Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vereslimainen vuoto ennen synnytystä

27.01.2007 |

Kuinka kauan teillä on ollut vereslimaista vuotoa ennen synnytystä? Mulla meni 2 vkoa sitten limatulppa(tai ainakin osa sita) ja siitä lähtien vuoto on ollut aika ajoin ruskehtavaa tai vereslimaista. Viikkoja nyt 38+2, joten sikäli vauva saisi jo ruvetakin syntymään.

Hermo meinaa mennä, kun Oireina ei paljoa muuta kuin vuotoa ja menkkamaista juilintaa.

Siis miten teillä muilla, kuinka kauan vereslimaista vuotoa on kestänyt? Jollain sitä on tullut vasta muutama tunti ennen synnytystä, jollain ei ollenkaan. Mitään tieteellistä tutkimusta en siis ole tekemässä, kunhan kyselen kärsimättömänä kokemuksia :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta minulla alkoi vuodella vastaavasti silloin kun kohdunsuu alkoi avautua. Rv 39 taisi olla.. Silloin muistaakseni kohdunsuu oli sentin auki ja seuraavan kerran kun tutkittiin rv 40+2 kohdunsuu oli 4cm auki (ja synnytys käynnistyi kunnolla samana iltana mahdollisesti sisätutkimuksen seurauksena..). =)

Eli siis vastaus: Minulle selitettiin että kohdunsuun avautuessa paikalliset pienet suonet tihkuttelevat ja siksi tulee rusehtavaa vuotoa. Vertahan ei tarvitse olla paljoa esim. valkovuodon seassa, että se jo värjää vuodon.

Toivottavasti synnytys on siis jo lähellä! Yhtä kaikki, onnea matkaan!! =)

Vierailija
2/2 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä verilimaa tuli vähän yli viikko ennen synnytystä parina päivänä, sitten taukoa ja sitten lisää päivän tai pari ennen synnytystä. Mitään varsinaista limatulppaa ei tullut, vesien menolla lähti synnytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla