Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että fantasioi seksin aikana muita?

Vierailija
27.05.2024 |

Itse melkein 90% ajasta teen niin. Ei siinä, ei miehessäni mitään vikaa ole ja hän on kaikin puolin ihana ja komea. Kuitenkin lähes joka kerta mietin ja fantasioin muita. En siis mieti jotakuta toista mieheni tilalla, vaan kahta erillistä ihmistä keskenään.

Tulen vain niin paljon nopeammin, kun teen niin. Enkä ole yleensä huonoa omaatuntoa siitä kokenut, mutta rupesin miettimään, onko kuinka yleistä?

En tiedä tekeekö mieheni niin, ei haittaa, jos niin tekee. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt. Vai milloinka on ihmisen aivot muuttuneet joksikin yleishyväksi ja verolle pantavaksi? 

Silloin joo. Voi kieltää senkin ILON ihmisiltä..EIKÖ?

Vierailija
22/25 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen kaikenlaista, mutta en ikinä ketään jonka tunnen. Näin on paras. Usein kuvittelen olevani mies panemassa. Kumpa miehet tajuaisivatkin mitä naisen päässä liilluu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina kerron tyttöystävälleni mitä mä haluaisin tehdä sen ystäville. Siis samalla kun panen sitä.

Vierailija
24/25 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen kaikenlaista, mutta en ikinä ketään jonka tunnen. Näin on paras. Usein kuvittelen olevani mies panemassa. Kumpa miehet tajuaisivatkin mitä naisen päässä liilluu!

Kumpa!! 

..tulis ne: 'a j a t u s Kuplat .. VR -laseihin'? Jep. ;))

Vierailija
25/25 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies nuolee niin mietin mun vakkaria ja häntä panemassa minua, vaimoaan, runkkaamassa tai sitten pokefilmin miestä jolla on kaks 'perää' edessään ja vaihtelee tai panee ja sormettaa.

Aika usein siis mietin muita miehiä, paitsi jos oma mies panee kun siinä ei ehdi mukaan niin että ajatus laukkaisi