Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mennä gyne varatulle ajalle vaikka kipu meni ohi?

Vierailija
28.05.2024 |

Mulla oli ollut kipua alapäässä n. Pari kk. Sitten varasin lääkärille ajan ja laittoi gynelle lähetteen kunnalliselle. Nyt se kipu ei enää tunnu ja lakkasi kokonaan tässä jo 4 viikkoa sitten. Kannattaako enää mennä gynelle vai tuhlaanko niiden aikaa?? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse esim jostain endometrioosista niin se ei itsekseen parane mihinkään vaikka olisikin välillä kivutonta

Vierailija
2/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaisesta kivusta on kyse, mutta kun kerta lähetteen sait niin ilmeisesti pidettiin tutkimisen arvoisena.

Mitä jos nyt perut ajan ja kipu tuleekin uudestaan? Joudut odottamaan taas monta viikkoa 

Sinuna menisin. Saisit selvyyden ja jatko-ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu ei ole ainut syy mennä lääkäriin. Monissa sairauksissa kipu voi olla aaltoilevaa. Kyllä tuo tarkistamassa kannattaa käydä. Ei jää ainakaan mikään vakavampi muhimaan, jos sellaista on. 

Vierailija
4/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on joka tapauksessa hyvä koittaa selvittää vaikka vaiva ei ole juuri nyt akuutti.

Vierailija
5/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, käytätkö lääkärin palkallista aikaa siihen, että hän tekee työnsä vai tuhlaatko resursseja turhilla lähetteillä, joita et sitten käytä. Jälkimmäisessä joku oikeasti lääkärille haluava jää ilman aikaa sinun takiasi. Valitse siitä. 

Vierailija
6/6 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreille maksetaan aina tuntuva summa kuussa siitä, että tutkivat potilaitaan. Naurettava ajatus, että lääkärin vastaanotolla tuhlaat hänen aikaansa. Vai ajatteltko kampaajallakin, että täällä minä nyt tuhlaan hänen aikaansa vaikka voisin leikata hiukset itse? Tai bussissa, että täällä tulhaan bussikuskin aikaa vaikka voisin kävellä.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi