Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvattomat miehet tinderissä seksiseuraa hakemassa, miten sanoa kohteliaasti että naama ei miellytä? Kuvan saamisen jälkeen siis

Vierailija
27.05.2024 |

Mä olen ekaa kertaa hakemassa seksikumppania tinderistä. Olen omalla kuvalla, joten mies on mut kelpuuttanut mahdolliseksi seksipartneriksi sen suhteen. Sitten kun mies vaikuttaa viesteissä todella kivalta, ja lopulta antaa oman kuvansa, niin ei miellytä omaa silmää yhtään. Miten siinä tilanteessa toi homma hoidetaan kohteliaasti?

Oisko täällä miehiä jotka kuvattomana seksiä hakee, ja on tullut noita tilanteita? Miten toivoisit että nainen asian ilmaisee? 

N42

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku mies saanut Tinderissä matchin ilman kuvaa. Vaikea uskoa! 

Vierailija
22/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ilman kuvaa. Ei sitä tarvitse selitellä. Sanoo vain, ettei olekaan kiinnostunut. En pahoita mieltäni vaan siirryn seuraavaan. Tai jos vaikka ei sano mitään, niin ei sekään jää mietityttämään. Jos tosissaan käyttää Tinderiä, niin siellähän pyörii koko ajan kommentteja suuntaan ja toiseen.

Miten on mahdollista saada edes yhtä tykkäystä ilman kuvaa?

Millaista esittelytekstiä käytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ilman kuvaa. Ei sitä tarvitse selitellä. Sanoo vain, ettei olekaan kiinnostunut. En pahoita mieltäni vaan siirryn seuraavaan. Tai jos vaikka ei sano mitään, niin ei sekään jää mietityttämään. Jos tosissaan käyttää Tinderiä, niin siellähän pyörii koko ajan kommentteja suuntaan ja toiseen.

Sanon, että olen pitkä akateeminen mies avoimessa suhteessa. Ja jotain päälle. Ei kauheasti tule mätsejä, mutta olen kuukauden yrittämisellä päässyt jo sänkyynkin vastaavassa tilanteessa olevan kuvattoman naisen kanssa. Hän piti näkemästään.

Vierailija
24/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon, että olen pitkä akateeminen mies avoimessa suhteessa. Ja jotain päälle. Ei kauheasti tule mätsejä, mutta olen kuukauden yrittämisellä päässyt jo sänkyynkin vastaavassa tilanteessa olevan kuvattoman naisen kanssa. Hän piti näkemästään.

...Sama jatkaa. Avoimessa suhteessa olijoita on muutama prosentti ihmisistä, ja he mieluiten pääsuhteensa dynamiikan takia ovat sivusuhteessa jonkun toisen avoimen suhteen tyypin kanssa. Näin ollen se on oma skenensä. Kuvattomat ihmiset ovat joko varattuja tai sitten heillä on monen tuntema naama ja haluavat olla incognito.

Vierailija
25/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko joku mies saanut Tinderissä matchin ilman kuvaa. Vaikea uskoa! 

Olen tykännyt kuukaudessa ehkä 200 naisesta Tinderissä, ilmoituksessani ei ole kuvaa. Mätsejä jotain 15. Muutaman kanssa juteltu, yhden kanssa sängyssä. Se sänkyyn mennyt nainen oli myös kuvaton ja varattu, molemmat oltiin luvan kanssa. Vaihdettiin jotain 30 viestiä ja myös kuvia toisessa sovelluksessa ennen kuin sovittiin treffit. Kuvattomat on kiinnostuneita toisistaan, koska ei tule roikkumis- tai ihastumisongelmaa samalla tavalla. 

Vierailija
26/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syy, jos ei ole kuvaa. Eli tietävät itsekin, ettei kuvan kanssa ainakaan natsaa. 

Tai vastassa on jostain syystä niin kädetön mies, joka ei yhtä kuvaa saa aikaseksi.

Molemmissa tapauksissa suoraan hylkyyn. Miehiä kuvien kanssakin riittää hyllytavarana erilaisissa deittiäpeissä kirjaimellisesti miljoonittain. Tosin ne voi olla feikkejä, tai otettu 10 - 20v ja 20kg sitten . Tietty sama koskee myös naisia. Silti aitoja riittää enemmän kuin koskaan ehdit kokeilla.

Ylipäätään noista miehistä about 99% suostuu seksiin, jos edes vähän vihjaa. Sitä tartte erikseen mainita. Joten no hätä sulle sen puolesta...

Itse olen hyvännäköinen, pitkä mies ilman kuvaa. Pituuden ja painon ilmoitan. Syynä on se, että olen avoimessa suhteessa, josta ei ole kylillä huudeltu. Uskoakseni sama on aika monella kuvattomalla naisella. Kuvattomiakin on sanoisin 10 prosenttia naisista. Tai voi olla aistikas kuva vaikka olkapäästä, jalasta tai päästä takaapäin, tai joku siluetti, mistä näkee vartalon muodot muttei kasvoja. Onhan näitä. 

Vierailija
27/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi mitään sivusuhdetta, vaan vakkarin joka ei ole parisuhteessa. 

Vierailija
28/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluaisi mitään sivusuhdetta, vaan vakkarin joka ei ole parisuhteessa. 

Se on ihan hyvä, mutta voihan se alkaa haluta enemmän. Itse haluan pitää elämän simppelinä. Ja kyllä niillä sinkuillakin voi olla muuta seksielämää kuin sinä. Itse ainakin olen sen verran kiireinen, etten ehdi pitää tyytyväisenä kahta viriiliä naista. Ja mun vaimokin on kuuma tapaus ja hänelläkin omia kuvioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän