Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saisi vihata salarakasta?

Vierailija
28.05.2024 |

Viha on luonnollinen tunne henkilöä kohtaan joka tieten tahtoen tekee toisille pahaa. 

Ajatusmurha päivässä pitää psykiatrin loitolla joten hivenen ihmettelen tunteiden kieltämiseen ohjaavia argumentteja.

Ja joo vikaan myös sitä petollista puolisoa sydämeni pohjasta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen vihaamisen on kieltänyt? Jokainen saa vihata ihan mitä tahansa oman päänsä sisällä niin paljon kuin lystää. Se on sitten ihan eri asia, kuinka hyvää se vihassa hautuminen kenellekään tekee.

Unohtaminen olisi luultavammin toimivampi ratkaisu.

koitappa sä unohtaa ku kattelet sitä munapäätä päivästä toiseen 

Se on sun oma valinta.

Vierailija
22/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluukin : Miksi pysyt tuon ukon kanssa edelleen kimpassa?? 

En haluaisi mutta mies tehnyt mua kohtaan sen verran monta rikosta ettei suostu lähtemään ku tietää et käräjillä tavataan ja sen elämä on sit siinä.

Olet itsekin suuren luokan idiootti kun et itse tajua lähteä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just uutisoitii yhen salarakkaan taposta olis tytteli voinu miettii ennenku meni perheellisen petiin 

Jos edes tiesi, että miehellä on perhe. Pettäjällä on se vastuu, hirveästi syytetään kolmatta pyörää.

Kyllä ne usein tietää, turha puolustella. Näitä ukko miehiä on tietynlaiset naiset aina yrittäneet ja tulee yrittämään.

Vierailija
24/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on ymmärrettävä tunne, kukaan ei halua tulla petetyksi. Mutta silti viha pitäisi kohdistaa itse pettäjään, joka tietoisesti tekee valinnan, vaikka on lupautunut toiselle. Vaikka toinen nainen tietäisi miehen (tai päinvastoin) olevan varattu, vastuu on silti sillä, joka on jo suhteessa ja silti pettää.

Vierailija
25/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas ei ole enää salarakas, jos toiminta paljastuu. Pelkästään rakas.

Vierailija
26/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mutta mies tehnyt mua kohtaan sen verran monta rikosta ettei suostu lähtemään ku tietää et käräjillä tavataan ja sen elämä on sit siinä.

Miksi ihmeessä sinä haluat jatkaa tuollaisen ihmisen kanssa? Sairaita ootte molemmat.

Vierailija
27/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just uutisoitii yhen salarakkaan taposta olis tytteli voinu miettii ennenku meni perheellisen petiin 

Jos edes tiesi, että miehellä on perhe. Pettäjällä on se vastuu, hirveästi syytetään kolmatta pyörää.

Kyllä ne usein tietää, turha puolustella. Näitä ukko miehiä on tietynlaiset naiset aina yrittäneet ja tulee yrittämään.

Kun itse erosin, minua yritti puolet lähipiirini parisuhteessa olevista miehistä. Parisuhteessa olevat miehet tyrkyttävät itseään, sinkkunaiset aniharvoin itseään kellekään tyrkyttävät.

Vierailija
28/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakas ei ole enää salarakas, jos toiminta paljastuu. Pelkästään rakas.

Vau, tähän lauseeseen sisältyy ihan valtava lataus. 

Vierailija
29/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko toista ihmistä kohtaan halveksimista-kunnioitatte/arvostatte? Miten tämä ilmenee ihmissuhteissanne/parisuhteessanne??? En tiedä millä tavalla partnerin kunnioittaminen ilmenisi käytöksessäni.

Psykologi sanoi tilanteesta = ainoa 'terapiani' eli ei mitään terapiaa - että paska pitää ihmiset yhdessä. Todelliset ja rehelliset selitykset nyt kartalle ja tästä on tehtävä loppu oli loppu minkä näköinen sitten tahansa. Tähän liittyy myös että jotkut työntään kartalle sitä että mies joka lyö kerran lyö aina... Missä on todisteet että olisi ollut ainutkertaista lyömistä ja kuitenkin pitäisi partneriaan suuressa arvossa ja kunnioitus säilyisi.  

Minä en ainakaan tiedä mitä on partnerin kunnioittaminen. Onko se vastakohta halveksimiselle? Jos näin on niin sitten monet halveksivat tai kunnioittavat toisia ihmisiä tai partnereitaan. Itse en halveksi ketään en edes sitä joka mahdollisesti ollut minua kohtaan väkivaltainen mutta en tiedä myöskään miten toisten kunnioittaminen ilmenee... olisiko jotain ylöspäin katsomista ja halveksiminen=ylenkatsomista, alaspäin katsomista??? Käyttäisin mieluummin käsitettä akselilla että inhoan/halveksin - en tykkää - tykkään kovasti - tykkään ihan hirveesti/arvostan. 

Tiedätkö edes mikä on nk pääkoppa-avioliitto? Ei voi olla avoliitto. Oletko ollut? Kamalaa jos kestää koko ihmisen aikuisen elämän eli lähes 'sata' vuotta... Kuinka kauan kesti? Ikäsi nyt?

Pääkoppa-avioliitosta ei pääse eroon kirjoittamalla eropaperit eikä itse voi määrätä mitenkään sen loppumista. 

En myöskään tunne vihaa ketään kohtaan, en katkeruutta, en kateutta, en katkeruutta, en mustasukkaisuutta enkä kunnianhimoa enkä tarvetta saada huomiota ja tunnustusta muilta ihmisiltä. Entä sinä?

Vierailija
30/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse erosin, minua yritti puolet lähipiirini parisuhteessa olevista miehistä. Parisuhteessa olevat miehet tyrkyttävät itseään, sinkkunaiset aniharvoin itseään kellekään tyrkyttävät.

Sama. Mua on yrittänyt kolme oikein korkeasti kouluttanutta miestä suhteeseen. Jokaisella oma tekosyy, miksi ei voisi erota. Ällöttävää.

Vierailija
31/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli rakastaja vuoden päivät ja ei siitä tullut mitään vihan tunteita kenellekään - ei itselleni eikä aviomiehelleni.

hienoa teille. on olemassa myös ihmisiä jolle ei ole ok et kusetetaan kaikin tavoin vuoden päivät 

Ok, itse en sellaisia tunne.

Vierailija
32/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Eikä itse edes tarvitse erota. Usein riittää ihan vaan se, että jää hetkeksi kaksin jonkun oman kumppanin kaverin kanssa. Miehet ovat jäätäviä tyrkkyjä ja bro code on lähinnä valhe jota vuoroin syöttävät toisilleen ja vuoroin nielevät koska haluavat uskoa siihen.

Vierailija
33/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, petetyksi tulleena ymmärrän tunteesi.

Viha tosin myrkyttää ihmismielen.

Mieheni petti. Onneksi pääsin lukemaan lemmenlurituksia mitä kirjotteli sille toiselle naiselleni.

Exäni esiinty sinkkuna. Valehteli minkä kerkes.

Kirjotteli kun 14 vuotias teinityttö. 

Olen kiitollinen että pääsin lukemaan, siinä meni 33 vuoden suhde.

Ei enää yhtään luottamusta.

Salarakasta en vihaa.

Nyt mulla on omassa asunnossa sielunrauha.

Vierailija
34/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Eikä itse edes tarvitse erota. Usein riittää ihan vaan se, että jää hetkeksi kaksin jonkun oman kumppanin kaverin kanssa. Mie

Kun olin parisuhteessa, vain kolmasosa mieheni kavereista yritti minua selvinpäin. Humalassa melkein kaikki. Siinä sitä brocodea kerrassaan :D

Vierailija
35/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni petti. Onneksi pääsin lukemaan lemmenlurituksia mitä kirjotteli sille toiselle naiselleni.

Salarakasta en vihaa.

Arvostan aikuismaista käytöstä, ettei vihasi kohdistunut salarakkaaseen. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

Vierailija
36/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä haluat jatkaa tuollaisen ihmisen kanssa? Sairaita ootte molemmat.

En halua. Mutta ei ole varaa menettää Henkeä.

Vierailija
37/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli rakastaja vuoden päivät ja ei siitä tullut mitään vihan tunteita kenellekään - ei itselleni eikä aviomiehelleni.

miehesi ei tainnut tietää siitä

Vierailija
38/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ei olisi tätäkään ongelmaa🥂 🎉

Vierailija
39/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakasta en vihaa.

Mietin että jos olis selvinnyt jotenkin muuten, enkä siis olisi lukenut totuutta.

Niin todennäkösesti exäni olisi selittänyt että kerran jutusta kyse.

Nyt näin omin silmin totuuden. Ei voi exä kieltää kirjottamaansa tai kuvia mitä lähetellyt.

Selvästikkään ei enää halunnut minua mutta ei osannut lähteä suhteestakaan.

Jos ei olis jäänyt kiinni niin luulenpa että vielä oltais yhdessä siinä huonossa suhteessa.

Vierailija
40/44 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua. Mutta ei ole varaa menettää Henkeä.

tiesit varmaan etukäteen, että eräät pitää kiinni "kunniastaan" ja jännät miehet ovat, ... no, jänniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän