Naapurin lapsella (alle 15 v.) on täysi-ikäinen poikaystävä
Pitääkö asiaan puuttua jos oma perhe hyväksyy asian.
Kommentit (6)
itsekin seurustelin 14vuotiaana 18v pojan kanssa,ei ollut seksiä kuitenkaan kuvioissa,sellanen ihan normaali kädestä kii ja pussailua-suhde....
Nykyään varmaan 50% 13-17v. tytöistä seurustelee 18-30v. miesten kanssa. Meidän piireissä on moniakin pareja joissa tyttö on 14v. ja mies on jopa 28v. Asuvat avoliitoissa ja ovat kihloissa..
Näin se vaan kuule menee.. Itse olen aina seurustellut vanhempien miesten kanssa.. Kun olin 14v. menin kihloihin silloisen poikaystävän kanssa joka oli 19v. Ei asiaa kukaan ihmetellyt.
Alle 15-vuotias on tietysti liukuva käsite. Jos kyse on 10-vuotiaasta, suhde on jo aika perverssi. Mutta kyllä mun mielestä 15-vuotias voi seukata ihan hyvin 18-vuotiaan kanssa. Minä aloin 15-vuotiaana seurustella kaksikymppisen miehen kanssa, ja se suhde oli aivan normaali nuorten parisuhde eikä siinä ollut kenekään mielestä mitään outoa. Riippuu pitkälti tosin myös sen nuoremman kypsyysasteesta...
15v pojat on vielä niin lapsia, että ei niitä voi edes harkita.
vaihtoehtona kuin lesbosuhdetta (onneksi tyttö on vasta 5-vuotias)
vanhemmat vastuuseen ja lapselle psykiatrista apua vinoutuneen käytöksensä korjaamiseen. Ehkä nuorisotoimi tai srk voisi auttaa! Keskustelua nyt ja arvojen ja rajojen asettamista!