Kolmen ihmisen kahvit ja syömiset yhteensä 24€. Hyvänen aika!
Kommentit (46)
No etkö katsonut hintoja etukäteen ?
Tuon takia en käy enää kahviloissa, ravintoloissa tai baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi hinta.
Ei saa olla.
Ap
Miksi ei saisi?
8e/nuppi. Ei nyt mahdottoman kallista.
Vierailija kirjoitti:
Ootko töitä ajatellut?
Pöljä, tässä oli kahvilahinnoista kysymys. Ne ovat täsmälleen samat työttömille, eläkeläisille, työssäkäyville, vanhempainvapaalaisille ja mitä kaikkia niitä onkaan. Opiskelijat voivat saada halvemmalla. Itse järkytyin opiskeluaikana tavallisessa kahvilassa, kun hinta oli moninkertainen yliopiston kahvilaan verrattuna. Yliopistollakin kahvin hinta on kaikille sama, ruuasta voi saada opiskelija-alennusta.
Vierailija kirjoitti:
Millä hinnalla ap ajatteli itse myydä kahvit ja leivonnaiset omassa kahvilassaan?
Ap on varmaan empaattinen ihminen. Hän hoitaa puoli-ilmaiseksi potkivaa ja purevaa rautatieaseman vessan hajuista vanhusta?
Vierailija kirjoitti:
8e/nuppi. Ei nyt mahdottoman kallista.
No on, jos sisältää kahvin ja pullan ja varsinkin, jos tarjolla on ollut tusinasumppia ja lämmitettyjä valmispakasteita.
Olipa halpaa. Helsingissä tolla rahalla saa just kahelle jotkut kahvit ja syötävät.
Paljon kivempi pakata kahvitermari ja hyvät eväät reppuun. Pyörä alle ja sopivan matkan kuluttua istua johonkin kannonnokkaan nauttimaan luonnosta.
En tykkää kaupungeista, ostareista tai yleensäkään ravintoloista tai kahviloista. Ja vielä nuo hinnat, huh huh. Rahasta ei ole pulaa, mutta en tollaseen viiiti sitä laittaa. Jos ois pakko päästä johonki ostamaan muiden keittämää kahvia ja syötävää, niin menisin varmaan Ikeaan.
Tuohan on hinta kahden hengen annoksesta. Kolmas henkilö on syönyt ja juonut ilmaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko töitä ajatellut?
Pöljä, tässä oli kahvilahinnoista kysymys. Ne ovat täsmälleen samat työttömille, eläkeläisille, työssäkäyville, vanhempainvapaalaisille ja mitä kaikkia niitä onkaan. Opiskelijat voivat saada halvemmalla. Itse järkytyin opiskeluaikana tavallisessa kahvilassa, kun hinta oli moninkertainen yliopiston kahvilaan verrattuna. Yliopistollakin kahvin hinta on kaikille sama, ruuasta voi saada opiskelija-alennusta.
Pointti oli se että töissäkäyvälle tuommoinen parikymppiä ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kivempi pakata kahvitermari ja hyvät eväät reppuun. Pyörä alle ja sopivan matkan kuluttua istua johonkin kannonnokkaan nauttimaan luonnosta.
En tykkää kaupungeista, ostareista tai yleensäkään ravintoloista tai kahviloista. Ja vielä nuo hinnat, huh huh. Rahasta ei ole pulaa, mutta en tollaseen viiiti sitä laittaa. Jos ois pakko päästä johonki ostamaan muiden keittämää kahvia ja syötävää, niin menisin varmaan Ikeaan.
Siellä onkin mukava hikisenä istua itikoiden syötävänä juomassa sitä samaa kahvia kuin joka arkiaamu ja pakastemista itse leivottua pullaa ja leipomistaidot on peräisin yläasteen kotitaloustunnilta.
Halpahan tuo on, monessa paikassa nykyään kahden hengen kahvit ja syömiset sen parikymppiä.
Pitäähän kahvilanpitäjäkin saada liksansa.
Kuka nyt mitään kahveita enää juo. Typerää maksamista.
Vierailija kirjoitti:
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän kahvilanpitäjäkin saada liksansa.
miksi? menisi oikeisiin töihin. kahvi on huume
Saa olla. Mulla meni 40 euroa kahdelle. Silloin kun käydään niin ei pihtailla.