Apuvälineitä
Mitä apuvälineitä miehet käytätte itsetyydytyksessä? Alkaa tuo pelkän oman hanskan hakkaaminen välillä kyllästyttämään.
Nyt tarkoitan muuta kuin seksiliikkeistä ostettuja leluja.
Kommentit (9)
Olen joskun tehnyt omenaan reiän ja pannut sitä.
Oma mielikuvitus on ollut monikäyttöiselle kädelle paras "kotitekoinen" apuväline. Käsisuihkulla sopivan paineen ohjaaminen terskan eri puolille on antanut orgasmeja. No jaa, ehkä peilin voi myös lukea apuvälineeksi. Muutoin olen kyllä käyttänyt seksiliikkeistä hankittuja välineitä, joita en itse kutsu leluiksi, kun ovat riittävän laadukkaita.
Pakastepussiin liukkaria tms ja sitten se esim sohvatyynyjen väliin. Sitä sitten panemaan kovalla kullilla.
M46
Satisfyer men heat.....tai en minä itse tuota käytä, mutta välillä sidontaleikeissä eli kun vaimo on kiinnittänyt minut sänkyyn niin "tuuppaa" tuon paikoilleen ja niin hitaalle värinälle että ihan ei saa orgasmia. Pahinta kidutusta mitä tiedän....sitten vibrailee itseään siinä vieressä ja kyselee että tekiskö mieli. Ja jos yhtään anelee tissien tai pimpsan perään niin saattaa rapsahtaa puolituntia lisää kiduttavaa melkein orgasmia. Vaimo vielä kyttää vieressä että, jos vähänkään näyttää että olisin saamassa, niin tehot vähenee vibrasta entisestään.
nuorena laitoin pakastepussin suojaksi ja lykin pari sängyn patjojen väliin
jos nahka tai kumi kiihottaa, kannattaa käyttää niitä hyödyksi
Apuvälineenä on Fleshlight Girls Ana Foxxx ja liukkari. Joskus myös pepputappi samalla.
Ei ole mihinkään näiltten kanssa kiire mutta kyä lähtee.
Itse tehtyjä pillunkorvikkeita en viitsi kun nuo kaupasta saatavat ovat niin paljon parempia. Pepputappeja itse tuunannut paremmiksi.
Minä oon tehny vaahtokumipatjaan puukolla viillon ja laittanut muovikalvoa sinne. Liuksteeksi ei ollut muuta kuin saippuavettä. Ei ollut minun morsiammekksi tästä keksinnöstä. Semmoinen tapa minulla myös oli, että laitoin käden oikean jalan alta kullille ja vetelin menemään. Puristuskulma oli toisenlainen ja tuntui kuin olisi vierasta saanut. Muuten se on sama oikea kätöseni, jonka olen Kyllikiksi ristinyt riittänyt, ollaan jo vanha pariskunta ja luetaan toistemme ajatukset...
Nuorena poikasena paneskelin tyynyihin. Tyyny kaksinkerroin pöydän päälle ja pitää käsillä sitä tiukasti ja nai sinne väliin. Tuntui neitsyeestä jumalaiselta pillulta.