Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Murha hangossa

Vierailija
29.05.2024 |

Taaskaan ei saa puheesta mitään selvää. Mikä näiden suomalaisten leffojen ja sarjojen äänitystä vaivaa?

Nelonen yrittää saada Ruutu Plus -koukkuun "tarjoamalla" ensimmäisen jakson ilmaiseksi. Hah! Ei tule tapahtumaan. Sitäpaitsi törkeää tehdä kaikesta maksullista, kun mainoksia joutuu joka tapauksessa katselemaan. Eikö ne mainostajat maksa sen ohjelman esittämisen?

Muutenkin etenee jotenkin töksähtelevästi, ruotsalaiset ois tehneet tänkin paremmin. Luulis että Aleksi Laiholla ois jo sen verran ohjaajankokemusta että tulis parempaa jälkeä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut jo 8. jaksoon asti ja edelleen on epäselvää nuo henkilöt kuka on kenen sukulainen ja kuka on " puska" . Uskomattoman huono sarja pitkään aikaan ja mainoksissa vaikuttaa ihan muulta. Murhasta ei paljoa puhuta ja tuo poliisipääosassa oleva mimosa ilmeisesti hakee vuoden murjottajapalkintoa?? Kokoajan vihainen ilme joka paikassa?? Jos verrataan esim aallonmurtajaan niin todella hyvin tehty juoni ja henkilöt ja tapahtuu vaikka mitä ja koukuttavan jännä. Olen useamman kerran katsonut sarjan läpi. Samaten Koskinen paljon paremmin tehty kuin tämä

Vierailija
42/57 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tässä tapahdu mitään.. Ainoostaan rubenin naiskuvioita puidaan kun pyörittää neljää naista yhtaikaa ja todella huonot sivuroolit ja näyttelijät. Uusia kasvoja on mukava nähdä mutta tässäkin monta aallonmurtaja sarjan samaa näyttelijää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkitetty. 10 jaksoa olisi voinut tiivistää kolmeen jaksoon.  Nukahdin vähän väliä tylsyyteen. 

Vierailija
44/57 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä sanotte että suomalaiset ei osaa tehdä koukuttavia rikossarjoja niin katsokaa Aallonmurtaja. Mun mielestä helposti yksi suomen parhaimmista sarjoista kunhan ekat 4 jaksoa katsoo niin alkaa todella tapahtua ja ei oo ennalta arvattava. Kun hubbiksen systeemi jää taustalle juonessa ekan kauden lopulla aukeaa koko sarja aivan erilailla

Vierailija
45/57 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ei hallitse vieläkään äänentoistoa. Turha siitä sarjaa syyttää, kun ei itse osaa.

Hyvin on äänistä selvää saanut.

Mainosten perusteella kuvittelin sarjan olevan komedia. Mimosan tyhjät mustat silmät toisinaan antaa Karjakko vaikutelman.

Se isän näyttelijä ei koskaan jää mieleen oli missä vaan. Roolityö jälleen kerran ok, mutta kuka se jätkä on? Tää on mun ongelma, tuskin muiden.

Vierailija
46/57 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kaikkia kommentoijia. Tämä on ihan uskomattoman huonosti tehty sarja joka suhteessa.  Kai se vimeinenkin jakso on  myötähäpeää tuntien katsottava kun  tänne asti  on tullut seurattua.

Vierailija
47/57 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudussa on mahdollisuus valita myös ilman mainoksia ja

siinä on myös tekstitys jos puheesta ei saa selvää.

Vierailija
48/57 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään MH viimeisen jakson. Älä lue pitemmälle jos haluat pitää "jännityksen" yllä.

Sarja alkoi mun mielestä ihan hyvin. Mutta loppu oli huono!! Kaksi viimeistä murhaa jäi täysin ilmaan roikkumaan - että mitä niiden suhteen tapahtui, kun ruumiit löydettiin (vai löydettiinkö?). Selvisikö sekään, kuka lopulta murhasi sen Jarnon? Mitä Jessica meinasi kaikilla kuvioillaan? Yritettiinkö oudolla loppukohtauksella virittää jotain kolmiodraamaa Veeran vs Jannen ja Tommin välille? Veerahan jo aikaisemmin parahti Jannelle, että "mä tarviin sua!". Mihin se Henkan veli, jolla oli ase, juoksi? Ja se ihme Kimmellys-säätö.

Ei näin, kiitos. Vaikka kummastusta jäi noiden (ja muidenkin) kysymysten myötä, mulla ei ole mielenkiintoa katsoa toista kautta hyvin mahdollisesti yhtä hataraa sarjaa. Munkkivuoren kakkoskautta odotellessa!

Vierailija
49/57 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin katsomisen tänään ja muutama jakso on jo takana. Juoni on mielenkiintoinen, mutta näyttelijätyö surkeaa ja repliikit kuluneita. Osa rooleista jotenkin typerän kärjistettyjä ja "poliisityö" luokattoman hunoa

Vierailija
50/57 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tuotannot nyt ovat aika lailla järjestään täyttä paskaa aina. 

Vierailija
51/57 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä sarja. Ohjelmatekstitys ( suomeksi) valitettavasti puuttuu. Sipola ja  puhuu niin epäselväsi käsi suun päällä tai ruokaa suussa ettei  mitään selvää saa.

Toivottavasti tulee 2.kausi.

Vierailija
52/57 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruudussa on mahdollisuus valita myös ilman mainoksia ja

siinä on myös tekstitys jos puheesta ei saa selvää.

Jos ei osaa lukea, niin tekstitys ei juuri auta.

Vierailija
53/57 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kovasti, hyvät näyttelijät, nätti Hanko.

Toivottavasti tulee jatkoa.

Vierailija
54/57 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonu muutaman jakson mutta tosi sekava. Mimosa willamo melko kehno valinta rooliinsa.

Mutta niin kuin joku täällä jo kehui, Anu Sinisalo aina yhtä ihana <3

Eipä tässä oo muutakaan tekemistä niin katson varmaan loputkin jaksot.  Näin sadesäällä ainakin Hanko on upea

Vierailija
55/57 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Ristinen on ihan kiva

Vierailija
56/57 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi hahmoja, hirveästi sivujuonia, mutta silti tuntuu että tässä ei tapahdu mitään. Kaikki junttisarjan kliseet on saatu työnnettyä mukaan, porukka nai ristiin, on rahaa, huumekauppaa,  kiroilua ja itsesäälinen mies juo viinaa suoraan pullosta. Hoh hoijaa. 

Vierailija
57/57 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan katselin erin sarjan, kuin enemmistö kommentoijista. Minusta sarja oli kevyt ja aurinkoinen katseltava - ei liikaa juonikuvioita tai hahmoja (suorastaan vähänlaiseen). Kukaan näyttelijöistä ei ärsyttänyt tai mumissut epäselvästi. Toinen kausi onneksi tulee.