Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatteko että helteillä pystyy olla syömättä eikä tunnu missään?

Vierailija
27.05.2024 |

Verensokeri taitaa olla vähän matala mutta muuten hyvä olo

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskiä ja pizzaa tekee mieli. 

Vierailija
22/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, laihdutan tarkoituksella aina kesällä useita kiloja, on niin helppoa. Tällaista se on varmaan ympäri vuoden niille, joilla ei ole taipumusta jatkuvaan näläntunteeseen. Talvella kilot kerääntyvät takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Syön normaalisti 5 pientä ateriaa päivässä ja juon paljon vettä ja vichyä.

Vierailija
24/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta se johtuu siitä että tulee juotua enemmän vettä ja vesi pitää jossain määrin nälän tunnetta pois. 

Joo, vettä ja mehua menee sen verran että eihän sinne mahaan kauheasti ruokaa edes mahdu. Ja tietysti kuumuus tekee vähän huonon ruokahalun.

Vierailija
25/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin vkl mökillä ja sekä pe että la grillattiin tuokaa n. klo 23-24 ja syötiin silloin päivän ainoa ateria.

Vierailija
26/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin vkl mökillä ja sekä pe että la grillattiin tuokaa n. klo 23-24 ja syötiin silloin päivän ainoa ateria.

Noinhan se menee jos koko päivän dokaa.

Vierailija
27/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on nälkä ihan tavalliseen tapaan.

Vierailija
28/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut nyt helteillä saman. Sitä touhuaa ulkona (varsinkin nyt siis viikonloppuna kun ei ollut töitä), juo ehkä jotain (liian vähän..) ja sitten illalla huomaa että johan heikottaa ja iskee se kamala nälkä illalla.

Päivällä jos jotain syö, niin se on jotain kylmää, kuten salaattia tai sitten ihan leipä/rahkalinjalla.

Vierailija
29/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kesäisin vaan makaan sohvalla ja olen helposti päiviä syömättä mitään paitsi juon mehuja. Kesän jälkeen aineenvaihdunta on kyllä ihan persiillään

Vierailija
30/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy olemaan.

Ei pystyy olla!

Vierailija
31/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kesälomalla 6 viikon paaston. Juon tuona aikana vain paljon viinaa festareilla ja bileissä. Ei edes jää muistikuvaa mitä kaikkea hullua on kesällä tullut tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän