Toimiiko muilla osuuspankissa kortin maksu tms rajojen muuttaminen?? Mä en saa muutettua rajoja mihinkään suuntaan!
Mä en saa rajoja muutettua verkkopankissa, ei ota tiunnuslukutaulukon lukua vastaan. toimiiko muilla?? Olen ilmoittanut pankkiin mutta eivät ilmeisesti tee asialle mitään. Jos menen pankkiin nostamaan niitä niin varmasti menee joku palvelumaksu eikö mulla ole aikaa juosta pankissa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei mene omien rahojen nostamisesta palvelumaksua tiskillä. Korttinostoista menee neljän kerran jälkeen. Siksi käyn itse joskus pankissa, jos on nostot täynnä.
Osuuspankilla ei mene tänä vuonna palvelumaksuja yhtään mistään, jos on omistaja-asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene omien rahojen nostamisesta palvelumaksua tiskillä. Korttinostoista menee neljän kerran jälkeen. Siksi käyn itse joskus pankissa, jos on nostot täynnä.
En tarkoittanut että menen pankkiin nostamaan rahaa vaan nostamaan pankkikortin turvarajoja niitä maksurajoja kuinka paljon saa kortilla maksaa päivässä, joita en pysty kotona verkkopankissa nostamaan kun se ei toimi, eikä pankki tee asialle mitään. Jos menen pankkiin nostamaan näitä rajoja niin maksaahan se varmasti! Sanon kyllä etten maksa mitään kun eivät korjaa ongelmaa!
Op on les bojen ja n ee kerien pankki tv-mainosta jos katsoo.
Hei, jos sulla on just se tunnuslukukortti niinku ennenvanhaa, niin laita siitä se viimeisin 4 numeroinen luku, niin se toimii. Se ilmottaa, että seuraava luku on vaikka kohdassa 45 ja siitä vaikka 1125. Sit se toimii ja hyväksyy
Vierailija kirjoitti:
Hei, jos sulla on just se tunnuslukukortti niinku ennenvanhaa, niin laita siitä se viimeisin 4 numeroinen luku, niin se toimii. Se ilmottaa, että seuraava luku on vaikka kohdassa 45 ja siitä vaikka 1125. Sit se toimii ja hyväksyy
No kun ei toimi. Lukua ei saa laitettua siihen kohtaan mihin pitäisi, se tunnuslukukohta ei ota mitään numeroita vastaan. En tajua mikä ongelma kun vaikka kuinka klikkailee niin tyhjää täynnä.