Helteissä ahdistavinta on ihmisten haju.
Pelkkä lähikaupassa asiointi on tuskaa. Mä hengitän nenän kautta koko reissun, ei pysty muuten. Mulla on tosi herkkä yökkäysrefleksi pahoista hajuista.
Kommentit (56)
lagumuijat bussissa haisee ukulelelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokopesun jälkeen ja puhtaiden vaatteiden jälkeen se hienhaju alkaa alle vartissa. Mulla on kämpillä melkein 30 astetta lämmintä. Mutta hienhaju on kesän merkki, naatitaan.;)
Dödö.
Tupla-annoksen olen laittanut, samoten hajuvettä.
Miten ihmiset ovat alkaneet taas käyttämään tuoksuja. Ällöttävin ei ole pistävä deodorantti vaan sellainen mieto ja matala tuoksu joka on varmaan monen mielestä huomaamaton. No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
lagumuijat bussissa haisee ukulelelle
Semmoinen imelä hiki, hyi
Vierailija kirjoitti:
Laita pumpulia tai korvatulpat nenään.
Hätätilassa käytä langattomia kuulokkeita nenässä tai jos on oikein hätä kyllä langallisetkin käy. Missään nimessä ei tarvitse kärsiä. Laita poppi täysille, et taatusti haista mitään.
Hajusteettomiin deodorantteihinkaan ei voi aina luottaa. Erisanin pitäisi olla hajusteetonta, mutta miedon ominaistuoksun lisäksi joskus on tullut vastaan ilmeisen viallisia kappaleita, jotka tuoksuvat suoraan sanottuna kuolemalta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin kukaan löyhkää.
yllättävän moni ei pese edes hiuksiaan päivittäin. löyhkä on voimakas
Vierailija kirjoitti:
Hajusteettomiin deodorantteihinkaan ei voi aina luottaa. Erisanin pitäisi olla hajusteetonta, mutta miedon ominaistuoksun lisäksi joskus on tullut vastaan ilmeisen viallisia kappaleita, jotka tuoksuvat suoraan sanottuna kuolemalta.
Hei, Erisan on muuten hyvä sarja, mutta sen dödöä ei pidä ostaa! Se ei toimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, Erisan on muuten hyvä sarja, mutta sen dödöä ei pidä ostaa! Se ei toimi!
erisanilla ei tosiaan ole hienahjuun mitään vähentävää vaikutusta. enintään se voimistaa sitä
Kiittäkää onneanne, ettette asu Välimeren maissa, nimittäin siellä varsinkaan miehet eivät usein käytä dödöä... ja kesäisin se hienhaju on aika tymäkkä.
Vierailija kirjoitti:
Hengität nenän kautta, että varmasti haistaa muut? Outo taktiikka.
😂
Vierailija kirjoitti:
Noh, deodoranttia ei nykysin saa käyttää kiitos hajuherkkien.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Kiittäkää onneanne, ettette asu Välimeren maissa, nimittäin siellä varsinkaan miehet eivät usein käytä dödöä... ja kesäisin se hienhaju on aika tymäkkä.
Se on kyllä järkky 😄 Tarjoilija tuo ruuat ja lehauttaa vähän kainalohikeä aromiksi päälle
Mullakin just 5-vuotias sanoi, kun oli mun sylissä ja nojas mua vasten, että :"Äiti sä haiset ihan kaatopaikalle". Kiitos vaan, eilen kyllä kävin suihkussa, tänään en oo vielä kerinnyt. Mutta menossa ollaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokopesun jälkeen ja puhtaiden vaatteiden jälkeen se hienhaju alkaa alle vartissa. Mulla on kämpillä melkein 30 astetta lämmintä. Mutta hienhaju on kesän merkki, naatitaan.;)
Dödö.
Tupla-annoksen olen laittanut, samoten hajuvettä.
Älkää ainakaan sitä hajuvettä laittako. Siihen hajuunhan tukehtuu.
Itse en laita dödöä esim niskaan ja selkään joista hikoan myös.