä voi vaalia näinkin. Nauti elämästänne päivä kerrallaan. Ja jos rakastutte, siitä ei enää voi vaieta.
Komppaan tätä. Kannattaa pyrkiä syventämään ystävyyttä, jos pidät miehestä. Voi olla että teistä tulee ystäviä, mutta sehän olisi valtavan hieno juttu, eikö? Tai sitten tulee jotain enemmän.
Meissä miehissä on se kiva puoli, että emme friendzoneta potentiaalisia kumppaniehdokkaita. Jos mies on kiinnostunut sinusta muutakin kuin ystävinä, niin hän on yhä kiinnostunut kahden vuoden ystävyyden jälkeenkin. Jos taas olet friendzonella, olet ollut siellä koko ajan.
Anna siis ajan kulua ja vaali ystävyyttänne :)
Tietty on olemassa riski, että joku muu ihana nainen osuu miehen elämään, jos loputtomiin jää
No se on tiätty totta. Ei siis kannata olla passiivinen. Mutta jos ap pyrkii lähentymään ystävänä, niin vaaraa friend zonelle joutumisesta ei ole. Mies tekee kyllä aloitteen, jos on kiinnostunut, kunhan ap osoitat miehelle pitäväsi hänestä.
Sinuna ehdottaisin miehelle kun kelit tässä lämpenee että låhtiskö se lasten kanssa vaikka rannalle/maauimalaan/piknikille/eläinpihaan Tai vaikka huvipuistoon. Mun mielestä paras tapa lähestyä olisi järjestää joku reissu lasten kanssa. Kyllä siellä sitten näet mikä tunnelma on. Ja jos hyvin menee voitte sopia että mennään uudelleen taas jokin toinen päivä. Sen jälkeen voitkin sitten ehdottaa vaikka kahdenkeskistä kahvittelua kun lapset on muualla. :) en sinuna jäisi odottelemaan, mies vaikuttaa oikeasti herrasmieheltä ja tuollaiselle on varmasti ottajia.
Vierailija kirjoitti:
On vain vonkamiehiä.
Tähän lopputulokseen olen itsekin päätynyt. Ennemmin tai myöhemmin kaikki nämä "kaverimiehet" ovat yrittäneet iholle. Turha yritys. Kyllä mä harrastan seksiä kiinnostavan miehen kanssa aika pian. En ole mikään kaino impi. Mutta ilmeisesti tuollainen kaveeraaminen joskus toimii. Ei kai nää miehet sitä muuten yrittäis. Ko miesten ulkonäöstä mun ei tarvinne kertoa enempää... Varsinkin, jos mies yrittää ystävystyä itseään nuoremman naisen kanssa, niin tarkoitusperiä ei tarvitse arvailla.
Jos heteromies haluaa oma-aloitteisesti olla ystävä naisen kanssa, niin todennäköisesti haluaa muutakin. Jos ei halua muuta, niin ei todennäköisesti halua ystävyyttäkään.
Voi myös olla, että mies haluaa vain olla ystävällinen ja auttaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos heteromies haluaa oma-aloitteisesti olla ystävä naisen kanssa, niin todennäköisesti haluaa muutakin. Jos ei halua muuta, niin ei todennäköisesti halua ystävyyttäkään.
Kyllä nää ystävyydet miesten kanssa tuppaa loppumaan siihen vonkayritykseen. Jos siis kaveeraat miehen kanssa, katso että se miellyttää sun silmää. Ihmeellisesti se kaveruus on nimittäin hiipunut kun mitään ei ole herunut.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin siitä, että on herrasmies. Pitäisin tilanteen tällaisenaan. Kohteliaisuutta voi osoittaa puolin ja toisin. Suhdekuvioiden kehittely saattaa pilata koko hyvän kaveruuden.
Tämä.
Hyvät suhteet luodaan hyvän kaveruuden päälle. Muutamassa kuukaudessa ei opi vielä tietämään mitään.
Anna ajan kulua. Vuoden päästä olet viisaampi. Hyviä kavereita on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika näyttää. Älä pilaa panikoimalla. Ystävyyttä voi vaalia näinkin. Nauti elämästänne päivä kerrallaan. Ja jos rakastutte, siitä ei enää voi vaieta.
Komppaan tätä. Kannattaa pyrkiä syventämään ystävyyttä, jos pidät miehestä. Voi olla että teistä tulee ystäviä, mutta sehän olisi valtavan hieno juttu, eikö? Tai sitten tulee jotain enemmän.
Meissä miehissä on se kiva puoli, että emme friendzoneta potentiaalisia kumppaniehdokkaita. Jos mies on kiinnostunut sinusta muutakin kuin ystävinä, niin hän on yhä kiinnostunut kahden vuoden ystävyyden jälkeenkin. Jos taas olet friendzonella, olet ollut siellä koko ajan.
Anna siis ajan kulua ja vaali ystävyyttänne :)
Tietty on olemassa riski, että joku muu ihana nainen osuu miehen elämään, jos loputtomiin jää
Sitten sen kuuluu mennä niin. Hän ei ole ollut alunperin silleen kiinnostunut ja sitten se selvisi.
Ei elämää pelätä kannata.
Hän ei eronneena halua sitoutua enää. Mutta tykkää sinusta, haluaa olla sinun kanssa, mutta asua erillään. Ei muuta kuin vipinää vällyn alle.
Itse ainakin oon ihastuneena paskanjäykkä punasteleva kivinaama enkä saa sanottua mitään kuin tosi vaivalloisesti pätkittäin änkyttäen ja välillä henkeä haukkoen. Normaalisti olen nauravaisen iloinen ja rento.
Että jos mies on yhtään samanlainen kuin minä niin mä veikkaisin että on ihan vaan kaverimielessä herrasmiehenä liikkeellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vain vonkamiehiä.
Tähän lopputulokseen olen itsekin päätynyt. Ennemmin tai myöhemmin kaikki nämä "kaverimiehet" ovat yrittäneet iholle. Turha yritys. Kyllä mä harrastan seksiä kiinnostavan miehen kanssa aika pian. En ole mikään kaino impi. Mutta ilmeisesti tuollainen kaveeraaminen joskus toimii. Ei kai nää miehet sitä muuten yrittäis. Ko miesten ulkonäöstä mun ei tarvinne kertoa enempää... Varsinkin, jos mies yrittää ystävystyä itseään nuoremman naisen kanssa, niin tarkoitusperiä ei tarvitse arvailla.
Surullista jos naiset yleisesti ajattelevat näin. Itselläni on muutama hyvä naispuolinen ystävä, joista en ole ollut kiinnostunut romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä. Tosi hyvää seuraa ja ihania ihmisiä he ovat.
No ok, yksi näistä naisista oli minuun ihastunut, mutta siitä selvittiin ja ollaan nyt hyviä ystäviä. Nykyisin hänkin seurustelee.
Olisi ikävää, jos nämä ystäväni ajattelisivat minun jotenkin kyttäävän mahdollisuuksia heidän suhteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää ystävyydet miesten kanssa tuppaa loppumaan siihen vonkayritykseen. Jos siis kaveeraat miehen kanssa, katso että se miellyttää sun silmää. Ihmeellisesti se kaveruus on nimittäin hiipunut kun mitään ei ole herunut.
Ja taasko lähdetään tälle linjalle, että vilpittömästi hyviä miehiä ei ole olemassa. Että jos mies on kivan oloinen ja avulias, hän on ilman muuta vonkaamssa. Onneksi itse tiedän, että aidosti kivoja miehiäkin löytyy tästä maailmasta.
Ap:lle sanoisin, että jos itse tykkäät miehestä, niin anna tilanteen kehittyä. Tutustukaa toisiinne rauhassa ja aika näyttää mihin se johtaa.
Jos taas et ole yhtään kiinnostunut, ei ehkä kannattaisi ottaa isompia palveluksia, kuten kyytitarjouksia pitkän matkan päähän vastaan. Voi muuttua kiusalliseksi jossain kohtaa ja ainakin jäät kiitollisuuden velkaan.
Onpas törkeää juttua taas täällä. Lapsen hyvän kaverin vahemmat erosivat ja mies lähti ilmeisesti kunnolla lätkimään, eikä ole ollut kuvioissa pariin vuoteen. Tämä lapsen jäi käytännössä yh-äidiksi parin lapsen kanssa ja oli aivan hajalla ainakin ensimmäiset 6kk. Kuskailin hänen lapsiaan harrastuksiin samalla kyydillä oman lapseni kanssa, autoin muutamassa remonttihommassa sekä kuljetin ja asensin hänelle uuden jääkaapin. Olen naimisissa enkä todellakaan haluaisi ryhtyä mihinkään suhteeseen tämän naisen kanssa. Todella kylmää porukkaa täällä.
Tietty on olemassa riski, että joku muu ihana nainen osuu miehen elämään, jos loputtomiin jää katsomaan mitä tuleva tuo.