Huomaatteko että helteillä pystyy olla syömättä eikä tunnu missään?
Verensokeri taitaa olla vähän matala mutta muuten hyvä olo
Kommentit (31)
Minä en pysty olla syömättä mutta pystyn kyllä onneksi olemaan syömättä
Heinäkuisella helteellä mulla menee maha monesti sekaisin ja uloste veteläksi
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty olla syömättä mutta pystyn kyllä onneksi olemaan syömättä
Minä en pysty olla ymmärrättä kaikki jos ei olla ihan oikea kirjuitetu.
Mä syön koko ajan helteillä. Ei mitään rajoituksia.
Tämä suomen kielen rappio on kyllä surullista. Yhtäkkiä levinnyt pystyä tehdä -muoto näyttää valtaavan ihan sivistyneidenkin ihmisten puheen. Toinen alaa valtaava hullutus on jättää vierasperäiset sanat ja osa nimistä taivuttamatta lauseessa.
Juu mutta se johtuu siitä että tulee juotua enemmän vettä ja vesi pitää jossain määrin nälän tunnetta pois.
Juu, ei pysty oikein syömään kunnolla helteillä, eikä pakkasilla. Ruokahaluni on vain kaunis muisto nykyään nuoruudesta.
N46
Vähän vaarallista tuollainen pystyminen.
Hyvä hetki aloittaa siis paastoaminen.
Helteillä juon paljon vettä, teen erilaisia salaatteja, syön vesimelonia. Hyvin pärjää, eikä edes tee mieli mitään "kunnon" ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä suomen kielen rappio on kyllä surullista. Yhtäkkiä levinnyt pystyä tehdä -muoto näyttää valtaavan ihan sivistyneidenkin ihmisten puheen. Toinen alaa valtaava hullutus on jättää vierasperäiset sanat ja osa nimistä taivuttamatta lauseessa.
Tekisitkö tästä ystävällisesti ihan oman aiheen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Joo, helteellä oikeastaan on vaikeaa syödä mitään kun ruoka ei maistu. Ainoastaan jotain kevyttä ja tuoretta saa syötyä, jos on pakko.
Sitten toiset valittaa kun ei jaksa hellettä, toteavat aina niin ettei nyt ole maistunut ruoka eikä ole tullut juotuakaan. Jännä.
Vierailija kirjoitti:
Helteillä juon paljon vettä, teen erilaisia salaatteja, syön vesimelonia. Hyvin pärjää, eikä edes tee mieli mitään "kunnon" ruokaa.
Anteeksi vain, mutta noista et saa kaikkia tarvittavia ja hyvinvoinnin kannalta oleellisia vitamiineja ja hivenaineita.
Mulla tulee naposteltua kaikkea pientä ja sitten myöhään illalla kun saa kämpän viileäksi niin syö "oikean" ruoan ihan liian lähellä nukkumaan menoa. Ei hyvä.
Lauantain helteillä söin päivällä pelkän banaanin (ei aamiaista). Vasta neljältä tuli nälkä.
Joo helteellä tulee syötyä vähemmän koska ruoka ei vaan maistu helteellä. Talvella tulee syötyä paljon enemmän. Minulla on helteellä myös sellainen ongelma että helteellä turvottaa kokoajan, esim jalat ja maha turpoaa kesällä.
Minä syön ihan normaalisti, mutta lisään enemmän suolaa ruokiin. Suola on tosi tärkeä, estää huonoa oloa ja pyörtymisiä.
Minulla on helteillä aina hilltitön nälkä. Talvella taas ei ruoka maistu. Tästä seuraa, että lihon kesällä ja talvella taas laihdun. Ehkä keho elää muinaisessa rytmissä, jolloin kesällä oli pakko syödä, kun ruokaa oli saatavilla ja talvella pakko paastota, kun ruokaa ei välttämättä enää talveksi riittänyt?
En huomaa!?
Syön ihan normaalia ruokaa kuten muulloinkin. Kesällä vaan monipuolisemmin ja entistä enemmän kasviksia
Lounaaksi tänään mausteinen linssikeitto ja päivälliseksi lasagnea.
Joo, helteellä oikeastaan on vaikeaa syödä mitään kun ruoka ei maistu. Ainoastaan jotain kevyttä ja tuoretta saa syötyä, jos on pakko.