Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät ymmärrä miten heidän tekemä ahdistelu on naisista pelottavaa ja kuvottavaa?

Vierailija
30.05.2024 |

Miksi ei mene jakeluun?

Kommentit (625)

Vierailija
101/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
102/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt jo saunailloista uliseminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene todellakaan jakeluun, jos pidän jotakin naista viehättävänä ja hymyilen sille, niin sitä pidetään ahdisteluna.

Vierailija
104/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset lähentelee samalla tavalla, mutta miehet eivät pelkää. Ei ole kauaa kun työkaveri nainen alkoi laittamaan minulle vapaa-ajallaankin viestejä, vaikka tiesi minun olevan parisuhteessa. Pommitti taukoamatta.

Tämä ei silti pelottanut, vaikka ärsytti suunnattomasti. Ehkä miehetkin ajattelee, ettei naisia pelota.

Vierailija
105/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma todennäköisesti siinä että mikä lasketaan ahdisteluksi?Jotkut kokevat sen ahdistavana että heille epämiellyttävän näköinen henkilö vain katsoo heitä. Kun olisikin vain yksi kriteeristö millä mennä.

Vierailija
106/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene todellakaan jakeluun, jos pidän jotakin naista viehättävänä ja hymyilen sille, niin sitä pidetään ahdisteluna.

Tervetuloa vuoteen 2024. 

Vierailija
107/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi puuttuavain naisiin kohdistuvaa huonoon käytökseen? Ei sinusta pitäisi puuttua kaikkeen huonoon käytökseen riippumatta kohteen tai tekijän sukupuolesta?

Tietysti pitää. Minä olen puuttunutkin useaan otteeseen. Monilla ihmisillä vain on sellainen tyyli että viesti menee perille paremmin joiltain ihmisiltä kuin toisilta.

Kaikki häirintä on kuvottavaa vaikka tämän ketjun aiheena onkin naisiin kohdistuva häirintä. 

Eri

Vierailija
108/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen on syyttänyt Chris Hemsworthiä ahdistelusta. 

Vierailija
109/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei ahdistele? Jos tulisi minua kutsumatta häiritsemään niin huutia saisi hänkin. Viehättävämmänkin näköiset ovat saaneet. 

Vierailija
110/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai Henry Cavillia. Tubessa on sellainen koostevideo cavillin haastatteluista, kun naiset haastattelee sitä, niin sekoilee sanoissaan, kun se jätkä katsoo niitä silmiin. Sit neo sanattomia siinä ja on ihan punasina siiinä änkyttämässä.

Vierailija
111/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vuoteen 2024. 

Juu. Ja naisille tervemenoa popedan keikalle ja festareille, missä on iskelmämusiikkia.

Itse en viitsi mennä sellaisiin, kun siellä joutuu todennäköisesti tappeluun, eikä kiinnosta paska musiikki. Meen ennemmin veneellä järvelle. Yksin.

Ahdistelulta välttyy, kun ei mene paikkoihin, missä on ahdistelijoita.

Vierailija
112/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei ahdistele? Jos tulisi minua kutsumatta häiritsemään niin huutia saisi hänkin. Viehättävämmänkin näköiset ovat saaneet. 

Montako maailman seksikkäimmäksi äänestettyä miljonääriä täti on elämässään torjunut?

Vierailija
113/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vuoteen 2024. 

Juu. Ja naisille tervemenoa popedan keikalle ja festareille, missä on iskelmämusiikkia.

Itse en viitsi mennä sellaisiin, kun siellä joutuu todennäköisesti tappeluun, eikä kiinnosta paska musiikki. Meen ennemmin veneellä järvelle. Yksin.

Varo vaan! Näkki tulee ja vie veteen!

Vierailija
114/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuttavapiirissä että kun metoo alkoi, jopa suurin osa miespuolisista oli jokseenkin loukkaantuneita ja hämmentyneitä tilanteesta ja kokivat että heitä syytettiin jostain. Nykyään liki kaikki ovat kääntyneet sille kannalle että hienoa kun asiasta puhutaan ja myös tuomitsevat ahdistelijat.

Ne muutamat joille on tuottanut vaikeuksia asettua ahdisteltujen osaan ovat oikeastaan jääneet kokonaan pois piireistä, ja mitä olen kuullut, heidän asenteensa ovat muuttuneet kovemmiksi vastakkaiaiseen suuntaan.

Eli fiksummat ihmiset hieman ajateltuaan ovat hoksanneet miten ahdistelu on oikea ja suuri ongelma. Ne jäykemmät sitten ovat siirtyneet vielä huonompaan suuntaan ja ilmeisesti löytäneet toisiaan ja ovat varmaan jääneet aika ulkopuolelle sosiaalisessa elämässä. Elävät omassa kuplassaan. 

Ikävä tilanne, mutta en oikein näe mitä asialle voisi tehdä. Ketään ei oikein voi pyytää hengailemaan ihmisten kanssa jotka toivovat toisille vain pahaa. 

Vierailija
115/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vuoteen 2024. 

Varo vaan! Näkki tulee ja vie veteen!

Mielummin vaikka niin, kuin whitetrasfestarit

Vierailija
116/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vuoteen 2024. 

Joissain maissa naisilla ei ole asiaa yksin ulos ilman saattajaa. Sekö olisi mielestäsi hyvä tilanne? Paljon fiksumpaa olisi saada ahdistelu loppumaan kuin rajoittaa uhrien liikkumista. 

Vierailija
117/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten suhteissa tekemää henkistä väkivaltaa ei ainoastaan vähätellä vaan siitä vaietaan. "

Se ei kuitenkaan ole samalla tavalla rikos kun seksuaalinen ahdistelu. Toki se on myös asia josta pitää puhua. 

Vierailija
118/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten suhteissa tekemää henkistä väkivaltaa ei ainoastaan vähätellä vaan siitä vaietaan. "

Ei minulla ole mitenkään vaikeaa myöntää sellaisenkin ongelman olemassaolo.

Mutta ehkäpä te miehet nyt alatte yhtä pontevasti pitää asiaa esillä kuin mitä naiset ovat pitäneet ahdisteluasiaa.

Vierailija
119/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako maailman seksikkäimmäksi äänestettyä miljonääriä täti on elämässään torjunut?

Minua ei kiinnosta mitä joku muu on äänestänyt. Komeahan hän toki on mutta ei minun tyyppiä yhtään, pidän viehättävänä aivan eri miestyyppiä. 

Hemsworth on hieman kuin kukkakimppu. Komea ja miellyttävä katsella mutta en minä häntä kohtaan mitään erityistä vetovoimaa tunne. 

Vierailija
120/625 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma todennäköisesti siinä että mikä lasketaan ahdisteluksi?Jotkut kokevat sen ahdistavana että heille epämiellyttävän näköinen henkilö vain katsoo heitä. Kun olisikin vain yksi kriteeristö millä mennä.

Suurin osa ahdistelusta on sellaista että jokainen joka hieman ajattelee tajuaa kyllä että se ei ole sille toisella mieleistä. Tällainen "mikä nyt sitten on oikein ahdistelua" kysely koskee vain tosi pientä osaa koko ongelmasta eikä kyllä vie asia mitenkään eteenpäin.

Mutta jos nyt olet joskus ihan tahattomasti sattunut jotain ahdistelemaan ja huomaat että hän ei siitä sitten tykännyt niin rehti vilpitön anteeksipyyntö ja opiksi ottaminen vie jo todella pitkälle. Se että alkaa kiistämään ja vähättelemään taas vain pahentaa asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi