Kaveri ei suostu lämmittämään saunaa kun on helle
Ollaan kaverin mökillä ja kiva rantasauna olis. Kuulemma ei heillä ole koskaan käyty helteellä löylyssä, uimassa vaan. Ei, en itse lämmitä, mulla ei ole mitään "selviytymistaitoja" en siis ole koskaan tehnyt tulta mihinkään saati saunoja lämmitellyt. Palaa vielä koko sauna. Kai mä sitten juon kaljaa tässä terassilla :(
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kanssa kerran vieras joka vaan näpytteli puhelintaan. Kysyin "eikö tuo onnistu kotonakin". Jäi sauna lämmittämättä kun lähti.
Ok. Pointtisi?
Siinähän se oli se pointti. Etkö mitään tajua?
En. Selitä?
Ap. Laiturilla kaljaa juomassa, räpeltämässä puhelinta ja kirjoittelemassa vauvapalstalle ja jossain välissä huikkaa, että lämmitä mulle sauna. Ehkä mökin omistaja oli toivonut, että yhdessä oltaisiin sosiaalisesti, mutta toinen räplää vain puhelinta ja pyytää saunan lämmitystä. Itsekin saattaisin sanoa, että lämmitä itse.
Olen terassilla. Puhelin on mökissä, tabletilla kirjottelen. Kaveri oli menossa päiväunille ja kyselin saunasta mutta ei helteillä kuulemma lämmitetä. Sit se meni nukkumaan ja on siellä vieläkin. Mä viihdytän itseäni tässä tabletilla ja odotan et se herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunan lämmittäminen käy kyllä työstä ja puut sekä vedetkin pitää kantaa. Ehkä kyse on vain siitä, eli osittain laiskuutta
Ehkä kysymys, että laitatko saunaan tulen, jos kannan vedet ja puut valmiiksi. Tuskin selviytymistaitojen puute estää vesien ja puiden kantamista?
Sama vastaus sullekin:
No enhän mä voi sen saunaa mennä lämmittämään jos se kerran on sitä mieltä että ei lämmitetä. Tykkäisitkö itse jos sun vieraasi tekisi niinkuin itse tykkää vaikka olet sanonut ensin ei?
Itse kyllä alkuperäisessä viestissä perustelit, että et voi lämmittää sitä saunaa, koska et osaa.
En osaakaan. Mutta sanottiin että googleta. Vaikka googlettaisinkin hyvät ohjeet niin ei mulla silti ole pokkaa alkaa omin nokkineni tekemään jotain mitä en a) osaa b) on sanottu että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunan lämmittäminen käy kyllä työstä ja puut sekä vedetkin pitää kantaa. Ehkä kyse on vain siitä, eli osittain laiskuutta
Ehkä kysymys, että laitatko saunaan tulen, jos kannan vedet ja puut valmiiksi. Tuskin selviytymistaitojen puute estää vesien ja puiden kantamista?
Sama vastaus sullekin:
No enhän mä voi sen saunaa mennä lämmittämään jos se kerran on sitä mieltä että ei lämmitetä. Tykkäisitkö itse jos sun vieraasi tekisi niinkuin itse tykkää vaikka olet sanonut ensin ei?
Itse kyllä alkuperäisessä viestissä perustelit, että et voi lämmittää sitä saunaa, koska et osaa.
En osaakaan. Mutta sanottiin että googleta. Vaikka googlettaisinkin hyvät ohjeet niin ei mulla silti ole pokka
No, miksi sitten perustelit, että et lämmitä saunaa, koska et osaa. Olisit suoraan sanonut, että kaveri kielsi sinulta saunan lämmittämisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vastaus sullekin:
En osaakaan. Mutta sanottiin että googleta. Vaikka googlett
No, miksi sitten perustelit, että et lämmitä saunaa, koska et osaa. Olisit suoraan sanonut, että kaveri kielsi sinulta saunan lämmittämisen!
Ihan aloituksessa sanoin jo että hänen mukaansa helteillä ei lämmitetä.
Ehdottomasti sauna, uinti, viiniä ja hyvää ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan ap käydä uimassa - jos vain kaljan juomiselta ja palstailulta haluaisi.
Joutuisin jättämään puhelimen laiturille, ei onnistu.
Mikä tää puhelinhomma muuten kaikilla on? Kun olen netissä, olen silloin tabletilla. Puhelinta käytän yksinomaan soittamiseen.
Toisille riittää yksi laite, jolla voi tehdä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vastaus sullekin:
En osaakaan. Mutta sanottiin että googleta. Vaikka googlettaisinkin hyvät ohjeet niin ei mulla silti ole pokka
Olet uusavuton kakkiainen.
Typerä kaveri. Lyö nyrkkiä pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vastaus sullekin:
Pitää aina olla hieman röyhkeä, jos jotain haluaa. Jos kerran kysyy ja vastaus on ei, niin ainakin pari kertaa voi kysyä uudelleen ja vähän inttää asiasta.
Näin me miehet toimitaan. Annatko p....? ;)
Jos sauna on samassa mökissä kun nukkumapaikat. En lämmittäisi saunaa. Voi olla liian kuuma nukkua.