Kuibka vanhana sortseissa?
Saako rollaattorimummu 85 v kulkea sortseissa Prismassa? Jos ei ihan minishortsit?
Kommentit (22)
Niitä voi käyttää kuka vaan vapaa-aikana.
Kyllä prkl voi! Mun isotäti otti aurinkoa alasti 80-kymppisenä puistoissa ja totesi vaan että jos joku haluu tällästä kurttua kattella niin siitä vaan.;)
Aijaa mulla on kyllä sortsit myös töissä. On niin kuuma että ei voi kuvitellakaan pitkiä housuja.
Minun 98-vuotias äitini käyttää shortseja ja näyttää niissä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä prkl voi! Mun isotäti otti aurinkoa alasti 80-kymppisenä puistoissa ja totesi vaan että jos joku haluu tällästä kurttua kattella niin siitä vaan.;)
😂
No saa. Älä välitä palstan sekopäistä jotka eivät kestä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Isotädin asenteelke 10/10!
Me käytetään Suoman kanssa. Pojat tykkää.
Terv. Eila88v.
Virallinen raja on 72v seuraavasta toukokuusta alkaen kielletty.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Me käytetään Suoman kanssa. Pojat tykkää.
Terv. Eila88v.
Ihanaa, hyvä tytöt!
Näin se pittääpi💃💃
Jos edes jokin lappu alakerran edessä ja ehkä paita päällä.
Juu, Prismassa toki.
Mutta entäs Citymarket tai Lidl?
Jos siis käy niissä...
Entäpä Sokos tai Stockman?
Meneepä vaikeaksi...
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaatteessa ole ikärajaa?
Siis mitäää?!?
Eikö niissä oo jotain numeroita ja kirjaimiakin vai mitä ne s, m ja l sekä esim. 150cm yms. tarkottaa...
Eiks ne ookaan ikärajoja?
Nimim. Hämillään
Vierailija kirjoitti:
Mun mielesta sortsit sopii lapsille ja johonkin biitsille, ei aikuisille kaupunkiin eika varsinkaan toihin.
Shortseja on erilaisia...
Vierailija kirjoitti:
Jos edes jokin lappu alakerran edessä ja ehkä paita päällä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mun mielesta sortsit sopii lapsille ja johonkin biitsille, ei aikuisille kaupunkiin eika varsinkaan toihin.