Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marjayrittäjät itkevät kun eivät saa enää riistää thaimaalaisia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja yrittäjältä kysyttiin paljonko maksavat kerätystä litrasta, yrittäjä sanoi että maksavat kilosta 1€ ei ihme jos Suomesta ei työvoimaa löydy. 

Vierailija
22/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun osaltani ovat itkeneet,kerään vain sukulaisilleni ja itselleni tarpeisiin , en myyntiin.(Isovanhemmat ja lapset)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneella on kakkanen loppu ja niin kuuluukin olla. Suomen kannalta tämä on todella noloa. Thaimaan valtio on huomioinut jatkuvat ongelmat Suomen marjabisneksissä ja ohjeistaa ulkomaan keikkoja etsivää työväestöään Suomea mielummin maatiloille ja rakennustyömaille eri puolilla Lähi- ja Kauko-Itää.

Vierailija
24/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjojen keräys metsästä ja niiden myyminen on verovapaata hommaa suomessa,ja se myyminen on nykyisen somen ansiosta helppoa.Eli jos menisit johonkin marjafirmaan töihin olisit käytännössä orja.

Vierailija
25/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua omaan metsääni ketään, joka palkkatyönä kerää jokaisenoikeudella marjoja eli tekee minun maillani töitä toiselle yritykselle. Minä annan infran maksutta käyttöön ja jos olen erityisen tyhmä, niin hankin metsälleni luomusertifioinnin maksaen joka vuosi 50 e siitä, että joku toinen saa hyödyn. Ehei, en suostu siihen, että jokaisenoikeus kaupallistetaan.

Vierailija
26/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä voidaan komentaa noihin hommiin.

Totta. Elämäntapatyöttömät voisivat osallistua tällä tavalla itsensä elättämiseen.

Siis miksi? Jokainen voi poimia omat marjansa ja myydä ylimääräiset tälläkin hetkellä. Miksi niitä pitäisi poimia ilmaiseksi jollekin yritykselle kun niitä voi myydä suoraankin??? Selitä tämä?

Vierailija
27/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marja yrittäjältä kysyttiin paljonko maksavat kerätystä litrasta, yrittäjä sanoi että maksavat kilosta 1€ ei ihme jos Suomesta ei työvoimaa löydy. 

Maksatko sinä pakatemustikasta 12 e pussi?

Vierailija
28/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksatko sinä pakatemustikasta 12 e pussi?

En maksa, kerään ne itse metsästä!!!

Vierailija
29/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistäminen on pilalla, pelkkiä oikeuksia tilalla.

t: Marjayrittäjät

Vierailija
30/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä voidaan komentaa noihin hommiin.

Jaa-a. Näin työttömänä poimin muutenkin marjoja paljon, mutta myyn ne itse kuluttajille parempaan hintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi