Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinpitelinkö eksiäni?

Vierailija
29.05.2024 |

Mitä mieltä palstan naiset ovat? Kirjoitan alla olevan tekstin toisessa ketjussa, joka on sittemmin poistettu:

Väkivaltaa on myös kun mies ei lyö naista. Minulla on nimittäin kaksi ex-tyttöystävää (joista ensimmäinen itse fyysisesti pahoinpiteli minua), jotka molemmat väittivät, että olin väkivaltainen heitä kohtaan. Noh, en ole koskaan satuttanut fyysisesti ketään, en edes toista miestä, enkä tietenkään myöskään rakastamiani kumppaneitani, mutta tämä ei estänyt heitä keksimästä omia tarinoitaan, kaiketi uhriutuakseen. En tällä väitä tietenkään, etteikö ole miehiä, jotka pahoinpitelevät naisia, mutta tiedän myös täysin omalla kohdallani, että naiset voivat yhtä lailla sepittää näitä tapauksia. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa puhut totta tai valehtelet. Jos kaksi exääni väittää että pahoinpitelit heitä ja kohta kolmaskin on samaa mieltä, jäät mielipiteesi kanssa vähemmistöön. Jos exäsi ovat käyneet esim. lääkärissä näyttämässä pahoinpitelyn jälkiä,  voi olla varma että valehtelet

Vierailija
2/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa puhut totta tai valehtelet. Jos kaksi exääni väittää että pahoinpitelit heitä ja kohta kolmaskin on samaa mieltä, jäät mielipiteesi kanssa vähemmistöön. Jos exäsi ovat käyneet esim. lääkärissä näyttämässä pahoinpitelyn jälkiä,  voi olla varma että valehtelet

Niin tai sitten ei ole epätavallista, että naiset hysteriassaan syyttävät miehiä milloin mistäkin kamaluudesta? Eivät ole käyneet missään näyttämässä olemattomia jälkiä, koska sellaisia ei koskaan ollutkaan, koska en heitä koskaan mitenkään satuttanut. Ja siis tämä ketju on tietenkin täysin retorinen, sillä tiedän, etten ole tehnyt mitään pahaa. Kiinnostaa vain nähdä missä mittakaavassa "believe all women"-paatos saattaa ilmetä tällä sivustolla. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen ihminen tutkitusti määrittelee väkivallan niin, että sitä on kaikki, mitä he eivöt itse tee.

Esim tönäisitkö koskaan, tai piditkö kiinni ja estit liikkumasta? Ne ovat fyysistä väkivaltaa molemmat.

Henkistä vökivaltqa on mm. nimittely, haukkuminen, huutaminen, kontrollointi ja alistaminen sekä valehtelu ja pettäminen.

Vierailija
4/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 2 eri ihmistä syyttää sinua jostain, niin pidän todennäköisempänä, että olet siihen syyllistynyt kuin että et olisi. Yhden ihmisen syytös olisi vielä fifty fifty, mutta kun kaksi eri ihmistä on sitä mieltä, niin kyllä se siltä kuulostaa.

Vierailija
5/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Mennäänpä nyt siihen henkiseen väkivaltaan, eristämiseen, taloudelliseen väkivaltaan, fyysisen väkivallan uhkaan, valvottamiseen, mustasukkaisuuteen, kontrollointiin, manipulointiin, mustamaakaamiseen, nöyryyttämiseen ja kaikkeen muuhun mitä teit.

Vierailija
6/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa mistä tiedän, että kun laittaa keskimittaisen miehen käden suoraksi kohti keskittaista naista niin naisen lyönnit eivät tule perille? Ei riitä käden pituus.

Vierailija
7/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltainen ihminen tutkitusti määrittelee väkivallan niin, että sitä on kaikki, mitä he eivöt itse tee.

Esim tönäisitkö koskaan, tai piditkö kiinni ja estit liikkumasta? Ne ovat fyysistä väkivaltaa molemmat.

Henkistä vökivaltqa on mm. nimittely, haukkuminen, huutaminen, kontrollointi ja alistaminen sekä valehtelu ja pettäminen.

En edelleenkään kohdistanut fyysistä väkivaltaa kehenkään. Mitä tulee henkisiin asioihin, ne ovat oma lukunsa, eikä niitä voi kutsua väkivallaksi, sillä väkivallalla on oma selvä määritelmänsä. En ole ollut täydellinen käytöksessäni noissa suhteissa, kuten eivät eksänikään. Täydellistä ihmistä ei ole koskaan olemassa ollutkaan, joka ei olisi edes lievästi toista loukannut. 

Vierailija
8/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Silloin väitteet ovat vääriä. Ellei ole käynyt niin ettei muista mitään, esimerkiksi alkoholi olisi vienyt muistin, henkipossessio, muu syy ettei muista tms. Mutta eivät kaikki edes juo. Ja tietäisit jos olisi ollut poissaolokohtauksia hyvin todennäköisesti tai muistin puutteita. Viittaavatko riitoihin ja muuhun käytökseen sitten. Ikävää jos ovat sepittäneet. 

Vierailija
9/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen syytti metsäketoa, Lindemania jne?

Vierailija
10/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 2 eri ihmistä syyttää sinua jostain, niin pidän todennäköisempänä, että olet siihen syyllistynyt kuin että et olisi. Yhden ihmisen syytös olisi vielä fifty fifty, mutta kun kaksi eri ihmistä on sitä mieltä, niin kyllä se siltä kuulostaa.

Joo, ei se todellakaan toimi noin. Luojan kiitos, että et ole oikeuslaitoksessa tuomitsemassa ihmisiä tuollaisella toverituomioistuin-mentaliteetilla. Oletko kuullut käsitteestä nimeltä "todiste"? -AP

Vierailija
11/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähänastisista vastauksista ketjussa, jotka oletettavasti ovat enimmäkseen tulleet naisilta. Tullut juuri sellainen täysilaidallinen sitä itseään mitä tällä sivustolla voikin odottaa. Kiva tietää, että eräskin tyttöystävistäni, joka pahoinpiteli, manipuloi ja petti minua, olikin MINUN hirviömäisyyteni uhri. Toivon että menette itseenne ja vähän mietitte omaa ajatteluanne ja miten kirjoittelette vieraille ihmisille netissä. Onneksi olen käsitellyt näitä asioita itse monen vuoden ajan eivätkä sananne voi enää satuttaa minua, mutta silti ns. objektiivisesti katsottuna todella rumaa käytöstä teiltä. -AP

Vierailija
12/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Silloin väitteet ovat vääriä. Ellei ole käynyt niin ettei muista mitään, esimerkiksi alkoholi olisi vienyt muistin, henkipossessio, muu syy ettei muista tms. Mutta eivät kaikki edes juo. Ja tietäisit jos olisi ollut poissaolokohtauksia hyvin todennäköisesti tai muistin puutteita. Viittaavatko riitoihin ja muuhun käytökseen sitten. Ikävää jos ovat sepittäneet. 

En juo koskaan. Ns. dissossiaatiota olen kokenut vain eksäni uhattua minua kuolettavalla aseella ja erään erityisen pahan manipulaation jälkimainingeissa. Mutta myöhemmin muistini on palautunut noista kerroista. Kummallisia puolustusmekanismeja ihmisillä voikin olla traumaattisten tilanteiden seurauksena. -AP

Vierailija
13/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne naiset on ollut sulle sit niin vihaisia ja katkeria, että levittelee tuommoista? Onko he tehneet rikosilmoituksen?

Voihan se olla, että sä olet itse semmoinen kiltti poika, jonka yli on helppo talloa ja kerää ympärilleen vinksallaan olevia kumppaneita.

Mulla on tuo sama. Hoivavietti ja anteeksianto aivan liian suurena. Ja tiedän, että itse väkivaltainen ja pettävä ex kertoilee, että minä olen itse väkivaltainen ja armoton lrtto. Sitä edellinen kaksoiselämää elänyt ex kans tykkäsi mainostaa mua itseäni kaikille jakavana ja oon kuulemma häntä pettänyt melkein 10 eri miehen kanssa.

Vierailija
14/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne naiset on ollut sulle sit niin vihaisia ja katkeria, että levittelee tuommoista? Onko he tehneet rikosilmoituksen?

Voihan se olla, että sä olet itse semmoinen kiltti poika, jonka yli on helppo talloa ja kerää ympärilleen vinksallaan olevia kumppaneita.

Mulla on tuo sama. Hoivavietti ja anteeksianto aivan liian suurena. Ja tiedän, että itse väkivaltainen ja pettävä ex kertoilee, että minä olen itse väkivaltainen ja armoton lrtto. Sitä edellinen kaksoiselämää elänyt ex kans tykkäsi mainostaa mua itseäni kaikille jakavana ja oon kuulemma häntä pettänyt melkein 10 eri miehen kanssa.

Eivät tehneet rikosilmoituksia, koska ei ollut mitään ilmoitettavaa. Eivätkä levitelleet käsittääkseni mitään(?), mutta minulle kasvotusten väittivät olleeni väkivaltainen. Yhden kohdalla nuo syytökset kumpusivat kaiketi siitä, että oli itse väkivaltainen minua kohtaan ja muutenkin kohteli huonosti, mukaan lukien petti. Jonkinlaista projisointia ilmeisesti siis. Olin TUON yhden kohdalla ehkä vähän alistuvainen, koska olin masentunut ja huonovointinen tuossa elämäntilanteessa, ja minua oli helppo käyttää hyväksi. Toisessa tapauksessa asia ei ollut niinkään noin. En tiedä miksi tämä syytti minua. Olemme puheväleissä nykyään ja varmaan peruisi sanansa, jos ottaisin asian taas puheeksi. -AP

Vierailija
15/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo koskaan. Ns. dissossiaatiota olen kokenut vain eksäni uhattua minua kuolettavalla aseella ja erään erityisen pahan manipulaation jälkimainingeissa. Mutta myöhemmin muistini on palautunut noista kerroista. Kummallisia puolustusmekanismeja ihmisillä voikin olla traumaattisten tilanteiden seurauksena. -AP

Ai kamala.

Kai sä olet jutellut asioista ja hoidat itseäsi? Toivon, että sulla on terapiasuhde.

Tämä palsta on aivan väärä kanava kysyä ylipäätään yhtään mitään, kaikesta saadaan tappelu.

Tuli mieleen läheisriippuvuus, kestät ja siedät liikaa?

Joka tapauksessa toivon, että tämä ei ole sun ainoa kanava puhua asioista. Dissosiaatiohäiriö kun ottaa vallan, niin siitä ei hetkessä tulla enää todellisuuteen.

Vierailija
16/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täältä kokemuksen ääni.

Kannattaa antaa lemput ghostaamalla, niin ei nopeita kovia harmituksia ja siten naisen kertomus vs. miehen kertomus tilanteita, joiden lopputuloksen jo tiedätkin.

Vierailija
17/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että sinulle tapahtuu tuollaisia syytöksiä. Kahdesti jopa. Ei useimmille muille miehille tapahdu kertaakaan.

Vierailija
18/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala.

Kai sä olet jutellut asioista ja hoidat itseäsi? Toivon, että sulla on terapi

En ole käynyt terapiassa, vaikka varmasti olisi hyvä. Keksin aina tekosyitä, kuten että hävettää tai maksaa liikaa, mutta niin, kai se voisi auttaa. Ainoastaan aika ja uusien parempien ihmisten tapaaminen on auttanut asiassa, mutta vielä on paljon missä parantua. Loin ketjun, koska olen vain utelias, miten alas ihmiset voivat ajattelussaan vajotakaan, eikä palaute ole tuottanut tässä suhteessa pettymystä. En tietenkään kysy neuvoa tältä porukalta yhtään mihinkään eivätkä heidän sanansa vaivaa minua. Eräänlainen sosiologinen koe kaiketi. Kiitos kuitenkin ystävällisestä viestistäsi. Onneksi täällä on myös mukavia ihmisiä. Ja kyllä, olin läheisriippuvainen, todella yksinäinen ja masentunut, ja tuo eräs eksä käytti tätä hyväkseen. Vaikka en halua olla yksi niistä, joka kutsuu mitä tahansa narsismiksi, aidosti uskon, että tämä tapaus oli juuri narsisti. Kaikki tunnusmerkit täyttyvät. Ja kiitos, en oikeasti käsittelisi tällaisia asioita täällä. :D Asia on ihan hyvin hallussa tätä nykyä. :) -AP

Vierailija
19/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tehneet rikosilmoituksia, koska ei ollut mitään ilmoitettavaa. Eivätkä levitelleet käsittääkseni mitään(?), mutta minulle kasvotusten väittivät olleeni väkivaltainen. Yhden kohdalla nuo syytökset kumpusivat kaiketi siitä, että oli itse väkivaltainen minua ko

Ainakin tuo oma väkivaltainen ex välillä väitti pokkana asioita, jotka ei ole totta. Itseasiassa tätä on tehnyt useampikin. 

En tiedä, oliko tarkoituksena vain aivopestä mut uskomaan hänen sanomaansa, vai oliko hän tosissaan väitöksien kanssa ja uskoi niihin.

Oli muutenkin aika pahasti mt-ongelmainen. En ihmettelisi, jos jotain psykopatiaa ja narsismia aletaan epäillä jossain vaiheessa. Taitavasti vaan osaa puhua ja peittää ja tietää mistä naruista vetää, että saa muiden empatiat puolelleen.

Vierailija
20/35 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että sinulle tapahtuu tuollaisia syytöksiä. Kahdesti jopa. Ei useimmille muille miehille tapahdu kertaakaan.

Ehkä olen "haavoittuvainen" ihminen, joka vetää puoleensa ikäviä tyyppejä. En tosin välttämättä usko viimeistä lausettasi, etteivät muut miehet kohtaisi tällaista. -AP