Miksi naiset kiihottuu isoista peniksistä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Löysin koko seksuaalisuuteni uudelleen kun tapasin ensimmäisen miehen jolla oli iso penis. Kornin kuuloista, mutta onhan se tavallaan se miehuuden mitta, kaikki aikaisemmat tuntuivat olevan poikia ja nyt minulla on ensimmäinen mies.
On tosi kiihottavaa visuaalisesti kun jo lepotilassa mieheni kalu on isompi kuin aikaisemmat erektiossa. Sitten kun tartun kovaan isoon penikseen molemmilla käsilläni ja saan vielä terskan kokonaan suuhuni, humahdan aivan märäksi ja kiihotun siitä valtavasti (toisin kuin suihinotto ns.normikaluilla). Kun vihdoin saan hyvin nuollun pitkän ja paksun kalun sisääni, laukean usein tosi nopeasti ensimmäisen kerran. Mies on myös kestävä ja saan usein 3-5 orgasmia joka rakastelukerralla.
Minun tekee mieli kosketella sitä jatkuvasti ajasta ja paikasta välittämättä. Ottaa se esille esim. julkisissa tiloissa ja vähän maistaakin. Mitään tälläistä en olisi voinut kuvitella aikaisemmin. Minun tekee mieli myös puhua siit
99% miehen kirjoittama. Ei naiset kirjoita noin.
Onhan pitkä ja paksu penis visuaalisesti kiihottavampi varsinkin jos se on lisäksi suonikas ja terska turpea. Helpompi myös käsitellä ja yhdynnässä upeaa sen aiheuttama täysi olo.
Enpäs. Just eilen mietin että itsessään penis ei ole mitenkään kiihottavan näköinen. Mutta uskoisin että mielipide muuttuisi aika äkkiä jos vastaan tulidi tyyppi johon kovasti ihastuisi.
Itse kiihotun todella isoista kaluista ja haluan sitä pitkään rouva
Kyllä minua vähän huvittaa se, että exälläni oli lepotilassa huomattavasti isompi penis kuin nykyisellä aviomiehellä erektiossa. Ja hänellä on siis kuitenkin ihan normaalikokoinen.
Enkä siis tässä nyt sano, että exällä oli parempi, vaan ainoastaan pohdin tätä valtaisaa kokoeroa, joka hämmentää vielä 5 vuoden jälkeen.