Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri jättää huomiotta eikä tervehdi

Vierailija
28.05.2024 |

Työkaveri tervehtii muita ja on muille erittäin ystävällinen, mutta ei suostu edes vilkaisemaan minuun päin. Muilla kokemusta vastaavasta? Tätä on kestänyt jo monta kuukautta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normipäivä.

Vierailija
2/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys HR ja esimieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja uliset siitä täällä... uusavuttomuus

Vierailija
4/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuli uusi työkaveri, joka on kiva kaikille muille, paitsi minulle. Syy: naama ei miellytä.

Tervehdin, olen ystävällinen jne, mutta kun ei niin ei. Minkäs mahtaa 

Vierailija
5/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tuli uusi työkaveri, joka on kiva kaikille muille, paitsi minulle. Syy: naama ei miellytä.

Tervehdin, olen ystävällinen jne, mutta kun ei niin ei. Minkäs mahtaa 

Olet liian kaunis.

Vierailija
6/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut vastaavaa, ja se on satuttavaa.

Vierailija
7/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä ihmettelemään. Ei sitä voi mitenkään tietää, miksi. Mutta eipä onneksi tarvitsekaan. 

Eikä nyt mitään yhteyksiä HR:ään tai muuta tervehtimättömyyden takia todellakaan. Vasta sitten, jos joudutte tekemään yhdessä työtä ja hän ei suostu niitä työasioitakaan hoitamaan yhdessä, niin sitten on syytä. Ei tervehtimisen puutteen takia. 

(Eikä aina ole näissä edes kyse mistään sellaisesta, että jotenkin ei pitäisi ihmisestä. Jotkut on esim. sillä tavalla ujoja, ettei uskalla vähän vieraampaa tervehtiä mutta niitä vanhoja kollegoita jotka tuntee paremmin kyllä. Jotkut mys saattaa ajatella, että koska ei olla niin hyviä kavereita, ei kuulukaan tervehtiä)

Vierailija
8/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro sukupuolianne ja ikiänne?

Vierailija
9/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista on sattunut minullekin työelämässä monta kertaa.

En vain yksinkertaisesti suostu siitä välittämään. Sellainen käytös ei kerro minusta, vaan tuosta henkilöstä joka ei tervehdi. 

Kannattaa vaan kovettaa kuorensa näitä kohtaan, joilta puuttuu alkeellisimmat käytöstavat. 

Vierailija
10/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kerro sukupuolianne ja ikiänne?

Eihän tuollaisella pitänyt olla mitään väliä. 

Vierailija
11/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitä ihmettelemään. Ei sitä voi mitenkään tietää, miksi. Mutta eipä onneksi tarvitsekaan. 

Eikä nyt mitään yhteyksiä HR:ään tai muuta tervehtimättömyyden takia todellakaan. Vasta sitten, jos joudutte tekemään yhdessä työtä ja hän ei suostu niitä työasioitakaan hoitamaan yhdessä, niin sitten on syytä. Ei tervehtimisen puutteen takia. 

(Eikä aina ole näissä edes kyse mistään sellaisesta, että jotenkin ei pitäisi ihmisestä. Jotkut on esim. sillä tavalla ujoja, ettei uskalla vähän vieraampaa tervehtiä mutta niitä vanhoja kollegoita jotka tuntee paremmin kyllä. Jotkut mys saattaa ajatella, että koska ei olla niin hyviä kavereita, ei kuulukaan tervehtiä)

Ujous ei ole mikään vapaalippu huonolle käytökselle. 

Vierailija
12/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvatun väliä. Jos jokainen tekee työnsä niin sillä ei ole minulle minkäälaista väliä tervehtiikö joku vaiko ei. 

Vierailija
13/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata paksumpi nahka. Ei tuollaisella ole mitään merkitystä. 

Vierailija
14/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin moukkamaista käytöstä olla tervehtimättä. Samantien yhteys esihenkilöön jne. Tuollaista ei pidä suvaita, millään verukkeella. Ihan vain neutraalisti ilmoitat eteenpäin ei neutraalisti asiasta. Piste. 

Vierailija
15/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokenut samaa vanhojen ja vihaisten naisten osalta. Olen ollut extraystävällinen ja menevät puihin. Purkavat omaa pahaa oloaan. Joskus jätän täysin huomiotta koko ihmisen enkä anna vaikuttaa itseeni. Omia ongelmia niillä.

Vierailija
16/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous ei ole mikään vapaalippu huonolle käytökselle. 

Oma kokemukseni on, että ei ne ujot ihmiset jätä tervehtimättä. Ne on niitä kovaäänisempiä, itserakkaimpia ja "kilttejä" ihmisiä, jotka jättävät tervehtimättä.

Vierailija
17/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka, ja omaa todennäköisesti persoonallisuushäiriön piirteitä vähintään. Paskoja ihmisiä tuollaiset, tunne-elämä erittäin vinksallaan

Vierailija
18/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisoi jotain omia traumojaan, on ehkä jostain sulle kateellinen ja siksi haluaa aiheuttaa sinulle pahaa mieltä. Kus*pää mikä kus*pää

Vierailija
19/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että juuri kukaan ei tervehdi minua ensin. Tästä lähtien odotan. Sama kuin pitkien valojen vaihto lyhyille, en halua aina olla se ensimmäinen vaihtaja.

Vierailija
20/21 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on tollainen työkaveri. Joskus moikkaa, useimmiten ei. Alkuun ärsyynnyin ja mietin että mitä pahaa olen sille tehnyt. Kuitenkin kun ihan hyvin tullaan muuten toimeen niin lakkasin välittämästä, ei ole minun ongelmani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi