Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aalto yliopisto Mikkeli - varasijalla

Vierailija
29.05.2024 |

Viime vuosien todistusvalintatulosten mukaan olisin päässyt englanninkieliseen International Business, kauppatieteiden kandidaatti ohjelmaan. Nyt olen kuitenkin varasijalla (n. 80).  Miten paljon nuo varasijapaikat liikkuu kesän aikana?

Syksylle on jo tarjottu töitä, opiskelu oli kuitenkin ykköstavoitteeni. Päätös työn jatkamisesta pitää kohta tehdä, onko enää mahdollista saada opiskelupaikkaa näin korkealta varasijalta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suosittu ala on? Itse olin varasijalla 5 eri alalla kylläkin ja en saanut paikkaa. Yksi luopui paikasta ja lopulta jäin varasijalle 4.

Vierailija
2/2 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Tämä on juuri se syy miksi kysyin, en tiedä kuinka suosittu tämä koulu/koulutus on, toki kuvittelisin että suomenkieliset vastaavat linjat vetävät ehkä paremmin. 

Englanninkieliset koulutukset ollessa omassa hakuryhmässä, paikan saaneita ovat mahdollisesti hakeneet/saaneet paikan myös suomenkielisistä kauppakorkeakouluista (tai aivan toiselta alalta). Opiskelijoilla voi siis olla useita paikkoja mistä valita, jolloin Mikkelin varasijalta on ehkä vähän isompi mahdollisuus päästä sisään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla