Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kuvitella kutsuvasi matalaan majaasi 'ENSItreffeille' jonkunlaisen exän vuosien takaa? Miltä ylipäätänsä tuntuisi tavata semmoinen

Vierailija
27.05.2024 |

Voisitko kuvitella kutsuvasi matalaan majaasi 'ENSItreffeille' jonkunlaisen exän vuosien takaa? Miltä ylipäätänsä tuntuisi tavata semmoinen henkilö? Jähmetyn täysin kivikasvoksi pelkästä ajatuksesta, puhekyky menee ja kuin klimppi kurkussa, oksettaa yms!!!??? 

Voin taas tosi pahoin tilanteesta, johon mahdollisesti olen joutunut (saattaa olla mielikuvituksen tuotetta ihan kaikki jos ei totta)... ja epäilen että näin voi myös juttuni toinen osapuoli. Näyttää siltä että ei pysty edes tapaamaan... Aion kohta ehdottaa että tulee matalaan majaani taksilla täydessä kännissä ja tuo lisää juomaa mukanaan - jos semmonen helpottaisi ja rohkaisisi. Olen itse niin lamaantunut että en pysty mihinkään enkä ole pystynyt moneen viikkoon ja aion sen sanoa että täällä on sama sotku kun mulla arkena ja tippaakaan en aio siivota. Sitten jos haluaa jotain ruokaa niin tuo kauppakassin mukana mitä haluaa syödä. Olisko teillä jotain parempia ehdotuksia? Siis aivan järkyttävää jos tulee vielä vertaamaan minua ja kotiani johonkin muuhun naiseen, jolla kaikki paljon hienommin... Minulla on sellainen koti jota en ole koskaan laittanut mitenkään. Ehkä rohkaistuu ilmoittelemaan itsestään jos tämmönen vaihtoehto on olemassa??? Karseeta jos luulee voivansa tulla vuokralaisekseni? Mitä mieltä tästä???

Tämä on ihan hirveetä. Viime yönä heräsin kerran ja kun menin takaisin sänkyyn olin ihan sekaisin niin kuin olisin pyörtynyt ja lysähdin sängyn viereen ja olisin voinut lyödä pääni. Satutin olkapään, käden, kyynärpään, häntäluun... olen ihan shokissa ja pelottaa... Jos minut olisi löydetty täältä kuolleena pää yöpöydän terävään kulmaan lyötynä ja olis alettu tutkia mun puhelimia... KARSEETA!!!  

Jokin aika sitten heräsin keskellä yötä sellaiseen uneen että tämä ihminen oli kuollut. Se oli ihan hirveetä ja rupesin selaamaan kuolinilmoituksia jostain netistä hirveällä vimmalla... Omituisia nämä ihmisten unet... alitajunnan tuotteet???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help sämbädi!

Vierailija
2/2 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla