Mitä antaa ristiäislahjaksi?
Olisiko jotain ideaa? Muutakin kuin ne, mitä kaikki jo tuovat muutoinkin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Nykyteinit ei halua muuta kuin rahaa
Meinaatko, että lapsi syntyy jo valmiiksi puberteetti-ikäisenä?
Esim Muumimukit ja lautaset ovat sellaisia mitä vois tuoda ja kerätä näitä lapselle sitten myöhemmin lahjaksi lisää, ois kiva astiasto sitten kasassa kun muuttaa omaan kotiin.
Lahjakortti lastentarvikeliikkeeseen
Vierailija kirjoitti:
Esim Muumimukit ja lautaset ovat sellaisia mitä vois tuoda ja kerätä näitä lapselle sitten myöhemmin lahjaksi lisää, ois kiva astiasto sitten kasassa kun muuttaa omaan kotiin.
20 vuoden päästä Muumimukit ovat seniilitavaraa.
Jos on tyttö, niin voi antaa kultaisen sydän- tai perhosriipuksen. Pojalle voisi antaa ehkä kultaisen auto- tai jalkapalloriipuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleenmyynti arvoa näillä on jo nykyäänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleenmyynti arvoa näillä on jo nykyäänkin
Kaikki ei tykkää muumeista!
Lapsen vanhemmilta sitä kannattaa kysyä eikä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvitellaan että kaikki keräisivät jotain astiasarjaa? Olen 46v nainen enkä ole ikinä kerännyt mitään sarjaa ja onneksi kukaan ei myöskään alkanut minulle sellaista keräämään kun olin lapsi.
Jos annat kinkkukiusausta, niin sitten se voi tarkoittaa sitä, että päädyt seuraavan lapsen kummiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos annat kinkkukiusausta, niin sitten se voi tarkoittaa sitä, että päädyt seuraavan lapsen kummiksi.
En tahdo päätyä seuraavan lapsen kummiksi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen jo tämän lapsen kummi.
T: oikea ap
Pikkureppu (kånken), pehmolelu, nokkamukeja, lasten astia esim pentikistä
Nykyteinit ei halua muuta kuin rahaa