Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastustin Stubbin presidenttiyttä, mutta nyt huomaan, että olin väärässä

Vierailija
28.05.2024 |

On ollut tosi mukava seurata virkakauden alkua ja ensimmäisiä valtiovierailuja, ja aidosti koen Stubbien olevan hieno ja edustava presidenttipari. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän näkee vasta sitten, millainen presidentti on, jos tulee tiukka paikka. Siinä ei edustavalla ulkomuodolla ole väliä.

Vierailija
2/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on kokenut poliitikko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbit on toistaiseksi osoittaneet osaavansa pukeutua ja käyttäytyä tilanteiden vaatimalla tavalla. Se on hyvä alku.

Onneksi presidentillä on nykyisin paljn vähemmän valtaa kuin minun nuoruudessani esimerkiksi Kekkosella oli.

Vierailija
4/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoat. Ei kukaan ole niin hölmö, että lähtisi käyttämään "tosi mukava" ja "hieno" sanoja. Täytyy olla jo fanihullu.

Vierailija
5/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekkaako äänestit? 

Onneksi Pekasta ei koskaan tule pressaa! Stubb vetää sen kaksi kautta niin Pekalla tulee väkisin ikä vastaan! 

Vierailija
6/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekkaako äänestit? 

Onneksi Pekasta ei koskaan tule pressaa! Stubb vetää sen kaksi kautta niin Pekalla tulee väkisin ikä vastaan! 

Pekka-hullu heräsi.

7/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka olisi ollut huolissaan vain tp hakijoista ja siitä, mistä saadaan lisää rahaa Afrikkaan. Luojan kiitos ei tullut valituksi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, etten ole edes huomannut, että presidentti vaihtui. Stubb on ainakin näin alkuun ollut mielestäni huomaamaton.

Vierailija
9/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Pekka olisi ollut huolissaan vain tp hakijoista ja siitä, mistä saadaan lisää rahaa Afrikkaan. Luojan kiitos ei tullut valituksi.

Älä unohda terojen roudaamista suomeen siihen satupekka oli erikoistunut

Vierailija
10/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi, ap. Valitettavasti en ole samaa mieltä kanssasi, eikä minun tarvitsekaan olla.

Vierailija
11/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on suuntautumisen puolesta ehyt ihminen jolla on korkeat moraaliset arvot.

Vierailija
12/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb on kokenut poliitikko. 

Korjaan. Stubb on kokenut epäonnistuja. Ihan omaehtoisesti, mutta hyvävelikerho on saunonut.

Vierailija
13/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monin tavoin edustava ja tykkään etenkin hänen rouvastaan. Mutta tuo vitsailu ja hauskuuttaminen joka paikassa, se on jotenkin epätoivoista. Voisko joku kertoa sille että pressan tehtävä ei ole olla luokan pelle?

Vierailija
14/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä näin jälkeenpäin sanoa että hienosti hoiti osuutensa Jenni Haukio , oli vielä harvinaisen nuori tähän rooliin .

Vierailija
15/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastustin, enkä huomaa olevani väärässä. Stubb on samanlainen helppoheikki kuin pääministerinä. Virolaiset olisivat voineet laittaa vitsiniekan tikkatauluksi.

Vierailija
16/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä näin jälkeenpäin sanoa että hienosti hoiti osuutensa Jenni Haukio , oli vielä harvinaisen nuori tähän rooliin .

Peesaan tässä. Haukio ei varsinaisesti ollut kovin luontevan seurallinen, mutta selviytyi kuitenkin. Innes oli lähes mykkä kaikissa Ruotsin vierailun videoissa. Silvia pelasti hänet kahteen otteeseen, kun rouva Stubb ei osoittanut mitään isännöivää tahoa kohtaan. Ruotsi taitaa olla kerrottuakin heikompi hänellä.

Vierailija
17/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin juustohöylä video on paras

Vierailija
18/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään sanomaton pariskunta. Kuka tahansa pystyisi tuollaiseen. Olen tyytyväinen, etten äänestänyt helppoheikki Stubbia. Stubb itse yrittää nuoleskella kaikkia, mutta oikeasti hänestä paistaa sellainen ylemmydeentunne, että minä tässä olen kaikkien yläpuolella. Rouva Stubb taas on niin etäinen, ettei kukaan voi etäisemmäksi enää tulla. On kylmän laskelmoivan ihmisen oloinen.

Vierailija
19/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb on suuntautumisen puolesta ehyt ihminen jolla on korkeat moraaliset arvot.

Miten voi olla ehyt ihminen, jos on joskus kiusannut muita. Ehyt ihminen ei kiusaa koskaan muita, edes lapsuudessaan tai nuoruudessaan. Eipä selviytynyt pääministerin tehtävästä, koska se on liian vaativa ja stressaava työ. Nyt voi vain naureskella ja lauleskella. Siihen hän kykenee. 

Vierailija
20/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisiä, kylmiä tyyppejä ne on.