Onko yleistä, mies määrää koska rakastallaan
Onko muilla samanlaista kun meidän suhteessa, että mies määrää ja sanoo koska rakastellaan. Halut ja saanti ei oikein kohtaa, kyllästyttää.
Kommentit (30)
Voimaannu, sisko! 2020-luvun nainen ei alistu patriarkaaliseen sortoon vaan katkoo kahleensa ja on oman elämänsä voimahahmo.
Juu meillä määrää myös. Lauantaisin saunan jälkeen saan. Vituttaa suorastaan, ei mitään spontaaniutta, ja jos itsellä ei tee silloin mieli niin on viikon ilman, eli pakko ottaa kun saa.
Samaisesta syystä sovittiin vaimon kanssa jo 25v sitten, että vaimo saa ilmoittaa omien halujensa mukaan milloin haluaa seksiä. Häntä alkoi hyväilyni ja halaukseni ahdistaa kun tulkitsi ne seksipakoksi. Sovittiin, että saa halailla ja osoittaa halujani niin paljon kuin haluan, mutta hän saa päättää milloin on seksiä. Elämäni parhain sopimus, kun pakko poistui palasi vaimon seksihalut ja pysyneet siitä eteenpäin. Samoin olen saanut aina nauttia halukkaasta vaimosta. Mitä muuta mies haluaisi.
Onneksi reagoin heti, kun alkoi karttamaan läheisyyttä.
Minä sanon aina kun haluan, ja aina myös saan, mutta mieskin saa aina kun haluaa. Käytännössä jokapäivä.
En ymmärrä miksi mies muka saisi vain määrätä.
Juu meillä mies päättää millon on seksiä. Jos minä teen aloitteen niin mies vaan poistaa itsensä tilanteesta. Myöskään suikkaria ei minun aloitteestani halua vaan vain silloin kun hän itse tekee ilmi että haluaa suuseksiä. Tästä on yli kuukausi kun sain itse mitään kosketusta häneltä, suuseksiä hän saa aina kun haluaa. Tyhmä juttu kun itse tykkään suuseksiä antaa niin en osaa kieltäytyä, myös jos tapahtuu ihme ja mies haluaa pillua niin en osaa torjua kun heti on kauhea kiima päällä kun kerrankin toinen koskee.
Onko se yleistä, jos on yksi mies tuhannesta, joka määrää, milloin on seksiä? Ja on 10 miestä tuhannesta, jotka elävät parisuhteessa, jossa kumpikin saa, kun haluaa. Ja ne loput 989 miestä saavat silloin kun nainen haluaa. Nämä ovat noin lukuja. Minun oma otantani on 25, ja loput ovat Vauva-palstalta tehtyjä havaintoja.
Tottakai mies määrää mitä talossa tehdään!! Ei siitä mitään tule, jos akat alkaa panemisetkin päättää!!
Harva sen myöntää, mutta ruuhkavuosina nainen yleensä tekee sen seitsemän hommaa yhtäaikaa eikä seksi ole aina mielessä toisin kuin miehellä, jolla se on aina mielessä. Aika nopeasti sen oppii, että kun mies ehdottaa on parempi myöntyä vaikka väsyttää.
Minusta ainakin on niin ihanaa, kun mieheni tekee aloitteet ettei minun tarvitse. Tai lasketaanko sekin, kun mieheni on päivän aikana kosketellut ja lämmitellyt minut niin kuumaksi, että lopulta saan tarpeekseni ja käsken sen hoitamaan loppuun minkä on aloittanut?
Miehllle ei tule antaa mitään! Ne siat ovat tuhonneet kaiken, toisin kun me naiset. Tämän vuoksi pihtaaminen on enemmän kuin reilua. Jos miehen pinna kiristyy, pitäköön sen omana tietonaan.
Joo vakkari joka varattu kertoo millon hälle sopii ja aina silloin sopii minulle. Sen verran harvoin että aina olen mukana menossa.
N
ota ne suitset omiin käsiin ja.. Koita uudelleen!
( Toimii. Ainakin pienten ja isompien 4-jalkaisten parissa hyvin. :)
Nuo kaikki: 1-ja 3 -jalkaiset? Ei ole kokemusta.Sori..
Vierailija kirjoitti:
Miehllle ei tule antaa mitään! Ne siat ovat tuhonneet kaiken, toisin kun me naiset. Tämän vuoksi pihtaaminen on enemmän kuin reilua. Jos miehen pinna kiristyy, pitäköön sen omana tietonaan.
Tämä steitmentti pärähti ulos suoraan lepakkoluolasta.
Ihan surkeita miehiä ja kauheita suhteita ja vielä kamalampaa seksiä siedätte. Hyvät miehet on harvassa. Silti ei olis pakko kelpuuttaa ihan ketä tahansa.
Ei aloitus eivätkä ketjun vastaukset kyllä rakastelulta kuulosta.
Kyllä meillä ainakin nykyisin on vaimo joka päättää milloin seksiä harrastetaan. Pitää olla aina riittävä väli edellisestä, että voi harrastaa. Kahtena perättäisenä päivänä ei siis tule kysymykseen missään nimessä. Enkä muista milloin viimeksi olisi ollut spontaania seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se yleistä, jos on yksi mies tuhannesta, joka määrää, milloin on seksiä? Ja on 10 miestä tuhannesta, jotka elävät parisuhteessa, jossa kumpikin saa, kun haluaa. Ja ne loput 989 miestä saavat silloin kun nainen haluaa. Nämä ovat noin lukuja. Minun oma otantani on 25, ja loput ovat Vauva-palstalta tehtyjä havaintoja.
Tämä juuri. Tänne palstalle ei tule ne haluttomat naiset kehumaan pihtaamistaan. Noin 10 valittanut kun mies ei anna, loput miljoona pihtailee minkä pystyy.
Te valittajamiehet, miettikää miksi ei naisia seksi kiinnosta. Pelkkänä panopuuna ei kiinnosta olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos peräti 25 naista on ennemmin tai myöhemmin laittanut jalat ristiin kohdallasi, kannattanee katsoa itseensä.
Meillä määrää prioriteettilistan kärjessä kuukautiset ja niiden ulkopuolella myös sovitut tapaamiset muiden parien kanssa jolla usein on samat säädöt.