Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän siinä on että grillaaminen jää aina miesten tehtäväksi?

Vierailija
26.05.2024 |

En nyt varsinaisesti nauti siitä, mutta kyllähän se kaljanjuonnin ohessa menee.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillauksesta en tiedä, mutta surkuhupaisinta mitä olen ikinä nähnyt on nainen käyttämässä savustuspönttöä. :D Miten voi niin yksinkertaisen laitteen toimintaperiaate olla niin vaikeaa tajuta heh. No naiselle on.

Miehet ne taas ei osaa käyttää pyykinpesukonetta, sekin on hyvin yksinkertainen laite ja homma. 

En tiedä yhtään miestä joka ei osaisi. Oma vt-miehesi ei osaa? :D

Erosin siitä, koska se jotenkin unohti kaikki kodinhoitotaidot sinä päivänä kun muutettiin yhteen. Pesi farkut ja lakanat samassa koneessa 30-asteessa. 

Vierailija
82/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä tekee kaikki inhohommat, joista en tykkää ja olen siitä kiitollinen. Nyt hän eläkkeelle jäätyään halua tehdä ruuatkin ja siivoaa aina hyvin jälkensä. Kyllä mä saan välilä kuoria juureksia ja maustaa ruuan, koska olen siinä parempi. Hyvin joudan täällä palstalla haukkumaan miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ole joskus sanonut miehelle, että minä grillaan, mutta hänelle se ei käy. Ei ole kyse siitä etten osaisi, mutta hän pelkää, että joutuu vastavuoroisesti tekemään jotain mitä minä yleensä teen.

Eilen leikkasin nurmikon. Mies tuli kotiin pojan futispelistä ja näytti nyrpeää naamaa, kun nurmikko olikin leikattu. Hän olisi halunnut tehdä sen. Ehdotin, että leikataan jatkossa vuorotellen, mutta ei ollut hyvä ajatus.

Joskus vuosia sitten ehdotin, että voisin vaihtaa molempien autoihin renkaat. Ei käynyt. Se kun on hänen hommansa. En ole sen jälkeen sitä tarjoutunut tekemään.

Mies on todella kova omimaan hommia, jotka kokee mieleisekseen. Jos pyydän häntä vaikkapa pesemään vessan, hän alkaa luettelemaan kaikki hänelle omasta mielestään kuuluvat hommat ja kysyy marttyyrimaisesti, että pitääkö hänen tehdä kaikki kotityöt. 

Itse olisin valmis vaikkapa arpomaan hommat (toinen imuroi, toinen moppaa l

Tämä teksti kuvaakin hyvin, miksi ns. miesten töistä kiinni pitäminen on joillekin miehille niin tärkeää. Niitä vaan on paljon vähemmän, harvemmin ja ne on mukavampia. 

Tätä ketjua lukiessa ei voi kyllä muuta todeta kuin että kaikkea aivan ihme p**kaa naiset katseleekin! Miksi suostutte tuollaiseen? Aivan epäoikeudenmukaiseen elämään omassa kodissanne. 

Vierailija
84/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt lähtökohtasesti ei osaa tehdä YHTÄÄN MITÄÄN.

Alapeukut todistaa vain että se nainen älähtää, johon totuus kalahtaa :)

No sittenhän miehet voisivat tehdä kaikki kotityöt, ruuanlaiton, siivouksen, lastenhoidon jne, eiköstäs vaan?

TIetysti mies osaisi tehdä nuokin paremmin, mutta sopivan yhdentekeviä hommia naistenkin tyydyttävästi suoriutua, että tekevät edes jotain.

Miksi miehet eivät sitten tee noita helppoja hommia?

Koska miehet tekevät niitä vaativampia hommia hupsu. :) Niitä joista naiset eivät selviydy lainkaan.

Lihan polttaminen karrelle ei ole vaativaa, pönttö. 

Vierailija
85/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yksin asuva nainen ja osaan kyllä ihan itse grillata.

Monestihan se menee parisuhteis niin, että nainen valmistelee kaikki grillattavat, tekee salaatin, keittää uudet perunat ja kattaa pöydän. Miehellä on niinkin kova homma, että grillaa sapuskan. Nainen kuitenkin tehnyt suurimman osan työstä. Mies kuvittelee tehneensä suurimman osan työstä.

Ja mies maksanut koko lystin palkkatöillään. Muistapa se tyttö pieni. 

Niin siitä grillistä jonka halusi. Sillä välin kun nainen on palkkatöillään maksanut ne ruuat ja lasten tarvikkeet ja kaikki sellaiset. 

Vierailija
86/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monestihan se menee parisuhteis niin, että nainen valmistelee kaikki grillattavat, tekee salaatin, keittää uudet perunat ja kattaa pöydän. Miehellä on niinkin kova homma, että grillaa sapuskan. Nainen kuitenkin tehnyt suurimman osan työstä. Mies kuvittelee tehneensä suurimman osan työstä.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Ihan kuule exän kanssa maksettiin yhdessä kaikki. Lapsellista väittää, että miehet maksaa kaiken. Me eletään Suomessa missä suurin osa naisista on töissä ja saa palkkaa. 

Kuka helvetti muka maksaa tämän kaiken kun mä asun yksin?? Mä maksan kuule ihan yksin omakotitalon kulut, ruoat jne. 

Et maksa. Kela ja sossu maksaa. Ja pitäiskö jonkun miehen maksaa yksinelämisesikin? 

Vierailija
87/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole vaan jatkossakin yksin ja onnellinen teet mitä haluat ja voit päteä

Ottaa näköjään koville joillekin miehille kun sanotaan kuinka asiat on ja että joku nainen pärjää ihan itsekseen. :D Säälittävää kommentointia sulta. Kyllä todellakin olen mielummin yksin kuin olisin tuollaisen luuserin kanssa joka ei kestä aikuista naista.

Vierailija
88/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee ruuat suurimmaksi osaksi muutenkin, kun tykkää siitä hommasta. Minä teen sitten muita juttuja enemmän. 

Vierailija
89/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillauksesta en tiedä, mutta surkuhupaisinta mitä olen ikinä nähnyt on nainen käyttämässä savustuspönttöä. :D Miten voi niin yksinkertaisen laitteen toimintaperiaate olla niin vaikeaa tajuta heh. No naiselle on.

Miehet ne taas ei osaa käyttää pyykinpesukonetta, sekin on hyvin yksinkertainen laite ja homma. 

Erosin siitä, koska se jotenkin unohti kaikki kodinhoitotaidot sinä päivänä kun muutettiin yhteen. Pesi farkut ja lakanat samassa koneessa 30-asteessa. 

Ihan oma syysi ottaa joku Turhapuro mieheksi.

Vierailija
90/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus. Ihan kuule exän kanssa maksettiin yhdessä kaikki. Lapsellista väittää, että miehet maksaa kaiken. Me eletään Suomessa missä suurin osa naisista on töissä ja saa palkkaa. 

Kuka helvetti muka maksaa tämän kaiken kun mä asun yksin?? Mä maksan kuule ihan yksin omakotitalon kulut, r

Onko sulle noin kova paikka, että nainen käy töissä, saa palkkaa ja maksan yksin omakotitalon kulut? En saa Kelasta ja sossusta senttiäkään ja sekös sun vituttaa. Mä maksan ihan itse elämiseni enkä ymmärrä, että miksi yhdenkään miehen pitäisi maksaa mun elämistä. 

Vierailija
91/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma syysi ottaa joku Turhapuro mieheksi.

Se oli ihan arkkitehti ammatiltaan. No potkin sen luiskaan, joten kaikki hyvin. Ei onneksi ehtinyt pilata kaikkia tekstiilejäni. 

Vierailija
92/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän miehet voisivat tehdä kaikki kotityöt, ruuanlaiton, siivouksen, lastenhoidon jne, eiköstäs vaan?

TIetysti mies osaisi tehdä nuokin paremmin, mutta sopivan yhdentekeviä hommia naistenkin tyydyttävästi suoriutua, että tekevät edes jotain.

Koska miehet tekevät niitä vaativampia hommia hupsu. :) Niitä joista naiset eivät selviydy lainkaan.

Lihan polttamin

EI niin, mutta grillaaminen on. Liian haastavaa naisille Siitähän tässä juuri keskustellaan.

Vierailija
93/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä isukki grillaa, niin tytöt saa vähän mehukasta lihavarrasta suukkiin

Vierailija
94/103 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet tekevät niitä vaativampia hommia hupsu. :) Niitä joista naiset eivät selviyd

Miehethän sen lihan polttaa. 

Vierailija
95/103 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän grillaa, joka sitä grilliä eniten halusi pihalle.

Eihän sitä nyt hyvänen aika sisällä voi grillata. Paitsi tietysti sähkögrillillä. Mutta sittenhän voisi yhtä hyvin käyttää hellaa. 

Vierailija
96/103 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä hyötyä jossain muussa hommassa? Niinpä.

Miehet ovat naisia parempia kaikessa 

Montako lasta olet synnyttänyt, imettänyt ja kasvattanut? Sinäkö teet teillä ruoat ja kaikki kotityöt kun ne paremmin osaat?

Vierailija
97/103 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee niin, että mies tahtoo grillata. On hienot pihvit ja makkarat jne. Kun on grillaamisen aika mies on jo niin pierussa, että sammuu terassin sohvalle. Ei sitten grillata, koska en oikeastaan edes halua niitä karsinogeenillä maustettuja lihaklönttejä syödä. 

Vierailija
98/103 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän grillaa, joka sitä grilliä eniten halusi pihalle.

Ei vaan mies grillaa.

Se grillaa, joka sen grillin halusi. Homoparin ollessa kyseessä tuo "mies grillaa" pätee kyllä.

Vierailija
99/103 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä naisena grilliaushommat osaan hoitaa, mutta mies saa sytyttää tulet. 

Kerroitkin juuri vastauksen kysymykseen!

Vierailija
100/103 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käy, ett mies tekee salaatit yms tykötarpeet ja kattaa pöydän.  Grillaaminen onnistuu kyllä minultakin. 

Jep tämä. Mies hoitaa sen muun: mietinnän mitä syödään, hankinnan, kaikki esivalmistelut ja lisukkeiden valmistamisen. Pöydän kattamisen. Minä seison grillin vieressä ihan mielelläni sen ajan olut kädessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän