Onko normaalia, että fantasioi seksin aikana muita?
Itse melkein 90% ajasta teen niin. Ei siinä, ei miehessäni mitään vikaa ole ja hän on kaikin puolin ihana ja komea. Kuitenkin lähes joka kerta mietin ja fantasioin muita. En siis mieti jotakuta toista mieheni tilalla, vaan kahta erillistä ihmistä keskenään.
Tulen vain niin paljon nopeammin, kun teen niin. Enkä ole yleensä huonoa omaatuntoa siitä kokenut, mutta rupesin miettimään, onko kuinka yleistä?
En tiedä tekeekö mieheni niin, ei haittaa, jos niin tekee.
Kommentit (25)
Ihan tavallista. Seksistä on muutenkin tarkoitus nauttia eikä suorittaa sitä jonkun mallin tai kaavan mukaan. Jos tuo tuntuu sinusta hyvältä noin niin anna mennä.
On normaalia ja täysin harmitonta.
On. Av-palstalla fantasioidaan vaikka mistä joten tervetuloa vaan joukkoon.
On normaalia, teen itsekin niin aina. Ajatusrikoksia ei ole olemassa.
Minusta kumppanin kanssa ollessa kannattaa jakaa niitä fantasioita tai pysyä vaan hetkessä kumppanin kanssa. Jos toinen vaan makaa ajatellen omiaan ja toinen hoitelee sen mekaanisen työn, niin melkein samahan se on kuin tyydyttäisi itse itsensä fantasioiden.
Vastaa kysymykseen: suuttuisitko, jos tietäisit, että miehesi aina kun seksiä kanssasi harrastaa, kuvittelee jonkun julkkiksen tai hänen kollegansa? Sitten sinulla on vastaus kysymykseesi. Tee toiselle mitä haluat itsellesi tehtävän.
Seksin tarkoitus on tulla mahdollisimman nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vastaa kysymykseen: suuttuisitko, jos tietäisit, että miehesi aina kun seksiä kanssasi harrastaa, kuvittelee jonkun julkkiksen tai hänen kollegansa? Sitten sinulla on vastaus kysymykseesi. Tee toiselle mitä haluat itsellesi tehtävän.
En ole ap mutta minua harmittaisi ja tuntisin itseni turhaksi.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia, teen itsekin niin aina. Ajatusrikoksia ei ole olemassa.
Jos varastat mun aivotoiminnan tekoälyn kehitykseen niin se taitaa olla ajatusrikos.
eikö se ole jo klassikko että hurmiossa alkaa toistella väärää nimeä ja se siitä?
Vierailija kirjoitti:
Pitää sitten erota pitkästä avioliitosta. Enpä ole koskaan kuullut, että ihmisellä ei saa olla edes omia yksityisiä ajatuksia. Aika kontrolloivia ihmisiä täällä palstalla. Miten muuten saatte tietoonne kumppanin ajatukset? Käytättekö jotain totuusseerumia aina seksin aikana?
Vierailija kirjoitti:
eikö se ole jo klassikko että hurmiossa alkaa toistella väärää nimeä ja se siitä?
Minä ajattelen aina muita tapahtumia ja ihmisiä, he ovat kasvottomia, eikä heillä ole nimiä.
Ei varmaan jollei ole ollut kentkään muun kuins en sillä hetkellä sekstattavan kanssa ja jollei hänkään ole muiden kaa vehdannut ja hässännyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen aina muita tapahtumia ja ihmisiä, he ovat kasvottomia, eikä heillä ole nimiä.
Minä ajattelen aina tuttuja ihmisiä. Työkaveria, kaverin vaimoa, vaimon siskoa, siskon kaveria, työnantajqn asiakasta tai yhteistyökumppania, naapurin rouvaa, jne jne.
Aika harvalla nousisi pitempiaikaisessa suhteessa ellei unelmoisi jostain työpaikan sihteeristä.
Ihan normaalia. Ei kannata kertoa puolisolle, varsinkaan jos fantasioit jostain tietystä tyypistä. Ei ole pettämistä. Jokaisella on oikeus fantasioihin, mutta puolison tunteet kannattaa ottaa huomioon keskustellessa.
Joskus vaimon kanssa hommaillessa tulee fantasioitua esimerkiksi naapurin naisista tai siitä, kun joku naapurin miehistä tai exänsä nussisi vaimoani. Ne ovat vain fantasioita, jotka antavat lisäkiihotusta ja mielestäni ihan normaalia, eivätkä ole pettämistä tai muuta.
On normaalia.