Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri ei suostu lämmittämään saunaa kun on helle

Vierailija
29.05.2024 |

Ollaan kaverin mökillä ja kiva rantasauna olis. Kuulemma ei heillä ole koskaan käyty helteellä löylyssä, uimassa vaan. Ei, en itse lämmitä, mulla ei ole mitään "selviytymistaitoja" en siis ole koskaan tehnyt tulta mihinkään saati saunoja lämmitellyt. Palaa vielä koko sauna. Kai mä sitten juon kaljaa tässä terassilla :(

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteellähän Sauna on just paras, tuntuu ilma viileältä sen jälkeen

Ei ole. Mä en sauno kesällä.

Vierailija
22/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillas ei ole mitään velvollisuutta tanssia sinun mielihalujesi mukaan. Hanki itselles oma sauna jota saat lämmittää vaikka 24/7. Vaikka sinut sinne mökille mukaan olisi kutsuttukin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kylässä niin isäntäväki määrää. Osta oma mökki niin saat lämmittää saunan sillon kun haluat.

Käynnit jäisi aika vähiin. Sen verran tylsää tää on. Nyt mun kai sit pitäis olla nukkumassa kun kaveri kömpi päiväunille joku tunti sitten. 

Vierailija
24/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olet ap YKSINKERTAINEN. Jos lämmität saunaa, poltat puita saunan uunissa, et siis polta saunaa- häpeä!

Vierailija
25/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan ap käydä uimassa - jos vain kaljan juomiselta ja palstailulta haluaisi. 

Vierailija
26/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän olet ap YKSINKERTAINEN. Jos lämmität saunaa, poltat puita saunan uunissa, et siis polta saunaa- häpeä!

Äkkiä siinä palaa saunakin jos ei tiedä mitä tekee. 

Vierailija
27/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan ap käydä uimassa - jos vain kaljan juomiselta ja palstailulta haluaisi. 

En halua. Vesi on kylmää eikä ole löylyä missä lämmitellä. 

Vierailija
28/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Karhua, josko lämmittäisi saunan?

Vierailija
29/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kaverisikaan osaa lämmittää sitä ja keksi hätävalheen 😀

Vierailija
30/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuisin jättämään puhelimen laiturille, ei onnistu.

Vierailija
31/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun rivitalossa ja käyn helteillä saunassa jo pelkästään sen takia että  saunan kuumuus on paljon  miellyttävämpi kuin auringon tuottama.

Vierailija
32/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuisin jättämään puhelimen laiturille, ei onnistu.

Mikä tää puhelinhomma muuten kaikilla on? Kun olen netissä, olen silloin tabletilla. Puhelinta käytän yksinomaan soittamiseen. 

Vierailija
33/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa kerran vieras joka vaan näpytteli puhelintaan.  Kysyin "eikö tuo onnistu kotonakin". Jäi sauna lämmittämättä kun lähti.

Ok. Pointtisi?

Siinähän se oli se pointti. Etkö mitään tajua?

34/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lämmittää sitten illemmalla, kun viilenee. 

Vierailija
35/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästääkö se polttopuita? Googlaa saunan lämmitys, en ymmärrä, miten joku voi olla noin tumpelo, ettei puusaunaa saa lämmitettyä! Olen varmaan jostain 7-vuotiaasta asti lämmittänyt puusaunoja itse. 

Vierailija
36/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa kerran vieras joka vaan näpytteli puhelintaan.  Kysyin "eikö tuo onnistu kotonakin". Jäi sauna lämmittämättä kun lähti.

Ok. Pointtisi?

En. Selitä?

Vierailija
37/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan lämmittäminen käy kyllä työstä ja puut sekä vedetkin pitää kantaa. Ehkä kyse on vain siitä, eli osittain laiskuutta

Ehkä kysymys, että laitatko saunaan tulen, jos kannan vedet ja puut valmiiksi. Tuskin selviytymistaitojen puute estää vesien ja puiden kantamista?

Vierailija
38/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästääkö se polttopuita? Googlaa saunan lämmitys, en ymmärrä, miten joku voi olla noin tumpelo, ettei puusaunaa saa lämmitettyä! Olen varmaan jostain 7-vuotiaasta asti lämmittänyt puusaunoja itse. 

No enhän mä voi sen saunaa mennä lämmittämään jos se kerran on sitä mieltä että ei lämmitetä. Tykkäisitkö itse jos sun vieraasi tekisi niinkuin itse tykkää vaikka olet sanonut ensin ei?

Vierailija
39/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunan lämmittäminen käy kyllä työstä ja puut sekä vedetkin pitää kantaa. Ehkä kyse on vain siitä, eli osittain laiskuutta

Ehkä kysymys, että laitatko saunaan tulen, jos kannan vedet ja puut valmiiksi. Tuskin selviytymistaitojen puute estää vesien ja puiden kantamista?

Sama vastaus sullekin:

No enhän mä voi sen saunaa mennä lämmittämään jos se kerran on sitä mieltä että ei lämmitetä. Tykkäisitkö itse jos sun vieraasi tekisi niinkuin itse tykkää vaikka olet sanonut ensin ei?

Vierailija
40/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Pointtisi?

En. Selitä?

Ap. Laiturilla kaljaa juomassa, räpeltämässä puhelinta ja kirjoittelemassa vauvapalstalle ja jossain välissä huikkaa, että lämmitä mulle sauna. Ehkä mökin omistaja oli toivonut, että yhdessä oltaisiin sosiaalisesti, mutta toinen räplää vain puhelinta ja pyytää saunan lämmitystä. Itsekin saattaisin sanoa, että lämmitä itse.