Takana pitkä suhde mieheen, jolla kokoa hk-sininen
Sen jälkeen useita tapailuja ym, mutta kaikilla on järjestään merkittävästi pienempi, enkä jotenkaan syty niistä. Tunnelma lopahtaa pääni sisällä välittömästi kun asia selviää. Miten päästä tästä yli??
Kommentit (36)
Tämänkaltainen asetelma voi tietysti olla hankala silloin, jos on kokemusta vain yhdestä miehestä, jolla on poikkeuksellisen iso ja sitten vaihtaa tavalliseen. Mutta jos mennään perinteisen kaavan mukaan siten, että naisella on vaikka se 10 kumppania ennen vakiintumista niin eiköhän se tavallinen keskikoko siinä ole tullut esille aika hyvin jo.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko aloituskirjoitus provo, mutta jos ei ollut niin ymmärrän kyllä kirjoittajan tuntemukset. Minä olen henkeen ja vereen "size queen" ja kiihotun vain todella isoista peniksistä. Seksistä toki nautin normaalienkin kanssa, jos mies on muuten viehättävä ja tunnetta löytyy. Mutta esim. mikään käsipeli ei juuri normaaleilla kiinnosta, kun tuossa tulee aina mieleen ne isot (ne, jotka ovat joskus isoa saaneet tietävät millainen se ero ison ja tavallisen välillä on) ja sellainen tunne, että "plääh, eipä paljon innosta".
Sen toki jo nelikymppisenä ymmärrän, että valtaosa peniksistä on kohtuullisen pieniä, joten hulluuttahan se olisi fiksoitua vain isoihin.
Minkä takia joku nainen tai "nainen" kuvittelee, että kaikille meille naisille iso penis taivaanlahja, tai edes että se tunne olisi mikään erityinen? Minulle ei todellakaan koskaan ole ollut, vaikka olin naimisissakin todella isokaluisen kanssa. Ei tullut mitään "wow"-elämystä suuseksissä, ei ottaessani sen käteeni, eikä yhdynnässä.
Omaan silmääni olet vain todella rajoittunut ihminen, ei voi mitään. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennus: HK-sinisen ympärysmitta on 14 cm. Tämä ei ole paksua nähnytkään. Omalla miehelläni ympärysmitta on 16,5 cm eikä tuonkaan mahtumisen kanssa ole vielä mitään ongelmia.
Älä nyt oikeasti viitsi, HK:n sininen on paksumpi kuin todella suuri osa peniksistä. Harvalla on edes sen kokoisia.
On toki paksumpi kuin varmaan 90% peniksistä, mutta ei silti erityisen paksu verrattua oikeasti paksuihin peniksiin.
Luitko ja ymmärsitkö mitä tuossa sanottiin. On paksumpi kuin 97% peniksistä.
Nyt voidaan kysyä, mitä itse tuot pöydälle noin naisena? Mikä on tämä valtavaa penistä vastaava supervoimasi? Oletko jotenkin erityinen? Tuskin, olet ihan tavallinen nainen, joka luulee olevansa jotain ihan muuta. Kuten size queenit yleensä. On näitä tullut koettua aika isokaluisena, eipä ole tuoneet mitään erityistä pöytään millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko aloituskirjoitus provo, mutta jos ei ollut niin ymmärrän kyllä kirjoittajan tuntemukset. Minä olen henkeen ja vereen "size queen" ja kiihotun vain todella isoista peniksistä. Seksistä toki nautin normaalienkin kanssa, jos mies on muuten viehättävä ja tunnetta löytyy. Mutta esim. mikään käsipeli ei juuri normaaleilla kiinnosta, kun tuossa tulee aina mieleen ne isot (ne, jotka ovat joskus isoa saaneet tietävät millainen se ero ison ja tavallisen välillä on) ja sellainen tunne, että "plääh, eipä paljon innosta".
Sen toki jo nelikymppisenä ymmärrän, että valtaosa peniksistä on kohtuullisen pieniä, joten hulluuttahan se olisi fiksoitua vain isoihin.
Minkä takia joku nainen tai "nainen" kuvittelee, että kaikille meille naisille iso penis taivaanlahja, tai edes että se tunne olisi mikään erityinen? Minulle ei todellakaan koskaan ole ollut,
En missään vaiheessa väittänyt, että kaikilla olisi samaa mieltymystä, kerroin vain omastani. Ja tiedostan, että itselleni on kyse fetissistä ja että valtaosalla naisista ei fetissejä taida seksin saralla ylipäätään ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennus: HK-sinisen ympärysmitta on 14 cm. Tämä ei ole paksua nähnytkään. Omalla miehelläni ympärysmitta on 16,5 cm eikä tuonkaan mahtumisen kanssa ole vielä mitään ongelmia.
Älä nyt oikeasti viitsi, HK:n sininen on paksumpi kuin todella suuri osa peniksistä. Harvalla on edes sen kokoisia.
On toki paksumpi kuin varmaan 90% peniksistä, mutta ei silti erityisen paksu verrattua oikeasti paksuihin peniksiin.
Luitko ja ymmärsitkö mitä tuossa sanottiin. On paksumpi kuin 97% peniksistä.
Nyt voidaan kysyä, mitä itse tuot pöydälle noin naisena? Mikä on tämä valtavaa penistä vastaava supervoimasi? Oletko jotenkin erityinen? Tuskin, olet
Eikö siis nainen saa tykätä paksuista, jos ei itse ole tavallista kummempi? En oikein tuota logiikkaa ymmärrä. Eikö saa hyvästä ruuasta tykätä, vaikka ei itse osaa laittaa ruokaa lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia joku nainen tai "nainen" kuvittelee, että kaikille meille naisille iso penis taivaanlahja, tai edes että se tunne olisi mikään erityinen? Minulle ei todellakaan koskaan ole ollut,
Kolmessa pitkäaikaisessa suhteessa joissa tuli keskusteltua vapaammin kokemuksista naiset olivat kaikki saaneet saaneet sitä maagisen suurta ja olivat erittäin tyytyväisiä kokemukseensa.
Siksi että nyt se oli kokeiltu eikä tarvitse sitten vanhana mummona harmitella että millaiselta iso olisi tuntunut ja oliko virhe mennä naimisiin keskikokoisen kanssa
Yksi näistä sai tärinäorgasmeja klitorista nuolemalla tai vibraamalla ja nännejä hyväilemällä. Perinteinen seksi oli jotain mitä se harrasti vain minun mielikseni ja nautti itse siitä "hyväilynä".
Toinen sai voimakkaimmat orgasmit peppuseksissä jota harrastettiin joka session lopuksi mutta se ei nauttinut lainkaan kivusta jota keskikokoinenkin tuotti vaan tämä oli turn-off joka vei halut ellei ollut riittävän varovainen.
Kolmas sai orgasminsa grindaamalla päällä eli hankasi käytännössä klitoriksen aluetta niin kovaa minun häpyluutani vastaan että sattui. Penis oli sisällä lähinnä siksi että minäkin saisin seksistä nautintoa.
Yksinään näistä ei tarkistanut etukäteen minkä kokoinen minulla on tai välittänyt siitä tippaakaan paitsi ehkä tuo peppuseksistä pitänyt joka olisi halunnut selvästi pienempää.
Valitettavasti on myös naisia, joita peniksen koko ei kiinnosta tuon taivaallista. Tällainen on myös oma vaimoni. Ja tämä siis harmittaa siksi, koska itselläni on kookas eikä se häntä tunnu millään tavalla erityisesti kiinnostavan. On jopa sanonut, että peniksen koolla ei hänelle ole merkitystä, koska seksuaalisuudessa on kuulemma kyse aivan muista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri meni nuorena naimisiin ihan totaalisen tyhjäntoimittajan kanssa käytännössä siksi että tämä oli sen mielestä niin cool tyyppi ja sillä oli hevosen kulli joka sai kaikki tyttökaverit kateudesta vihreiksi.
Avioliiton loppupuolella sama nainen oli aivan raivona kun työtöntä äijää kiinnosti vain kaljan litkiminen.
Kullia sai kerran viikossa eikä sekään nylkytys kiinnostanut enää ensihuuman jälkeen vaan tämä sai orgasminsa enää klitorista vibraamalla. Herra isokulli ei suostunut edes harkitsemaan naisen nuolemista "sieltä" tai ylipäätään mitään muuta kuin jumalaisella mulkullaan työntelyä kun kaikki muutkin naiset saivat kahdella työnnöllä.
Ironista tarinassa on se että tämä meni uusiin naimisiin tooosi nörtin näköisen insinöörin kanssa joka nuoli kuin Lassie eikä katkaravun koolla ollut enää vatunkaan väliä sen rinnalla että lapset tehtiin siistiin omakotitaloon hyvälle alueelle.
Hauska tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmessa pitkäaikaisessa suhteessa joissa tuli keskusteltua vapaammin kokemuksista naiset olivat kaikki saaneet saaneet sitä maagisen suurta ja olivat erittäin tyytyväisiä kokemukseensa.
Siksi että nyt se oli kokeiltu eikä tarvitse sitten vanhana mummona harmitella että millaiselta iso olisi tuntunut ja oliko virhe mennä naimisiin keskikokoisen kanssa
Yksi näistä sai tärinäorgasmeja klitorista nuolemalla tai vibraamalla ja nännejä hyväilemällä. Perinteinen seksi oli jotain mitä se harrasti vain minun mielikseni ja nautti itse siitä "hyväilynä".
Toinen sai voimakkaimmat orgasmit peppuseksissä jota harrastettiin joka session lopuksi mutta se
Kolme naista ei ole kovin iso otanta. Kaksi naisistasi oli aikamoisia poikkeuksia, kyllä voin aika isolla otannalla sanoa, että suurin osa tykkää kyllä yhdynnästä enite.
Nämä kokojutut tai niistä puhuminen on kyllä tietynlaisten ihmisten(kuten minä) juttu, suurin osa ei välitä tuon taivaallista kalun koosta, eikä halua/jaksa jankata aiheesta. Fetissi kait tämäkin.
"Kolme naista ei ole kovin iso otanta. Kaksi naisistasi oli aikamoisia poikkeuksia, kyllä voin aika isolla otannalla sanoa, että suurin osa tykkää kyllä yhdynnästä enite. "
Yksikin riittää kumoamaan väitteen kun muutama mis messuhalli toistelee täällä omaa fetissiään yleisenä totuutena tyyliin "yksikään isoa kokeillut nainen ei tyydy enää pieneen".
Ei niin, osa niistä suorastaan vaatii pienempää ja niille joille jättimuna ei ole fetissi sellainen on parhaimmillaankin nice-to-have juttu.
Minulla (mies) on fetissi siitä, että vaimoni saisi joskus isoa. Häntä tämä suomeksi sanottuna sylettää, koska häntä tuollaiset asiat ei kiinnosta tippaakaan ja jankkaan niistä hänen mielestään aivan liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Minulla (mies) on fetissi siitä, että vaimoni saisi joskus isoa. Häntä tämä suomeksi sanottuna sylettää, koska häntä tuollaiset asiat ei kiinnosta tippaakaan ja jankkaan niistä hänen mielestään aivan liian usein.
Niin surkuhupaisaa kuin se onkin niin eiköhän se monissa suhteissa ole juuri noin, että peniksen koko pyörii vain miehellä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin surkuhupaisaa kuin se onkin niin eiköhän se monissa suhteissa ole juuri noin, että peniksen koko pyörii vain miehellä mielessä.
Juuri noin. Ja lisähauskuus tulee siitä, että miehet olettaa naisten näitä koko ajan miettivän, vaikka ei voisi vähempää kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri meni nuorena naimisiin ihan totaalisen tyhjäntoimittajan kanssa käytännössä siksi että tämä oli sen mielestä niin cool tyyppi ja sillä oli hevosen kulli joka sai kaikki tyttökaverit kateudesta vihreiksi.
Avioliiton loppupuolella sama nainen oli aivan raivona kun työtöntä äijää kiinnosti vain kaljan litkiminen.
Kullia sai kerran viikossa eikä sekään nylkytys kiinnostanut enää ensihuuman jälkeen vaan tämä sai orgasminsa enää klitorista vibraamalla. Herra isokulli ei suostunut edes harkitsemaan naisen nuolemista "sieltä" tai ylipäätään mitään muuta kuin jumalaisella mulkullaan työntelyä kun kaikki muutkin naiset saivat kahdella työnnöllä.
Ironista tarinassa on se että tämä meni uusiin naimisiin tooosi nörtin näköisen insinöörin kanssa joka nuoli kuin Lassie eikä katkaravun koolla ollut enää vatunkaan väliä sen rinnalla että lapset tehtiin siistiin omakotitaloon hyvälle alueelle.
Ja tässä tarinassa oli mikä opetus? Toinen sai tarpeensa täytettyä juomalla kaljaa ja toinen olemalla elättäjä, joten geeneillä ei ole väliä
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän samanlainen tilanne. Nykyään "normaalit" pillut ei tunnu oikeastaan miltään yhden "lypsykoneen" jälkeen. Tietäjät tietää.
2 naista on osannut tuota, ja en ehkä allekirjoita tuota ettei normi tunnu miltään mutta ero on kuitenkin huikea. Päässä sumeni kun koin tuon ekan kerran.
"Tunnelma lopahtaa pääni sisällä välittömästi kun asia selviää"
Ainoa asia joka vaikuttaa sinun seksuaaliseen haluusi on munan koko eikä kertakaikkiaan mikään muu merkitse seksissä mitään?
Hanki kuule tanskandogi tai shetlanninponi.