Tahdotko aina suhteen
jos olet ihastunut tai kiinnostunut, vai riittääkö tunne sinulle omaksi iloksi?
Kommentit (20)
En ole halunnut suhdetta 7 vuoteen eli en ole tuon aikana ollut ihastunut kehenkään enkä kiinnostunut kenestäkään.
Olen ollut pari vuotta sinkku. Nyt olen salaa ihastunut yhteen puolituttuun, mietin onko asia minulle niin tärkeä että alkaisin sitä aktiivisesti edistämään, jos tunne menee itsestään ohi, niin ei ollut.
En halua suhdetta missään tapauksessa, haluan olla sinkku ja vapaa. Jos ihastun, pidän asian omana tietonani ja viilennän välit ko. henkilöön. Viimeksi toimin näin viime syksynä ja ajan myötä tunne laantui, en ole enää ihastunut.
Ihastun todella harvoin, siis perhostasolla, ja joka kerta siitä suhdettakin olen toivonut, mutta haaveiluksi ne on pääosin jääneet. Kerran on tärpännyt, eikä siitäkään kaunista tarinaa tullut.
Valmiiksi kädenläpöiset suhteet on parhaita. Niissä voi taas haaveilla ihastumisesta ja olla onneton.
Jos ihastun, tapahtuu harvoin, silloin toivon suhdetta
On se kumma jos ei voi olla ihmisten kanssa normaalisti tekemisissä vaan aina kaikkeen sotketaan seksi. Ainakaan minä en ole sellaiseen tottunut.
Jos on ihastunut tai rakastunut niin sitten suhde tai sitten jutulle loppu. Jos kumpikin osapuoli ymmärtää että ollaan vaan ystäviä niin tietysti sen homman pitäisi toimia.
Tässä on sitten eroa:
*nuoret ihmiset + tulevaisuudensuunnitelmat eli tuleeko lapsi(a)
*vaihdevuodet ylittäneet ihmiset + tulevaisuudensuunnitelmat turhina roskakoriin ja eletään päivä kerralla, KAIKKEA KIVAA VOI TEHDÄ YHDESSÄ VAIKKA EI OLTAISI SÄNGYSSÄ KUIN JOTKUT KAKSIKYMPPISET... jos on lapsia niin ovat jo aikuisia tai lähes...
Tahtoisin mutten saa. Kohta 10 vuotta ilman mitään :(
Olen riittävästi kuluttanut aikaa suhteissa. En jaksa tapella enää kenenkään kanssa. Olen kyllä rakastunut erääseen.
Omaksi iloksi suhde ihanstuksen kanssa = !!!??? Jos on ihastunut ja pitää olla ilman suhdetta niin se on KIDUTUSTA jos on normaali ihminen!!!
Vierailija kirjoitti:
Omaksi iloksi suhde ihanstuksen kanssa = !!!??? Jos on ihastunut ja pitää olla ilman suhdetta niin se on KIDUTUSTA jos on normaali ihminen!!!
Ei välttämättä, jos tunne on kevyt. Sellaista hattaraa, mielen karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Ihastun todella harvoin, siis perhostasolla, ja joka kerta siitä suhdettakin olen toivonut, mutta haaveiluksi ne on pääosin jääneet. Kerran on tärpännyt, eikä siitäkään kaunista tarinaa tullut.
Valmiiksi kädenläpöiset suhteet on parhaita. Niissä voi taas haaveilla ihastumisesta ja olla onneton.
Epäreilua sitoa toinen itseensä, jos ei ole edes ihastunut ja suhde menee muista haaveillessa. On ihmiset hulluja, haaskataan omaa ja sen toisen elämää tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma jos ei voi olla ihmisten kanssa normaalisti tekemisissä vaan aina kaikkeen sotketaan seksi. Ainakaan minä en ole sellaiseen tottunut.
Jos on ihastunut tai rakastunut niin sitten suhde tai sitten jutulle loppu. Jos kumpikin osapuoli ymmärtää että ollaan vaan ystäviä niin tietysti sen homman pitäisi toimia.
Tässä on sitten eroa:
*nuoret ihmiset + tulevaisuudensuunnitelmat eli tuleeko lapsi(a)
*vaihdevuodet ylittäneet ihmiset + tulevaisuudensuunnitelmat turhina roskakoriin ja eletään päivä kerralla, KAIKKEA KIVAA VOI TEHDÄ YHDESSÄ VAIKKA EI OLTAISI SÄNGYSSÄ KUIN JOTKUT KAKSIKYMPPISET... jos on lapsia niin ovat jo aikuisia tai lähes...
Missä kohdassa seksi mainittiin?
Usein se tunne on parempi kuin minkään suhteen realiteetit. Itse otan pelkän tunteen😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua sitoa toinen itseensä, jos ei ole edes ihastunut ja suhde menee muista haaveillessa. On ihmiset hulluja, haaskataan omaa ja sen toisen elämää tuollaiseen.
Sen verran realisti olen, etten kuvittele olevani sille kädenlämpöisellekään mikään vuosisadan rakkaus. Näinhän me ihmiset valitettavasti muodostetaan parisuhdetta. Vähän kuin järjestetyt liitot aikanaan. Oppii sitäkin ajan kanssa rakastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Usein se tunne on parempi kuin minkään suhteen realiteetit. Itse otan pelkän tunteen😆
'Whatever I want to, all I have to do/is dream dream dream..."
Vain kaksikymppisten kuuluu harrastaa seksiä? Eipä ihmekään, että monesta liitosta tulee seksitön, ne ihmiset on siis ihan yli-ikäisiä seksiin, kun 30 kilahtaa mittariin.
Olen rakastunut varattuun. En osaa edes toivoa suhdetta, tietenkään.. Satunnainen tapailu saa riittää.
Aina ei voi voittaa:(
Mutta väliin mietin miten asiat voisi olla. Mutta, jos hänet saisin en varmasti ikinä voisi luottaa sen jälkeen mitä nään hänen tekevän 'valitulleen'.
Ehkä haluisin suhteen mutta jos siihen olisi oikea mahdollisuus, en haluaisikaan.
Vaikea sanoa kun ei ole elänyt parisuhteessa millaista se on. Jotkut sanoo että hyvässä parisuhteessa puoliso on kuin hyvä kaveri.
Up