Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pröystäiletkö omaisuudellasi saadaksesi naisen?

Vierailija
27.05.2024 |

En kattelisi tollasta. Totaalinen turnis. Jos vielä sukusi on samaa maata niin yök.

Jos minut haluaa, ollaan sitten samiksii. 

T. Pa ap 😂 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole millä pröystäillä, muuten kyllä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pröystäiletkö miehesi omaisuudella jonka hankintaan sinulla ei ole ollut mitään osuutta? 

Vierailija
4/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Pallopää-mies! Mitä kuuluu? Aurinkoa on, joo... kukkiin ei ole vaihdettu multia ja ne tulee varmaan kuolemaan liian pienissä ruukuissaan. Parveke täynnä katupölyä joten sekin pitäisi laittaa kuntoon... ja tilata taas ikkunanpesijä.

Vierailija
5/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm Jos olisin kotiäiti ja mahdollistaisin miehen työssäkäynnin vaikka olisin huippupalkattu kirurgi niin kyllä minulla olisi hankintaosuus. Kärjistettynä.

Sulle, kolmonen.

Vierailija
6/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pröystäilen. Ja hyvin on toiminut.

Joten miksi en pröystäilisi. Typykkää tunkee ovista ja ikkunoista.

T: Sokerisetä.

Vierailija
7/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pröystäilen. Juuri kehuin viimeisimmälle valloitus yritykselleni, että polkupyöräni on vuosituhannen vaihteen mallia, joten alakko nää mua. Ei innostunut!

Vierailija
8/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä joku päivä Arttu Wiskarin ravintola-baariin joka jossain täällä lähellä. Onkohan siellä karaokea keskellä päivää. Laulamaan en juuri nyt pysty kuin yksikseni joten sellaisen en aio osallistua. 

Vierailija
9/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi pröystäillä. Kunhan sanoo, että ajaa omaan kotiin, niin seuraavaksi on nainen jo kysymässä millaisella autolla minne tai voinko vaikka heittää hänet (jotta hän näkee auton).

Ei itse tarvi yhtään yrittää.

Vierailija
10/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pröystäiletkö miehesi omaisuudella jonka hankintaan sinulla ei ole ollut mitään osuutta? 

En koska sellaista ei ole.

Enkä myöskään "nolaa" häntä tuomalla esiin että minä toin omaisuutta ja paremmat tulot tähän suhteeseen. Mun rahoilla ostettiin tontti ja aloitettiin 1. talon rakentaminen. Kuitenkin omaisuus merkittiin 50/50 koska hän teki raksalla enemmän kuin minä joka vastasin lastenhoidosta ja kodista tuona aikana 80/20. 

Olin ja olen reilu toisin kuin kaltaisesi incelit

11/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, päin vastoin. Haluan että nainen on kiinnostunut musta eikä mun omaisuudesta.

Vierailija
12/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tietysti. Jos ei pimppaa olisi, niin ihmiskunta olisi jo kuollut sukupuuttoon, eli viluun ja nälkään.

Vierailija
13/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ja hyvin toimii.

Vierailija
14/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmm Jos olisin kotiäiti ja mahdollistaisin miehen työssäkäynnin vaikka olisin huippupalkattu kirurgi niin kyllä minulla olisi hankintaosuus. Kärjistettynä.

Sulle, kolmonen.

Menettäisikö mies työpaikkansa jos vaikka eroaisitte?

Et sinä mitään mahdollista. 

Vierailija
15/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pröystäile sillä harva on vasenmielisempi kuin gold diggerit.

Vierailija
16/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatka keskustelua miehen kanssa, joka luettelee omaisuuttaan. Sellaisen kanssa ei pidä olla missään tekemisissä.

Vierailija
17/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehuskelen . Tililtä löytyy 80€gee ja housuista 8 senttiä. Luulis kelpaavan vaativallekin pimulle.

Vierailija
18/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kehuskelen . Tililtä löytyy 80€gee ja housuista 8 senttiä. Luulis kelpaavan vaativallekin pimulle.

jossain kamputsean pienessä viidakkokylässä kenties

Vierailija
19/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle, kolmonen.

Menettäisikö mies työpaikkansa jos vaikka eroaisitte?

Et sinä mitään mahdollista. 

Ei miehen työnantaja tykkää, jos mies lähtee kesken leikkauksen hakemaan lapsia hoidosta ja seuraavana aamuna ilmoittaa, että on muutaman päivän kotona hoitamassa sairasta lasta.

Vierailija
20/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ei ollut mitään omaisuutta kun tapasimme, koko nykyisestä omaisuudestamme olemme yhdessä maksaneet ja aivan yhtä paljon kumpikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi