Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ohjelmaa 11v tytön synttäreille?

Vierailija
27.01.2007 |

Kutsuttu on 10 parasta kaveria, mutta mitä heille keksisi ohjelmaksi että tulee kivat synttärit?

Onko 11 tytön porukassa tanssimatto missä vaan 1 voi kerrallaan tanssia liian tylsä? Vai pitääkö mitään ohjelmaa oikeasti keksiä?

Mitään kokkausjuttuja en oikeen jaksaisi välttämättä, en ole kovin hyvä hermoinen näissä asioissa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestrippari, Sauvaleikit, Lääkärileikit maybe?

Vierailija
2/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hoidettu synttärit muutamana vuonna niin, että tytöt tulevat meille, tarjoan kakkua ja herkkuja ja sitten kävellään läheiseen elokuvateatteriin katsomaan leffa. Alennuslipuilla ei maksakaan niin kamalasti, lippuja saa 8-9 eurolla kun ostaa isomman satsin. Leffasyömisiksi pakkaan valmiiksi pop cornia ja nameja ja jaan ne + limsatölkin kaikille leffateatterin aulassa.

Olisiko teillä mitään aktiviteettia siis lähietäisyydellä? Usein sellaiset valmiit synttäripaketit on hervottoman kalliita ja tarjoilut heikkotasoisia, joten voisi ajatella, että tarjoisit syötävät teillä ja menisitte teiltä sinne harrastuskohteeseen - mitä sitten löytyykin, uimahalli-keilahalli-hohtogolf-seinäkiipeily-elokuvateatteri-museo -rintamalta.

Jos on pakko pysyä kotosalla, tehkää "pelisali". Etsit ja lainaat teille kotiin liudan erilaisia lautapelejä ja konsolipelejä. Kaupasta voi ostaa tai itse voi askarrella "pelimerkkejä", joita jaat jokaisen pelin voittajalle ja lopussa verrataan, kuka keräsi eniten (kaikille silti palkkioksi jotain)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, mikä idis niillä pelimerkeillä on, jos ei mitenkään palkita parasta?

Vierailija
4/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:28"]

7, mikä idis niillä pelimerkeillä on, jos ei mitenkään palkita parasta?

[/quote]

Hän saa vaikkapa ottaa ekana läksiäislahja-pussukan (jos sellaisia hankkii). Tai jotain pientä... ajatus tosiaan on, että kaikki palkitaan, ettei heikommin pelanneille tule lisäharmitusta tuosta vertailusta, peleissä häviäminen on jo sinänsä tympeää monelle, siksi ei liikaa kannata hehkuttaa sitä eniten merkkejä kerännyttä.

Vierailija
5/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksiäislähjoina voisi olla erilaisia ja voittaja valitsee ekaksi.

Vieraita on kyllä aika paljon. Hankalaa keksiä noin suurelle joukolle yhtenäistä tekemistä. Voisiko heitä laittaa osiin jotenkin. Osa tekisi itselleen jätskiannoksia, kun toiset sillä aikaa kisailisivat pelien kanssa niitä pisteitä.

Vierailija
6/21 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä ole mitään noloa! siis tanssia vapaasti. Jos tytöiltä sisua löytyy, vapaasta tanssista voisi tulla kivaakin :)

Vierailija
7/21 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän konkreettisesti sellainen olisi?

Disco?? En usko että tytöt jaksavat vielä mitään sen kummosempia Disco juttuja tässä iässä. Tykkäävät kyllä musasta, mutta en usko että haluavat vapaasti tanssia, se on vielä liian " noloa" .

Kaikenlaisia ehdotuksia kyllä otetaan vastaan.

Vierailija
8/21 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tykkäisivät tanssia. Parempi se ois kun joku tanssimatto. Mä en aio enää edes järkätä esikoiselle lastenkutsuja kun se tänä vuonna täyttää 11. Mieluummin vien sen ja jonkun kaverin vaikka uimaan ja syömään jonnekin.

Vierailija
9/21 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varmaan tykkäisivät tanssia. Parempi se ois kun joku tanssimatto. Mä en aio enää edes järkätä esikoiselle lastenkutsuja kun se tänä vuonna täyttää 11. Mieluummin vien sen ja jonkun kaverin vaikka uimaan ja syömään jonnekin.

Riittääkö että pistää olkkarissa musiikin soimaan ja sanoo, " no niin, nyt saatte tanssia" ?

Ei meillä ole mitään disco vempaimia enkä ajo niitä näiden juhlien takia myöskään ostaa.

Tyttöni on erittäin suosittu luokassaan, ja hän halusi kutsua kaikki kaverinsa. Pitäisikö vielä heidät Mäkkriin, olisiko se sitten parempi idea?

Haluaisin mielellään tarjota tytölle ja hänen kavereilleen kivat juhlat jotka eivät ole liian lapselliset. Mutta ei myöskään liian väkisin väänetyt.

Vierailija
10/21 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ois synttärit tulos ja en keksi mitään tekemistä sinne:p. mä en ikinä keksi mitään tekemistä kun kaikki ei käy aikuisille.

Vierailija
11/21 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan kaikkia kokkaamiseen liittyvä ehdottomasti nounou?

Ajattelin ehdottaa (valmiiden) muffinien koristelua. Siitä tuskin tulee kummempaa sotkua kuin muustakaan askartelusta..

Vierailija
12/21 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset voi viettää vaikka leffasynttärit kotona, pitsaa ja jotain makeaa herkkua. Uimahalliin voi viedä koko populan ja tarjota siellä evästä sitten. Tuo mäkkäri on tylsistä tylsin ehdotus kyllä. Miten ap on noin mielikuvitukseton? Eikö tytöllä itsellään ole mitään ideoita?

Vierailija
13/21 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pitäisit synttärit keilahallissa? Itse olen ajatellut hohtotokeilausta omalle tytölle. Pari rataa varata ja ostaa sieltä tarjoilut.

Vierailija
14/21 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin että minä menen tyttäreni ja hänen parhaan kaverinsa kanssa laivalle päiväristeily ei maksa kuin 20€ yhdeltä aikuiselta ja kahdelta lapselta

Vierailija
15/21 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh näitä ehdotuksia... Meillä on osa lapsista jo ylittänyt tämän iän mutta edelleen ihan tavalliset synttärit kelpaavat isommillekin. Alle 10v tarvitsevat jotain ohjelmaa mutta isommat hoitavat jo itse. Laitan perinteisen herkkupöydän pystyyn ja sankari päättää itse ohjelmasta. Usein haluavat vain vapaasti oleilla ja mennä sen mukaan mitä tekemistä porukalla keksivät. Viimeksi kuvasivat kännykällä itse keksimäänsä elokuvaa ja kaikilla oli hauskaa. Joskus on ollut myös yökyläsynttärit ilman sen kummempaa ohjelmaa. Melkein kaikki 11v leikkivät vielä täyttä päätä petshopeilla jne ainakin meillä päin.

Vierailija
16/21 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy lisää ahdistua vauvani vanhenemisesta. Tulevat synttärit ja kilpailu siitä, kenellä on parhaat. 

Vierailija
17/21 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla ohjelmaa? Lisäksi meillä on tuon ikäisillä jo luovuttu vieraiden pienistä lahjapusseista.

Meillä on täytekakkua, karkkia, sipsejä ja limsaa. Lapset ovat välillä sisällä ja välillä ulkona, iloinen käkätys kuuluu lapsen huoneesta ja vieraat tuntuvat viihtyvän.

Vierailija
18/21 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä järkättiin ratsastuksen muodossa, tytöt sai opettajan johdolla ratsastaa kivoilla hepoilla ja kestit oli tallilla =) Helppoa ja heppatytöille kivajuttu.

Vierailija
19/21 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän 11.v synttärit huomenna ja me ollaa ainaki totuutta ja tehtävää, murhaajaa ja lahjan etsintää

Vierailija
20/21 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloittajan lapsikin on jo aikuinen, ei enää varmaan kaipaa neuvoja tähän...