Helteissä ahdistavinta on ihmisten haju.
Pelkkä lähikaupassa asiointi on tuskaa. Mä hengitän nenän kautta koko reissun, ei pysty muuten. Mulla on tosi herkkä yökkäysrefleksi pahoista hajuista.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokopesun jälkeen ja puhtaiden vaatteiden jälkeen se hienhaju alkaa alle vartissa. Mulla on kämpillä melkein 30 astetta lämmintä. Mutta hienhaju on kesän merkki, naatitaan.;)
Dödö.
Tupla-annoksen olen laittanut, samoten hajuvettä.
Älkää ainakaan sitä hajuvettä laittako. Siihen hajuunhan tukehtuu.
Kyllä mun hiki huonommalta haisee kuin hajuvesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokopesun jälkeen ja puhtaiden vaatteiden jälkeen se hienhaju alkaa alle vartissa. Mulla on kämpillä melkein 30 astetta lämmintä. Mutta hienhaju on kesän merkki, naatitaan.;)
Dödö.
Kyllä mun hiki huonommalta haisee kuin hajuvesi
No laittakaa sit jotain raikasta sitrus- tai syreenituoksua.
Asiakaspalvelija jatkaa...
Ja tuntemattomat usein vanhemmat naisihmiset hokee "siis mä olen aivan hiestä märkä" 🤮
Suomalaisilla on huono hygieniataso. Ulkkiksilla parempi, paitsi jotkut haisee mausteiselle ruoalle. Tiedätte kyllä, mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dödö.
Ei hajuvedellä kuulu peittää hygienian puutteita... hyi olkoon.
Ai, minä käyn lähikaupassa tuoksuttelemassa nuoria miehiä. Ihana testosteronin tuoksu leijuu sekoittuneena kesäiseen miesten hajuveteen.
Näillä keleillä se kamala lemu oikein korostuu niillä, jotka eivät huolehdi tarpeeksi puhtaudestaan. 😔
Vierailija kirjoitti:
Mullakin just 5-vuotias sanoi, kun oli mun sylissä ja nojas mua vasten, että :"Äiti sä haiset ihan kaatopaikalle". Kiitos vaan, eilen kyllä kävin suihkussa, tänään en oo vielä kerinnyt. Mutta menossa ollaan. 😅
Miten reagoit kommenttiin? Mistä pojalle oli tullut mieleen, että noin voi puhua toisille ihmisille? Toisaalta normaalia rajojen kokeilua pikkulapselta, mutta siinä on myös oppimisen paikka, jota ei kannata ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään puhun kesän hajusta. Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on huono hygieniataso. Ulkkiksilla parempi, paitsi jotkut haisee mausteiselle ruoalle. Tiedätte kyllä, mitä tarkoitan.
Kestävät kuumuutta paremmin.
Kyllä, porukka haisee hielle ja lialle, kun ei pestä itseä, vaatteita tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
On hirveätä asiakaspalvelijalle. Ei pysty pakenemaan sitä vanhempien miesten hienhajua, joutuu vaan sietämään.
Siksi keski-ikäiset naiset haluaa nuorempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hirveätä asiakaspalvelijalle. Ei pysty pakenemaan sitä vanhempien miesten hienhajua, joutuu vaan sietämään.
Siksi keski-ikäiset naiset haluaa nuorempia miehiä.
Itse tuoksahdetaan luonnostaan iänmukaisesti vanhalta ihmiseltä, mutta halutaan kumppanilta muuta? Ristiriita pätee ehkä molempiin sukupuoliin, mutta miehet tajuavat sitä vähemmän.