Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pikkukylästä voi löytää seurustelusuhteen?

Vierailija
29.05.2024 |

Muutin vuosi sitten työn perässä kirkonkylään pohjois-savoon. Kunnassa asuun noin 2000 ihmistä. Olen varmaan yksi ainoista alle 30v ikäisistä sinkkunaisista koko kylässä. Tykkään työstäni, saan erittäin hyvää palkkaa ja elämä on idyllistä maaseudulla. Mielelläni löytäisin kuitenkin seurustelukumppanin, kun muuten elämä on mallillaan.

Ongelma on, että miesten osalta tarjonta on aikasta huonoa, käytännössä olematonta. En halua kuulostaa ilkeältä, mutta ns. hyvät miehet ovat jo varattuja ja tarjolla on jotain alkoholisoituneita  "peräkamarin poikia". Lähimpään kaupunkiin on täältä lähes 100km matka. Tinderistäkään ei täältä oikeasti löydy ketään potentiaalista treffikumppania.

Mistä te maaseudulle muuttaneet olette löytäneet kumppanin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso seurakuntauutisista onko pitäjään tullut leskimiehiä, sellaisia vanhempia ja varakkaampia. Kolmekymppisenä sellaisen saattaa vielä jostain saada.

Vierailija
2/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kutsua se mies sinne jostain muualta. Itse asun Helsingissä, mutta voisin aivan hyvin muuttaa täältä maalle. On selvää, että yksinäinen mies alkoholisoituu ja muuttuu hörhöksi ilman naista siellä maaseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ohi ajaessani käydä nusasee sua.

Vierailija
4/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme kouluikäni kynnyksellä vanhempani kotipaikkakunnalle. Pikkuhiljaa valkeni, miten moni on sukua ja siksi pois laskuista, ja lähes kaikki muut tunsin lopulta sellaisella tasolla, että tiesin, että en todellakaan halunnut seurustella heidän kanssaankaan. Näillä, joiden kanssa en halunnut seurustella, oli kuitenkin sukua ja tuttavia, joiden joukosta lopulta löytyi kumppani, joka muutti paikkakunnalle. 

Vierailija
5/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää kutsua se mies sinne jostain muualta. Itse asun Helsingissä, mutta voisin aivan hyvin muuttaa täältä maalle. On selvää, että yksinäinen mies alkoholisoituu ja muuttuu hörhöksi ilman naista siellä maaseudulla.

Ei ne tänne tule / täällä kauaa viihdy, ellei ole hullu!

Vierailija
6/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Siinä se tuli. Miesten alkoholismi johtuu siitä, että naiset ei anna pillua.

Vierailija
7/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, enpä ollut ajatellut, että kyllähän nykyisin etätyötä kuka tahansa voisi tehdä myös täältä maaseudulta käsin. Olen vähän vanhanaikaisesti katsellut vain tätä seutua miesten osalta. :) Mutta toinen asia tietysti on, että kuka haluaa muuttaa tänne syrjäseudulle, pois kaupungin palveluista ja viihdetarjonnasta 

Ap

Vierailija
8/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu sitten lähempänä sitä isompaa paikkaa? Ehkä on toinen pieni paikka, joka on lähellä isoa.

Vierailija
10/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä kylissä kannattaa varautua sit sellaseen asiaan, että sun uusi kumppani on todennäkösesti ollu silleen kaikkien sun tulevien ystävien kanssa keitä sä saat sieltä kylästä. Kokemusta on, ne pienet kylät on todella sisäsiittosia. 

Vierailija
11/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika vaikeaa. Itse olen näin yli viisikymppiseksi mennessä löytänyt vain kaksi miesehdokasta tältä 8000 asukkaan paikkakunnalta. Ja niillekään en siis kelvannut kuin hetkeksi kusetettavaksi. Tinderissä täällä ei taida olla yhtään ikäluokkani miestä, tai ne ovat rajanneet hakunsa nuorempiin tai jotain.

Voin vain kuvitella miten turhaa on jollain pienemmällä paikkakunnalla toivoa törmäävänsä yhteenkään sopivaan.

Vierailija
12/12 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienissä kylissä kannattaa varautua sit sellaseen asiaan, että sun uusi kumppani on todennäkösesti ollu silleen kaikkien sun tulevien ystävien kanssa keitä sä saat sieltä kylästä. Kokemusta on, ne pienet kylät on todella sisäsiittosia. 

Tämä! Jos ap saat houkuteltua kumppanin sinne syrjäkylille josta etelä-suomen kaupungista, niin saatat välttyä monelta kiusalliselta tilanteesta ja juorulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme