Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saisi vihata salarakasta?

Vierailija
28.05.2024 |

Viha on luonnollinen tunne henkilöä kohtaan joka tieten tahtoen tekee toisille pahaa. 

Ajatusmurha päivässä pitää psykiatrin loitolla joten hivenen ihmettelen tunteiden kieltämiseen ohjaavia argumentteja.

Ja joo vikaan myös sitä petollista puolisoa sydämeni pohjasta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas ei ole välttämättä tiennyt mihin ryhtyy, puolisosi on tiennyt. En oikein ymmärrä, silti miksi viha kohdistuu naisilla niin paljon salarakasta kohtaan, vaikka oma puoliso on se varsinainen pettäjä. Puoliso on itse mahdollistanut kaiken ja ollut ehkä jopa itse aloitteellinen, koska miehet ovat normaalisti aloitteellisia ja naiset antavat sen tapahtua.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ihmiset eivät ymmärrä sitä vihan tunteen syvyyttä ja suuruutta, kun pitkäaikainen pettäminen paljastuu. Kieltämättä olisin vedellyt turpaan sitä miestä, joka vaimoni kanssa petti, mutta en ollut paikalla.

Kostan joskus vaimolle pettämiset.

Vierailija
2/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on kuin joisi myrkkyä ja odottaisi naapurin kuolevan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakas ei ole välttämättä tiennyt mihin ryhtyy, puolisosi on tiennyt. En oikein ymmärrä, silti miksi viha kohdistuu naisilla niin paljon salarakasta kohtaan, vaikka oma puoliso on se varsinainen pettäjä. Puoliso on itse mahdollistanut kaiken ja ollut ehkä jopa itse aloitteellinen, koska miehet ovat normaalisti aloitteellisia ja naiset antavat sen tapahtua.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ihmiset eivät ymmärrä sitä vihan tunteen syvyyttä ja suuruutta, kun pitkäaikainen pettäminen paljastuu. Kieltämättä olisin vedellyt turpaan sitä miestä, joka vaimoni kanssa petti, mutta en ollut paikalla.

Kostan joskus vaimolle pettämiset.

Kokemus ihmisestä joka tiesi ja teki sen silti. Kaikki se juonittelu ja suunnitelmallisuus tekee teosta murhaan verrattavan. 

Vierailija
4/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on kuin joisi myrkkyä ja odottaisi naapurin kuolevan. 

Mutta hei ajattele sitä iloa kun se vihdoin tapahtuu!

Vierailija
5/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että ukkosi oli jo lähtenyt lätkimään koko liitostanne, ellei olisi tätä salajuttua. Teidän kurjia liittoja pitävät monesti kasassa nämä salarakkaat, jotka saavat kaiken paskan niskaansa. 

Vierailija
6/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että ukkosi oli jo lähtenyt lätkimään koko liitostanne, ellei olisi tätä salajuttua. Teidän kurjia liittoja pitävät monesti kasassa nämä salarakkaat, jotka saavat kaiken paskan niskaansa. 

Paska pitää yhdessä. Kyllä pitää täysin paikkansa. Ukon lähtöä olen toivonut toista vuotta vaan se ei lähde kun tietää seuraukset sen jälkeen. Eli kumpikin tässä häviää. 

Vierailija
7/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sperman... ; D

Vierailija
8/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan jaksa olla mikään kaiken anteeksi antava jeesustelija kostan kyllä miehelle ja niille akoille perheineen saavat maistaa omaa paskaansa ja meinaan sit lainata omia sanojaan et oon pahoillani en tajunnu tai tarkoittanut mitään pahaa. varmaan elävät uskossa että aika on parantanut haavat ja paska marjat. ihan kirkkaana mielessä alati.

Vierailija
9/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

just uutisoitii yhen salarakkaan taposta olis tytteli voinu miettii ennenku meni perheellisen petiin 

Vierailija
10/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just uutisoitii yhen salarakkaan taposta olis tytteli voinu miettii ennenku meni perheellisen petiin 

Jos edes tiesi, että miehellä on perhe. Pettäjällä on se vastuu, hirveästi syytetään kolmatta pyörää.

Vierailija
11/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos edes tiesi, että miehellä on perhe. Pettäjällä on se vastuu, hirveästi syytetään kolmatta pyörää.

Kyllä tiesi 

Vierailija
12/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli rakastaja vuoden päivät ja ei siitä tullut mitään vihan tunteita kenellekään - ei itselleni eikä aviomiehelleni.

Vierailija
13/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluukin : Miksi pysyt tuon ukon kanssa edelleen kimpassa?? 

Vierailija
14/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne salarakkaat on aika surullisen säälittävii yksikin yh naikkonen duunista postaili säälittäviä salikuvia oi kato mun pyllyy ja kehu mua ja vanha akka laitteli kaiken maailman heruttelu viestejä varmaan vaihdevuodet menossa yök 

Vierailija
15/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen vihaamisen on kieltänyt? Jokainen saa vihata ihan mitä tahansa oman päänsä sisällä niin paljon kuin lystää. Se on sitten ihan eri asia, kuinka hyvää se vihassa hautuminen kenellekään tekee.

Unohtaminen olisi luultavammin toimivampi ratkaisu.

Vierailija
16/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mutta mies tehnyt mua kohtaan sen verran monta rikosta ettei suostu lähtemään ku tietää et käräjillä tavataan ja sen elämä on sit siinä.

Vierailija
17/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli rakastaja vuoden päivät ja ei siitä tullut mitään vihan tunteita kenellekään - ei itselleni eikä aviomiehelleni.

hienoa teille. on olemassa myös ihmisiä jolle ei ole ok et kusetetaan kaikin tavoin vuoden päivät 

Vierailija
18/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen vihaamisen on kieltänyt? Jokainen saa vihata ihan mitä tahansa oman päänsä sisällä niin paljon kuin lystää. Se on sitten ihan eri asia, kuinka hyvää se vihassa hautuminen kenellekään tekee.

Unohtaminen olisi luultavammin toimivampi ratkaisu.

koitappa sä unohtaa ku kattelet sitä munapäätä päivästä toiseen 

Vierailija
19/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mutta mies tehnyt mua kohtaan sen verran monta rikosta ettei suostu lähtemään ku tietää et käräjillä tavataan ja sen elämä on sit siinä.

Ja sinä olet niin tyhmä, ettet itse lähde?

Vierailija
20/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy. Et vain halua päästää ukostasi irti, koska rakastat häntä ja sen takia sinulla on kova tarve kanavoida vihasi tähän salarakkaaseen.

Kyllä sen ukon saa lähtemään, vaikka virkavallalla tai sitten teette kassalipassopimuksen siitä, ettet vedä ukkoa käräjille. Nythän tuon kertomasi mukaan sinä nimittäin olet se, joka estää ukon lähtöä käräjäuhkauksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi