Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaapa kaatua tämäkin lupaava tapailusuhde

Vierailija
27.05.2024 |

Mies yritti vuoden verran saada minua treffeille ja kun vihdoin lähdin kolme kk sitten, alkoi siitä melkeimpä heti intohimoinen ja intensiivinen suhde. Mies oli selvästi se aktiivisempi osapuoli, kun minä koitin ehkä vähän lyödä alkuun jarrua ettei edettäisi niin lujaa, mutta lopulta heittäydyin tunteiden vietäväksi. Kerroin alkuun miehelle että suhteeseen heittäytyminen pelottaa ja toivon että jos hän tulee toisiin aatoksiin ja kyllästyy niin kertoo heti reilusti. Mies oli ihan ehdoton että hän ei kyllästy, kun joutui niin pitkään odottamaan että vihdoin lähdin treffeille ja ettei ole koskaan ollut mistään niin varma kuin tästä.

Mies halusi nähdä useita kertoja viikossa- nyt viimeisen parin vkon ajan olemme tavanneet pari kertaa vko. Aiemmin hän hyvissä ajoin sopi tapaamiset koko viikolle, nyt ei enää. Minä olen ollut se joka on näkemistä ehdottanut useammin. Kuitenkin aina kun tavataan, on se todella hellää ja meillä on todella kivaa. 

Mies laittaa kuitenkin jatkuvasti viestiä edelleen, se ei ole mihinkään laantunut. Mutta mulla kalvaa tunne että näinköhän tämä tästä kuitenkin hiipuu?

Anteeksi tilitys ja avautuminen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma on hiipunut. 

Vierailija
22/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: MIKSI kesti vuoden ennen kuin suostuit treffeille? Ei ole tervettä jos kerran lopulta halusit sitä. Jos sinulla on sitoutumiseen ja luottamiseen traumaattinen suhde, ei mikään voi sitä korjata mitä toinen ihminen tekee tai sanoo. Vain sinä itse. T: ed.

Mies on minua 9 v nuorempi, ajattelin sen olevan ihan no-no enkä uskonut oikein edes että vakavissaan pyyteli. Lisäksi takana oli aika surullinen ero 4 v sitten minulla josta toipuminen vei yllättävän paljon aikaa. 

Tunnistan läheisriippuvuuden piirteitä itsessäni sekä sitä että alan välittömästi pelätä pahinta, ylianalysoin liikaa. Nytkin kun mietin niin olemme sopineet miehen kanssa reissun parin vkon päähän, miehen aloitteesta ja toiveesta ja hän on sitä innolla suunnitellut. Ja minä olen piehtaroinut täällä kotona peläten että tämä loppuu nyt kun emme vkonloppuna tavanneet (koska minä lähdin extempore ystäväni mökille). Tunnustan että minulla taitaa olla korvien välissä ongelmia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään suhde ei kestä jatkuvaa intensiteettiä. Rakastumisvaihe kestää maximissaan 2 vuotta, alkuhuuman sekopäinen meno muutaman viikon tai kuukauden. Sen jälkeen pariskunnan tilanne vakiintuu, molemmilla tulee esiin normaaleja luonteen- ja arjen puolia. Mies ei ole olemassa vain sinua varten, vaan teillä on kahden aikuisen ihmisen tasapuolinen suhde. Jos olet läheisriippuvainen, asialle voi tehdä jotain vain sinä itse. Sellaista suhdetta ei olekaan että mies omistautuu vain sinulle ja suhteelle loppuelämäkseen. Nyt voisitte yhdessä jutella miltä yhdessäolo teistä tuntuu ja olisiko molemmilla halua jatkaa sitä. Voi myös jutella avoimesti, kuinka usein ehtii näkemään muilta ihmissuhteilta ja töiltä yms. Elämä on monen asian summa ja kokonaisuus. Myös omaa rauhaa tarvitaan. 

KIitos ihan mielettömän hyvästä vastauksesta!

Ap

Vierailija
24/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosuhteet laantuu kun mies kyllästyy nopeasti. Olet sille vain reikä jota se käyttää hyväksi. Taitaa sinulle riittää että mies on komea ja siksi haluat sitä koko ajan koska et saa muuten huomiota miehiltä.

Vierailija
25/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosuhteet laantuu kun mies kyllästyy nopeasti. Olet sille vain reikä jota se käyttää hyväksi. Taitaa sinulle riittää että mies on komea ja siksi haluat sitä koko ajan koska et saa muuten huomiota miehiltä.

Varmaan ihan totta.

Ap

Vierailija
26/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>> Anteeksi tilitys ja avautuminen.>>

No et kyllä saa.

Jonninjoutavaa teinivouhotusta.

Vierailija
27/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekki on sammunut, se joskus paloi roihuten, miten niin polttavasta tuli vain kädenlämpöinen 🎵🎶

Vierailija
28/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan totta.

Ap

Varmaan ihan totta.

😂

Vierailija
29/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun kääntyy niin, että mies suostuu näkemään vain silloin kun hänelle sopii, eli mikään mitä sinä ehdotat ei käy. Ja viesteihin vastaa viiveillä tai yhdellä sanalla. Silloin on selvää että ei ole enää kovin kiinnostunut. Nyt en olisi vielä huolissaan.

Vierailija
30/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: MIKSI kesti vuoden ennen kuin suostuit treffeille? Ei ole tervettä jos kerran lopulta halusit sitä. Jos sinulla on sitoutumiseen ja luottamiseen traumaattinen suhde, ei mikään voi sitä korjata mitä toinen ihminen tekee tai sanoo. Vain sinä itse. T: ed.

Mies on minua 9 v nuorempi, ajattelin sen olevan ihan no-no enkä uskonut oikein edes että vakavissaan pyyteli. Lisäksi takana oli aika surullinen ero 4 v sitten minulla josta toipuminen vei yllättävän paljon aikaa. 

Tunnistan läheisriippuvuuden piirteitä itsessäni sekä sitä että alan välittömästi pelätä pahinta, ylianalysoin liikaa. Nytkin kun mietin niin olemme sopineet miehen kanssa reissun parin vkon päähän, miehen aloitteesta ja toiveesta ja hän on sitä innolla suunnitellut. Ja minä olen piehtaroinut täällä kotona peläten että tämä loppuu nyt kun emme vkonloppuna tavanneet (kosk

Anna mennä vaan, kerran täällä eletään. Itselläkin vastaavia kokemuksia/piirteitä, joita olen yrittänyt työstää, tottakai ne vaikuttaa jatkossa siihen että olen varovainen mihin juttuun lähden jatkossa. Tuo mies kuullostaa kiinnostuneelta, kun noin kauan jaksoi odottaa. Eli kannattaa korjata tuo asenne, ettei mukamas mikään suhde enää onnistu, kun noinkin kauan olette tapailleet. 

Vierailija
31/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritin pitkään yhtä naista saada suhteeseen mutta se ei kiinnostunut. Sitten kun sain ison perinnön äidin kuoltua niin sitten se kiinnostui mutta minua ei enää kiinnostanut.

Vierailija
32/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAJOO SIIHEN V I T U N  TINDERLUUSKA K U S I  h u o r a, mee jonnekkin demiin itkemään paskoja parisuhteitasi. V i t t u  mä nauran näille geneerisille ihmisille ja idiooteille. :D 

Ehkä sun pitäisi muuttaa Marsiin.

Vierailija
33/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alun symbioosivaihe saattaa kestää parisuhteen osapuolilla eri mittaisen ajan. Se voi olla raastava tunne, kun toinen olisi vielä mielellään kuplassa ja toinen jo eriytymässä. Voisiko tästä olla kyse?

Vierailija
34/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan läheisriippuvuuden piirteitä itsessäni sekä sitä että alan välittömästi pelätä pahinta, ylianalysoin liikaa. Nytkin kun mietin niin olemme sopineet miehen kanssa reissun parin vkon päähän, miehen aloitteesta ja toiveesta ja hän on sitä innolla suunnitellut. Ja minä olen piehtaroinut täällä kotona peläten että tämä loppuu nyt kun emme vkonloppuna tavanneet (kosk

Sinulla todella vaikuttaa olevan isoja ongelmia korvien välissä. Hoidata ne kuntoon ennenkuin alat säätämään miesten kanssa. Muuten satutat sekä heitä että itseäsi.

Vierailija
35/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muutit itsestäsi miehen kohtelua? Yleensä se menee niin että kun tapailu on aluillaan niin nainen on mukava ja ystävällinen miehelle mutta heti kun tapailu muuttuu suhteeksi muuttuu nainen aivan kauheaksi miestä kohtaan ja alkaa miehen henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttö. Turha väittää että kohtelet ihan samalla tavalla kun tapailun alussa kun jopa sinä tiedät tuon että naiset muuttaa miehen kohtelua tuossa vaiheessa

Vierailija
36/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ottaisit asian puheeksi miehen kanssa. Todennäköisesti saat vastaukset. Täältä saat vaan arvailua. 

Ajattelitko tosiaan, että mies vastaisi rehellisesti? :D

Vastaa kyllä mutta se vastaus ei ole sitä mitä naiben etukäteen päättää niin nainen alkaa väittämään miehen puhetta valehteluksi vaikka mies puhuu totta. Ja kiitos viestini todistamisesta kun aloit heti syyttämään miestä valehtelusta vaikka mies ei ole mitään edes sanonut

Vierailija
37/37 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh. harvoin lukee mitään noin epästabiilia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä