Mies ei halua koskaan mihinkään
Minä: Ihana ilma, mitä tehtäis tänään?
Ukko: Maataan.
Minä: Kaapissa ei oo mitään ja sitä uutta ravintolaa on kehuttu. Mennäänkö!
Ukko: Eiku nyt maataan.
Minä: Sisko pyysi käymään, heillä on uus koiranpentu!
Ukko: Tänään maataan.
Kommentit (38)
Helppo kotiäidin on ehdottaa raskasta työtä tekevälle kaikenlaista.
Maatkoon kotona, mikä estää sinua lähtemästä liikkeelle? Etkai ole napanuoralla kiinni ukossa?
Maataan vai seksihurjastellaan? Jos aina eka, niin eti hauskempaa seuraa.
Nää on just näitä naisten ideoita; paahtumaan ulos helteeseen, tuhlaamaan 400€ ravintolaan tyhjän takia ja kattomaan ku joku rakki kusee sukille.
Mee ite jos huvittaa ja anna toisen olla
Oma mies samanlainen kotona viihtyjä ja jos olen halunnut jonnekin mennä niin olen mennyt. Välillä pyytänyt jotain kaveria tai vaikkapa äitiäni mukaan jos ei ole huvittanut yksin mennä.
Mitäpä mies naisesta muuta haluaisi kun munan pilluun. Niin se on.
Näitä on nähty niin kaveripiirissä kuin itsekin olin suhteessa miehen kanssa, joka ei postilaatikkoa pidemmälle lähtenyt. Itsekin viihdyn kotona todella hyvin ja nautin siitä, mutta kyllä mä joskus haluan käydä ulkona syömässä/kahvilla/lomareissussa/kylässä.
Ja etenkin, jos se miehen kotona oleminen on pelkkää sohvalla makaamista, niin mitä iloa siinä sitten on yhdessä olla? Mullakin on aika rankka duuni mutta kyllä mä pystyn muutakin tekemään kuin makaamaan toinen käsi alushousuissa telkun ääressä. Laiskuutta tuollainen on
Siinä on isänmaallinen mies, joka ajattelee aina vain maataan. Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Nää on just näitä naisten ideoita; paahtumaan ulos helteeseen, tuhlaamaan 400€ ravintolaan tyhjän takia ja kattomaan ku joku rakki kusee sukille.
Mee ite jos huvittaa ja anna toisen olla
Tämän asenteen vuoksi et koskaan tule pääsemään parisuhteeseen, fucking tylsimys.
Hyi, pystyynkuollut sika luiskaan! Mä en katselisi noin tylsää tyyppiä sekuntiakaan.
Mä en tule ikinä ymmärtämään pakkoa päästä johonkin. Viihdyn kotona ja se on muka jotenkin paha asia.
M.53
Mä lähden nyt Lumenen tehtaan myymälään joka aika lähellä. Hej då!
Mukavampaa on istua kotisohvalla ja juoda olutta eikä stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Maatkoon kotona, mikä estää sinua lähtemästä liikkeelle? Etkai ole napanuoralla kiinni ukossa?
Mun exä oli tuommoinen. Ei halunnut tehdä mitään, mutta ei myöskään halunnut, että mä olisin tehnyt mitään. Olisi pitänyt möllöttää hiljaa kotona. Kavereidensa kanssa sitten halusi tehdä juttuja. Silloin sitä sitten oltiin niin seuramiehiä että! Mieluummin olen sinkkuna kuin sidottuna tuollaiseen tylsimykseen.
Tästä huolimatta miehen rahat ja elätys kelpaa sinulle. Joten lopeta valitus. Ja jos nyt satut olemaan töissä, niin ennen kuin alat saarnata, että omat ovat palkkarahasi, niin tiedoksi, että mies maksaa teillä kaiken sellaisen, että arki pyörii. Sinä käytät rahasi itseesi ja järjettömyyksiin. Joten sinä elät näin miehesi siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä erikoista etteivät puolisot voi tai osaa nauttia erillään olosta ja tekemisestä.
Kotihirvi.