Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustesti plussaa, mutta kohdussa ei näy mitään

27.01.2007 |

Mistä voi johtua?

Olen tehnyt raskaustestin 22.1 ja oli plussaa. Eilen kävin ultrassa jo sillä edelliset kuukautisetki olivat jo kolme viikkoa myöhässä. Ultrassa ei näkynyt muuta kun hieman paksumpi limakalvo. Testin tein apteekin testillä kolme kertaa.

Edellistä odottaessa näytti kolme päivää ennen kuukautisia plussaa ja seuraavalla viikolla jo raskauspussia ultrassa. Eihän apteekin testi ole niin herkkä että näyttäisi jo niin aikaisin. Missä voi olla vika?

Apua epätietoisuus vaivaa. Normaalin 32 päivän kierron mukaan ensi viikolla olisi vasta neljäs viikko menossa. Onko muilla ollut samanlaista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä osaa kertoa mistä johtuu, mutta olen kyllä kuullut vastaavista tapauksista, että on positiivinen testi ja ekassa ultrassa ei näy ketään... odotetaan pari viikkoa ja sitten näkyykin:))

Eli etpä voi mun mielestä tehdä muuta kuin odottaa... ja odottavan aika on pitkä. Voisiko olla että ovis olisikin ollut oletettua myöhemmin, ja raskaus vasta siinä vaiheessa että ketään ei vielä kuulukkaan näkyä? sanoiko ultran tekijä mitään?hitsit kun en osaa auttaa....voimahalin voin lähettää:)

Vierailija
2/4 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu, että olet vasta niin alussa, että siellä ei siksi näy vielä mitään muuta kun paksu limakalvo, pian siellä näkyy jo pikkuinen kohtu ja ruskuaispussi, ja sitten pikkuinen vauvanalku ja sydämensyke!! kyllä sinä varmasti raskaana olet, kun kerran olet plussat saanut!! minä toivon sinulle kaikkea hyvää, ja sille pikkuruiselle alulle myös!! ihmettelen kyllä vähän tuota sun gynen käytöstä, kun ei ole kertonut tarkemmin, että missä mennään ja mitä tarkoitta...

terveisin

nonuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho painoin ensiksi väärää kohtaa.. ilmoita asiaton viesti sorry. On niin pitkä aika kun viimeksi olen täällä pyörinyt

Niin ajattelin samalla lailla kuin pricilla että on vasta niin alussa, mutta sitten tuo raskaustesti ei pitäisi kait vielä tuolloin näyttää plussaa.

Gyne oli vanhahko mies eikä oikein puhunut mitään olen kyllä paremmallakin käynyt, mutta pakko oli kun oli epätietoisuus.

Toivotaan että kaveri ilmaatuu.

Kiitos jo kaikille vastanneille.

Vierailija
4/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa toispuoleista vatsakipua tms. heti äkkiä lekuriin! Kohdun ulkoinen näkyy plussana myös, vaikka toukka olisikin munatorvessa.

Mulla ihmeteltiin ja etsittiin kaveria kolmen lekurin voimin kättärillä, kun raskaushormoni vain nousi ja ketään ei näkynyt.

Lopulta joku spesialisti löysi sen jonkun mutkan/varjostuman takaa.

Sit oltiinkin jo kohta leikkaus salissa..